Stelling van de Dag.

DeletedUser62862

Guest
Nieuwe Stelling:

In Mental zitten meer AF trollen, dan in welke andere stam op W37. Zie bijvoorbeeld:

1. Danny
2. de aanhangers van Vestri di Sumus (mix-dorpen verhaal)
3. de Mental Pack be(z)(w)eerders... (zie vorige stelling).

Deze stelling klopt niet.

Trollen zijn wezens die voorkomen in de donkere bossen en woeste bergen van Scandinavië. Sommige trollen zijn heel groot en andere trollen zijn ongeloofelijk klein. Trollen komen alleen maar uit hun schuilplaatsen en fjorden bij zonsondergang en schuilen weer bij zonsopkomst.

Dus die komen hier niet op het AF :D
 

DeletedUser73972

Guest
mmmm ik vind dat er in beun meer zitten hoor :p

Ik voel een vijandige wind naar mijn gezicht blazen :eek:oooooooooooooo
Verklaar je nader hoe je mogelijks aan meer marginale mafkezen komt in beun dan in story of mental!
 

DeletedUser68973

Guest
Wel we keken naar de leden van beun
en dat was het zo'n beetje
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
111
Reactiescore
111
Reactiescore
786
Even polsen hoe jullie erover denken, kan zijn dat deze stelling al eens is verschenen maar geen zin om alles door te lezen dus bij deze : Actieve spelers zijn belangrijker dan spelers met skillz
 
Reactiescore
1.367
Even polsen hoe jullie erover denken, kan zijn dat deze stelling al eens is verschenen maar geen zin om alles door te lezen dus bij deze : Actieve spelers zijn belangrijker dan spelers met skillz

Ligt eraan tot hoe ver de skilss van de actieve speler gaan en de activiteit van de speler met skilss
 

DeletedUser61042

Guest
Als de stacks weg zijn zie je pas echt de skilzz van de spelers.
 

DeletedUser73972

Guest
Je hebt een combinatie nodig van een speler met skillz/inzicht die je stacks en heel het front goed zet, de tijd wil nemen om de actievere speler bij te leren wat hij moet doen. Die actievere speler voor de rest alles doet met tips van de 'geskillde' terwijl de geskillde vrij tot zeer weinig logt. Een team van enkel inactieve geskillde spelers of actieve noob spelers is zowiezo gedoemd om te mislukken. Alleszins dat is mijn mening :p
 

DeletedUser

Guest
Even polsen hoe jullie erover denken, kan zijn dat deze stelling al eens is verschenen maar geen zin om alles door te lezen dus bij deze : Actieve spelers zijn belangrijker dan spelers met skillz

Actieve spelers zijn naar mijn mening veel belangrijker. Je kan nog zoveel skills hebben, maar als je de activiteit niet kunt opbrengen om deze skills goed te benutten dan wordt het lastig.
 

DeletedUser68973

Guest
Stelling is er al geweest en we kwamen er op uit dat activiteit belangrijker is tegenwoordig :p
 

DeletedUser62862

Guest
Even polsen hoe jullie erover denken, kan zijn dat deze stelling al eens is verschenen maar geen zin om alles door te lezen dus bij deze : Actieve spelers zijn belangrijker dan spelers met skillz

Laat je gewoon goed volstacken door je stam.
Dan hoef je niet actief te zijn en zelfs geen skillz te hebben :D
 
Reactiescore
786
In dat geval : Met geld kom je op Tribalwars veel verder tegenwoordig dan vroeger (PA niet meegerekend spreek voor zich)
 

DeletedUser69459

Guest
Dat is toch gewoon een feit? Vroeger had je geen functies om te halveren en dergelijke.
 
Bovenaan