Stelling van de dag

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser68252

Guest
Door het AF zijn Tree en First samengekomen, net als ATR en Ghost. Je ziet dat mensen dezelfde visie hebben en gaat praten. Bij Divine weet je geen visie of iets. Een voordeel geeft dat je ook de zwaktes niet weet.

Divine voert een heel ander beleid dan de andere stammen op deze wereld doen, dat we het AF niet als leidend communicatie middel gebruiken, maar hier slechts sporadisch posten wil niet zeggen dat onze visie niet bekend is bij bepaalde contacten.
 

DeletedUser44415

Guest
Haha je kent me toch, ik ben altijd-bezig:cool:

Met je rechterhand waarschijnlijk :D

Divine behoud het communicatie meer ingame dan op het AF. Ze lezen alles, & wanneer het nodig valt om te reageren, zie je ze verschijnen. Wacht maar als Divine in oorlog gaat, dan zie je een groot verschil (jammer dat wouter er niet bij zit, dan zou het reacties een stuk hoger vallen :p)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Stelling: XB toont met hun huidige actie aan dat ze de kwaliteiten hebben om deze wereld nog spannend te maken.
 

DeletedUser73657

Guest
Stelling: XB toont met hun huidige actie aan dat ze de kwaliteiten hebben om deze wereld nog spannend te maken.

Nah, als we even ons best doen en actief spelen maken we ze zo in :D Ik had 2 dagen vv van zwenti en alle verloren dorpen waren terug in mijn bezit :D Die paar dorpen wat ze winst maken ligt niemand van wakker, mijn laatste weken vakantie ga ik ook niet besteden aan wat noobjes , die maak ik tijdens het schooljaar wel weer in :)
 

DeletedUser63648

Guest
Onzin. Gaat er simpelweg om: Ben jij lid of niet?

Van Divine dan uiteraard.
 

DeletedUser

Guest
Oneens. Ze kunnen enkel de wereld langer laten duren. Winnaar staat al vast.

Raar, ik heb nergens een melding gezien van Inno games dat er al een winnaar is op W39
De grootste stam heeft 25% dominantie op 75%
Er kunnen fusies ontstaan zoals rise met divine, dan hebben ze 45%
Er kunnen ook andere fusies ontstaan om de balans weer gelijk te maken, bijvoorbeeld, ghost, bb en xb dan is dat ook in de 30%
Scheelt dus ongeveer 10%
 
Reactiescore
1.039
Realistisch gezien gaan jullie niks meer uit kunnen steken als het zo doorgaat, dat weet je zelf ook;) Scholen beginnen weer dus dan word het ook weer actiever, nog een paar weekjes en ook in België zijn alle scholen weer open dus dan word het een stuk zwaarder voor jullie kamp
 
Bovenaan