Stelling van de dag

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser56837

Guest
Het is een beetje een slappe stelling, maar anders is het topic ook zo dood :(

- Het zijn de fouten die we in het verleden gemaakt hebben, op andere werelden bijvoorbeeld, die ons een beter spelinzicht geven. Het is dus niet zomaar aan te leren; het komt echt door fouten die je gemaakt hebt en waarvan je uiteindelijk geleerd hebt.

Iemand die hierover een discussie wil voeren? :p

Denk dat iedereen er wel overeens is dat je van fouten leert. Zo heb ik deze wereld ook weer dingen geleerd om een heleboel gezijk te voorkomen :')
Maar ik denk dat iemand met een beetje inzicht wel zou kunnen winnen van iemand die al op meerdere werelden heeft gespeeld.
 

DeletedUser68252

Guest
Het is een beetje een slappe stelling, maar anders is het topic ook zo dood :(

- Het zijn de fouten die we in het verleden gemaakt hebben, op andere werelden bijvoorbeeld, die ons een beter spelinzicht geven. Het is dus niet zomaar aan te leren; het komt echt door fouten die je gemaakt hebt en waarvan je uiteindelijk geleerd hebt.

Iemand die hierover een discussie wil voeren? :p

Lastig om daar over in discussie over te voeren, gezien ik het hier volledig mee eens ben.
 

DeletedUser48160

Guest
stelling: Een van de huidige stammen gaat de wereld winnen.
 

DeletedUser48160

Guest
Gaat een van de huidige stammen de wereld winnen of gaat er een nieuwe stam ontstaan die dit voor elkaar krijgt?
 

DeletedUser56837

Guest
Ik denk dat iedereen gewoon ja zegt om zijn eigen stam niet te beledigen :p
 

DeletedUser73752

Guest
Ik vermoed dat er wel 1 stam zal zijn die alles zowat gaat doorgaan tot het einde ja
 
Reactiescore
1.039
Ik denk dat van de top 6 er wel een aantal stammen is dat kans maakt om de wereld te winnen. De top 6 bedoel ik (voor mochten we het later terugkijken)
f6dbcef6d004c9cbdd0a04c9ca50f1d6.png


Zelf denk ik natuurlijk dat mijn eigen stam de grootste kans maakt maar mocht niet een van deze stammen een wereldwinnaar worden wordt wel een van deze stammen de laatste vijand voor deze winnaar denk ik
 

DeletedUser74005

Guest
Ik denk dat van de top 6 er wel een aantal stammen is dat kans maakt om de wereld te winnen. De top 6 bedoel ik (voor mochten we het later terugkijken)
f6dbcef6d004c9cbdd0a04c9ca50f1d6.png


Zelf denk ik natuurlijk dat mijn eigen stam de grootste kans maakt maar mocht niet een van deze stammen een wereldwinnaar worden wordt wel een van deze stammen de laatste vijand voor deze winnaar denk ik

Grotendeels mee eens. Denk dat ATR afvalt doordat de situatie waarin ze verkeren gewoon zo dramatisch is (3 (officieel is HopHop een stam dus jah.. :p) vs 1). Daar valt vrij weinig tegen te doen. Dat Divine een goede kans maakt, ben ik zeker met je eens, maar ook de andere stammen zouden zomaar deze wereld kunnen winnen.
 
Reactiescore
93
Grotendeels mee eens. Denk dat ATR afvalt doordat de situatie waarin ze verkeren gewoon zo dramatisch is (3 (officieel is HopHop een stam dus jah.. :p) vs 1). Daar valt vrij weinig tegen te doen. Dat Divine een goede kans maakt, ben ik zeker met je eens, maar ook de andere stammen zouden zomaar deze wereld kunnen winnen.

Hm, zal ik zeker ook weinig overlevingskans hebben he?:(
 

DeletedUser73650

Guest
Als Ghost zijn beleid zo houdt zie ik hun momenteel als wereld winnaar. Denk wel dat ze in staat zijn om grote tegenstanders aan te pakken.

Hiermee wil ik niet m'n eigen stam in schaamte zetten. :)
 

DeletedUser

Guest
Om maar weer een stelling te openen na al die tijd:

Het is jammer dat er op een wereld maar een paar topstammen zich vormen. Het zou daarom tactisch bevordelijk zijn voor het spel om vanaf nu elke wereld uit te rusten met een maximum van 10 leden per stam.

Eens of oneens. Incl. uitleg natuurlijk.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Om maar weer een stelling te openen na al die tijd:

Het is jammer dat er op een wereld maar een paar topstammen zich vormen. Het zou daarom tactisch bevordelijk zijn voor het spel om vanaf nu elke wereld uit te rusten met een maximum van 10 leden per stam.

Eens of oneens. Incl. uitleg natuurlijk.

Oneens.

Kleine stammen betekent minder opvang binnen je stam als iemand wegvalt. Op een wereld als een classic die maar 6 maanden meegaat is dit niet erg, maar een normale wereld kan zomaar 3 of 4 jaar duren. Als je in 'n stam van 20 leden eentje verliest is dat slechts 5%, wat veel makkelijker op te vangen is dan de 10% als je er maar 10 hebt.
 

DeletedUser

Guest
ondanks dat ik een fan ben van mini stammen van eigenlijk maar stuk of 5 leden denk ik niet dat deze instelling op elke wereld moet worden ingevoerd maar als zeldzame instelling lijkt het me wel leuk :)

Dan moet imo het dominatiepercentage lager zijn. Maar wel hoger als classic anders is het gewoon een duplicaat :). Een 50% dan, kan er nog een mooie laatste oorlog zijn tussen de twee overgebleven stammen, als er nog twee zijn.
 
Bovenaan