Stelling van de Dag.

DeletedUser26931

Guest
Nogmaals ging het niet om mijn verwachting, maar om ieders verwachting, bij mij was het resultaat onder mijn verwachting, terwijl het voor iemand anders boven zijn verwachting kan zijn. Is dat niet een definitie van een stelling? een formulering van een standpunt die men als waarheid kan/mag aannemen maar dit ook kan bediscussieren?

het feit dat jij een andere verwachting had dan mij geeft het voor ons een andere inkijk op de stelling. dus inderdaad kan het voor jou boven verwachting zijn :)

Ok, en wat is dan ieders verwachting, schijnbaar dus de gemiddelde verwachting, volgens jou want jij schijnt het te weten? Want wat 1 (of een paar) poster(s) post(en) lijkt me niet representatief voor de hele groep. En als je daar je gemiddelde verwachting op hebt gebaseerd moet je maar niet bij het CBS gaan werken, ervan uitgaande dat je aspiraties in die richting hebt :).
 

DeletedUser

Guest
Stelling van de dag: resultaat van massa op videx is lager dan verwacht, zeker na de posts over dit account op dit topic

Als er geen edels gestuurd zijn kan je ook niet verwachten dat er dorpen veroverd worden;)

zeker geen vreemde stelling. Maakt niet uit wat het doel van de massa was, het is aan jou je mening te geven of je het er mee eens bent of niet. Klaarblijkelijk hadden jullie het doel om wat sloop werk te doen in de safe, dan blijkt het een oke massa te zijn. Ik achtte het resultaat alleen wat groter, dus ben ik het WEL eens met deze stelling.

Met het tweede deel van de post, duid ik op de minachting van (voornamelijk van uit Erikxl) mental naar het account videx toe. Ik zag dit als een mogelijke motivatie om videx ver op te breken, maar dit blijkt niet gelukt te zijn!

vandaar :)

Als je de geschiedenis van Videx weet dan weet je waar de minachting vandaan komt en die is volkomen terecht, overigens de nieuwe spelers zijn ook niet mijn favoriete spelers met bepaalde opmerkingen zoals dat wij slechte deffers zijn en dat hun nog wel wat gingen laten zien niet echt gezellig;)

Maar jij weet onze motivatie niet dus je weet ook niet of de massa geslaagd is of niet:D
 

DeletedUser75133

Guest
Ok, en wat is dan ieders verwachting, schijnbaar dus de gemiddelde verwachting, volgens jou want jij schijnt het te weten? Want wat 1 (of een paar) poster(s) post(en) lijkt me niet representatief voor de hele groep. En als je daar je gemiddelde verwachting op hebt gebaseerd moet je maar niet bij het CBS gaan werken, ervan uitgaande dat je aspiraties in die richting hebt :).

Snap je het nou echt niet? Ik bedoel dus juist te zeggen dat het woord "verwachting" relatief per persoon verschilt en dat mijn verwachting dus amders kan zijn dan die van bijvoorbeeld jou. Dus ik ga JUIST niet uit van een "gemiddelde verwachting" ;)
 

DeletedUser60969

Guest
Ik wou niet teveel doordraven op die hele stelling, maar zoals ik net al zei is hij niet concreet genoeg.
Je zegt eigenlijk al dat de massa slechter is dan verwacht, terwijl je hier niet mee eens kan zijn of niet. Het zelfde als je een stelling neemt als:
Het is mooi weer vandaag
Een boer kan het geen mooi weer vinden, puur omdat hij regen nodig is en hij de zon inmiddels wel zat is. Daarom is het verwachtingspatroon in je stelling ook niet goed te peilen en kun je er dus niet mee eens zijn of wel. Simpelweg niet omdat de verwachting van de 1 (een buitenstaander) hoger ligt dan voor een ander (die wel weet hoe de massa in elkaar zit).

Daarnaast vind ik het ook niet echt een stelling, maar hoort dit meer thuis in een oorlogstopic dan hier. Je kan het zelfs nog zien als een soort trap na, of een sneer naar Erikxl (gezien je opmerking na de posts over Videx). Iets wat er ook totaal niets mee te maken hebt.

Weer genoeg negativiteit gebracht in mijn post.
 
Reactiescore
57
Jij zegt dat Videx niks noemenswaardigs heeft gedaan, maar ik vind jou nou niet precies de persoon die daarover mag gaan haten gezien jouw eigen prestaties, of beter gezegd het gebrek daaraan. Dat ik dorpen verlies heeft zo zijn redenen waar ik weinig zin heb om hier verder op in te gaan. Videx zijn andere spelers nu dan toen, dus slaat nergens op om dat nu stoer tegen ze te doen.

Sinds wanneer is hoppen direct overgaan? Is dat zo'n zelfde opmerking als dat Navisboys niet in het ''echte'' Nilva heeft gespeeld? Lachwekkend. Hoppen is op verschillende accounts spelen op 1 wereld.

Lees dit forum nog eens door en moet toch even grinnikken. "Ik heb zo mijn redenen om dorpen te verliezen en die ga ik niet vertellen" Classic. HET argument van noobs die dorpen verliezen. Je had ook kunnen zeggen: lekker bezig fichtme, heb jullie onderschat. Maar daar is je IQ waarschijnlijk te hoog voor.
 

DeletedUser73904

Guest
Lees dit forum nog eens door en moet toch even grinnikken. "Ik heb zo mijn redenen om dorpen te verliezen en die ga ik niet vertellen" Classic. HET argument van noobs die dorpen verliezen. Je had ook kunnen zeggen: lekker bezig fichtme, heb jullie onderschat. Maar daar is je IQ waarschijnlijk te hoog voor.

Hij verliest nu weer dorpen, zou bijna denken dat hij de noob is :eek::eek::eek:
 
Reactiescore
1.367
Stelling:
Het gaat goed in story
 
Reactiescore
1.367
Ik zou bijna huilen om jullie niveau.

Never forgive, never forget Dragonshield is een pretraket!
En waarom word story dan onder de grond geveegd? door mental? ;)
 

DeletedUser73972

Guest
De enige stam waarvoor dragonshield niet zal huilen om het niveau is de stam genaamd Laurens met 20x Laurens erin, en de andere stammen waar hij in zit natuurlijk, want het zou nogal grof zijn om om je eigen stam te huilen.
 

DeletedUser

Guest
Stelling:

Figuren als Danny (Rise Against) zorgen ervoor dat het niveau van het W37 AF nooit zal stijgen.
 

DeletedUser

Guest
300% mee eens zelfs!

Laten we het overigens bij één stelling per dag houden :mad:
 
Reactiescore
1.367
Stelling:

Figuren als Danny (Rise Against) zorgen ervoor dat het niveau van het W37 AF nooit zal stijgen.

Klopt, ik ben helaas niet zo goed in propaganda dat ik het niveau van story omhoog zou kunnen trekken.
Maar gelukkig hoor ik niet bij story en sta ik er nog altijd boven ^^
 
Reactiescore
1.367
Jij en boven iets staan :rolleyes::p:eek:

Volgens mij staat mental nog altijd boven story ;)
En volgens mij ben ik geen stabber in tegenstelling tot een gedeelte van de spelers in story:rolleyes::rolleyes::rolleyes::eek::eek::eek::D:D:D;);););):):):):D:D:D:p:p:p:p
 

DeletedUser61042

Guest
Rustig Danny denk om je hart nog amper een miljoen en we staan boven aan:rolleyes:
 
Bovenaan