Stelling van de Dag.

Deleted User - 487957763

Guest
Volgens mij staat mental nog altijd boven story ;)
En volgens mij ben ik geen stabber in tegenstelling tot een gedeelte van de spelers in story:rolleyes::rolleyes::rolleyes::eek::eek::eek::D:D:D;);););):):):):D:D:D:p:p:p:p

Mental staat inderdaad boven Story in de ranglijsten maar jij bent Mental niet. Jij bent Danny.
Je bent misschien geen stabber maar wel een enorme troll die enkel op een kinderlijke manier post en bijna nooit met goeie argumenten komt zoals andere posters uit Mental wel doen zoals Grondie en Golden Haze.
 
Reactiescore
1.015
Mental staat inderdaad boven Story in de ranglijsten maar jij bent Mental niet. Jij bent Danny.
Je bent misschien geen stabber maar wel een enorme troll die enkel op een kinderlijke manier post en bijna nooit met goeie argumenten komt zoals andere posters uit Mental wel doen zoals Grondie en Golden Haze.

Ach, Danny moet je niet serieus nemen en met z'n acties op andere werelden erbij gerekend is het wel degeiljk een stabberd ;). Van tw heeft hij kaas gegeten dus dat moet hij compenseren op het AF. Sad, but true
 
Reactiescore
1.367
Ach, Danny moet je niet serieus nemen en met z'n acties op andere werelden erbij gerekend is het wel degeiljk een stabberd ;). Van tw heeft hij kaas gegeten dus dat moet hij compenseren op het AF. Sad, but true

Ken ik jou?

Mental staat inderdaad boven Story in de ranglijsten maar jij bent Mental niet. Jij bent Danny.
Je bent misschien geen stabber maar wel een enorme troll die enkel op een kinderlijke manier post en bijna nooit met goeie argumenten komt zoals andere posters uit Mental wel doen zoals Grondie en Golden Haze.

Helemaal waar, ik ben met mijn AF posts even laag gaan zitten als story. En als ik wel op normaal niveau reageer word die post simpelweg genegeerd of afgedaan als onzin door middel van een simpele one liner

Rustig Danny denk om je hart nog amper een miljoen en we staan boven aan:rolleyes:

hahaha, #Recruitwars
 
Reactiescore
1.367
Ik vraag me toch echt af waarom ik een stabber zou zijn. Of bedoel je het leegzetten van sokoh op wereld 36? Mijn fusie partner die zonder enig overleg over loopt naar de vijand.
 
Reactiescore
1.367
Kijk maar uit of ik gooi rise op delete!
 

DeletedUser38246

Guest
Ik vraag me toch echt af waarom ik een stabber zou zijn. Of bedoel je het leegzetten van sokoh op wereld 36? Mijn fusie partner die zonder enig overleg over loopt naar de vijand.

Aha, net als Korneel die dus naar Mental overloopt zonder medeweten van zijn co's.. Sukkeltje...
 
Bovenaan