Stelling van de Dag.

Reactiescore
786
Dat is toch gewoon een feit? Vroeger had je geen functies om te halveren en dergelijke.

Er zijn er nog altijd die zeggen dat al die betaalfuncties niet zoveel verschil maken
 
Reactiescore
1.367
Er zijn er nog altijd die zeggen dat al die betaalfuncties niet zoveel verschil maken

Well, tegenwoordig kan iedereen aan massas pp komen, dus als ik halveer, kan de vijand dat ook...
 

DeletedUser61042

Guest
Wij zijn enkel zo fair om geen muur binnen 3 minuten naar 20 te gooien als dat €15 kost... ook zijn er zat mensen die geen zin hebben om gs te gaan verkopen op een nieuwe wereld maar dit word bijna verplicht aangezien je anders niet mee kan komen.
 

DeletedUser65242

Guest
Ik denk dat de PP vooral in de beginfase een groot verschil kunnen maken. In de fase waar W37 zich bevind zal PP wat minder verschil maken.
 

DeletedUser73972

Guest
Ik denk dat de PP vooral in de beginfase een groot verschil kunnen maken. In de fase waar W37 zich bevind zal PP wat minder verschil maken.

100% mee eens, in de beginfase is het een enorm verschil, maar deze tijd van het spel kan rise against nog een dorp behouden door 15 euro aan pp er door te smijten, en daar heb ik ook geen problemen mee, maar ik veronderstel dat hem dat niet gaat lukken moest hij de volgende 10 dorpen hetzelfde moeten doen. Tenzij hij natuurlijk 100k pp heeft dan neem ik mijn woorden terug :p
 
Reactiescore
1.367
neem ze maar alvast terug dan ;)

En auri, ik hoopte al dat story met een rot leugen als dat zou komen. In het verleden heeft ook story dorpen lopen halveren zodat ze behouden konden worden... :)
 

DeletedUser73972

Guest
stelling: Wie pp hier wil gebruiken mag dat, een extraatje op w37 hier omdat ze de moeite nemen om op andere werelden te gaan pp farmen, waarom ook niet? zolang ze het zelf willen eraan besteden (ik heb geen pp, nuja niet meer :p) is daar geen enkel probleem mee, joke is on them want zij steken effectief moeite in nutteloos pp farmen! Niks onrespectvol of wat dan ook, het valt eerder onder de slogan 'intensief tw'er'. De mensen die hier komen zeuren hebben waarschijnlijk niet even veel pp op hun acc staan dan de pp-spendeerder, anders zouden ze hier niet komen zeuren.
 

DeletedUser26931

Guest
In dat geval : Met geld kom je op Tribalwars veel verder tegenwoordig dan vroeger (PA niet meegerekend spreek voor zich)

Dat klopt daar je meer met je geld kunt kopen. Dit wordt wel enigszins gecompenseerd door het feit dat je pp kunt verdienen in de gs-handel. Maar als je geen geld hebt en geen actieve farmer bent kun je op achterstand komen. En het voordeel zit hem idd zoals meerdere al zeggen vooral in de beginfase maar ook tijdens verdere fase is het wel eens handig om snel een kerk te kunnen plaatsen.
 

DeletedUser26931

Guest
stelling: Wie pp hier wil gebruiken mag dat, een extraatje op w37 hier omdat ze de moeite nemen om op andere werelden te gaan pp farmen, waarom ook niet? zolang ze het zelf willen eraan besteden (ik heb geen pp, nuja niet meer :p) is daar geen enkel probleem mee, joke is on them want zij steken effectief moeite in nutteloos pp farmen! Niks onrespectvol of wat dan ook, het valt eerder onder de slogan 'intensief tw'er'. De mensen die hier komen zeuren hebben waarschijnlijk niet even veel pp op hun acc staan dan de pp-spendeerder, anders zouden ze hier niet komen zeuren.

Hoeveel stellingen worden er per dag afgewerkt?
Ik ben het er mee eens. De mogelijkheden zijn er dus waarom niet.
 

DeletedUser73972

Guest
Hoeveel stellingen worden er per dag afgewerkt?
Ik ben het er mee eens. De mogelijkheden zijn er dus waarom niet.

Eerder een sarcastische stelling t.o.v de zeurkousen hier, nuja, het is hun job, oorlogje spelen op het af :D
 

DeletedUser

Guest
Stelling van vandaag:

"Zonder Yohan was Blacky nu al onder de twee miljoen gezakt"

:cool:
 
Reactiescore
1.367
TRUE!!!
Bitss dat je bent!
 

DeletedUser

Guest
Nee, ben ik het niet mee eens. Dat is te goed voor zn ego.

Stiekem is het wel een beetje waar
 

DeletedUser61042

Guest
Wie ben jij kun je net zo goed vragen als je Yohan al niet kent:)
 
Bovenaan