Stelling van de Dag.

DeletedUser26931

Guest
Een stelling in twee delen.
Is het afraden van werving voor accounts van andere stammen op het forum toegestaan.
Zo nee, is het dan wel toegestaan als de andere stam het al eerder bij de ene stam heeft gedaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26931

Guest
Het lijkt mij volledig acceptabel om spelers af te raden maar dan wel de onderbouwing. Je wilt toch zoveel mogelijk info hebben als onafhankelijke buitenstaander en dan ben je niet gebaat bij alleen maar 'aanrader', 'aanrader', etc zonder onderbouwing. Aanrader met onderbouwing is dus allicht beter :)
 

DeletedUser64104

Guest
Een stelling in twee delen.
Is het afraden van sollicitaties van andere stammen op het forum toegestaan.
Zo nee, is het dan wel toegestaan als de andere stam het al eerder bij de ene stam heeft gedaan.

Is het afraden van sollicitaties van andere stammen op het forum toegestaan.
Ik snap die stelling niet echt, wat bedoel je precies? Doel je op bijvoorbeeld Story en Beun die spelers zoeken op het AF? Want dat is beetje tegenstrijdig met sollicitatie, gezien ik een sollicitatie moet schrijven als ik interesse heb in een stam en niet dat de stam een sollicitatie moet schrijven om mij te werven?:confused::confused:

Zo nee, is het dan wel toegestaan als de andere stam het al eerder bij de ene stam heeft gedaan.
Is hetzelfde als dat iemand mij met voetbal neer trapt. Mag ik dan die andere ook neertrappen? want ja die speler heeft het bij mij ook al eerder gedaan.
 

DeletedUser26931

Guest
Is het afraden van sollicitaties van andere stammen op het forum toegestaan.
Ik snap die stelling niet echt, wat bedoel je precies? Doel je op bijvoorbeeld Story en Beun die spelers zoeken op het AF? Want dat is beetje tegenstrijdig met sollicitatie, gezien ik een sollicitatie moet schrijven als ik interesse heb in een stam en niet dat de stam een sollicitatie moet schrijven om mij te werven?:confused::confused:

Zo nee, is het dan wel toegestaan als de andere stam het al eerder bij de ene stam heeft gedaan.
Is hetzelfde als dat iemand mij met voetbal neer trapt. Mag ik dan die andere ook neertrappen? want ja die speler heeft het bij mij ook al eerder gedaan.

Ik heb de omschrijving wat aangepast.
 
Reactiescore
1.075
stelling:Als Dixie destijds rumpel had gerecruiteerd was wereld 37 voor 3/4e bespeeld nu
 

DeletedUser73487

Guest
Stelling: Het is normaal dat mensen, zonder dorpen te scouten, een volledig lijstje met kerken kunnen krijgen, en deze vervolgens doorsturen naar accounts met de titel: Dit zijn de dorpen: succes!

Leuk deffen als mensen je volledige accountindeling kennen :D
 
Reactiescore
1.367
stelling:Als Dixie destijds rumpel had gerecruiteerd was wereld 37 voor 3/4e bespeeld nu

Nee, dan had je oorlog gekregen met mental

Stelling: Het is normaal dat mensen, zonder dorpen te scouten, een volledig lijstje met kerken kunnen krijgen, en deze vervolgens doorsturen naar accounts met de titel: Dit zijn de dorpen: succes!

Leuk deffen als mensen je volledige accountindeling kennen :D

1 stelling per dag aub ^^
 
Reactiescore
581
Stelling: Het is normaal dat mensen, zonder dorpen te scouten, een volledig lijstje met kerken kunnen krijgen, en deze vervolgens doorsturen naar accounts met de titel: Dit zijn de dorpen: succes!

Leuk deffen als mensen je volledige accountindeling kennen :D
Ik was er in ieder geval heel blij mee... die lijst hielp erg bij Ethno.... eerst de kerk laten vallen (bedankt @willemwever@) en dan edelen maar :D Hulde aan de bedenkers, testers en uitvoerders van deze lijst/software/berekeningen etc :D

Laten we vooral afspraken maken over van alles, jullie kerken hebben we al :cool:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.075
Stelling: Het is normaal dat mensen, zonder dorpen te scouten, een volledig lijstje met kerken kunnen krijgen, en deze vervolgens doorsturen naar accounts met de titel: Dit zijn de dorpen: succes!

Leuk deffen als mensen je volledige accountindeling kennen :D

*komt bloed uit de neus*
 

DeletedUser68973

Guest
heuheu ik was blijkbaar niet belangrijk voor story
tis 1 maand nadat ik stopte:rolleyes:

nl37
 
Reactiescore
1.075
e7d685be450c22b59a35297244e1d1be.png


Laten we het zo zeggen Korneel :D naja als KOL met 30 uur lopende treinen al dorpen kan nemen :rolleyes2:
 

DeletedUser68973

Guest
Bwah hier valt het nog mee, maar als je op de kaart kijkt weet je dat er nog veel dorpen gaan verloren worden:D
 
Bovenaan