Stelling van de dag

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Dit is dus het 'stelling van de dag' topic. Elke dag komt iemand met een stelling (de eerste stelling die gepost wordt, wordt de stelling van de dag) en daarna kunnen andere forumgangers hun mening daarover geven. let wel op : onderbouw je post met op zijn minst één argument
 

DeletedUser54934

Guest
Nieuwe stelling: 'Onderschat (terwijl je skills hebt) worden is een groter voordeel dan het dubbele aantal aan troepen'
 

DeletedUser

Guest
Oneens. Als je onderschat worden is juist een nadeel. Als je onderschat wordt zien velen je als een makkelijk farmdorpje in het begin. Dit geldt vooral voor het begin.

In latere fases van het spel (als er massa's komen etc.) dan is onderschat worden een voordeel. De mensen die beter bekend staan krijgen vaak massa's op hun af.
 
Reactiescore
978
Daar ging het dus mis..
 

DeletedUser73650

Guest
De ranking de eerste 5 dagen telt zeker niet.
Waarom?
De eerste grote punten van de spelers in de eerste dagen zijn van de kazerne, stal, smederij, standbeeld. Terwijl de iets gevorderde spelers eerst in groeves gaan investeren.

Daarbovenop komt dat er al snel na de beginnersbescherming op je gejaagd zal worden als je hoog gerateerd staat.
 

DeletedUser73653

Guest
De ranking de eerste 5 dagen telt zeker niet.
De eerste grote punten van de spelers in de eerste dagen zijn van de kazerne, stal, smederij, standbeeld. Terwijl de iets gevorderde spelers eerst in groeves gaan investeren.

Door het invoegen van de quests is het maken van kazerne/standbeeld/muur en markt nu vrijwel gratis geworden.
Wat betreft de rest ben ik het met je eens ja.
 

DeletedUser73650

Guest
Door het invoegen van de quests is het maken van kazerne/standbeeld/muur en markt nu vrijwel gratis geworden.
Wat betreft de rest ben ik het met je eens ja.

Dank je! Daarbij komend nog de mensen dat denken in de dagen van beginnersbescherming te farmen. Dit is ook maar een fabeltje hoor. Iedereen farmt dus alle bb dorpen leveren je per aanval avg. 20 grondstoffen op, dat gedeeld door de 3 grondstoffen. Dan kan je beter wachten, dag 5 troepen maken en meteen personen farmen waar je meteen winst uit zal halen zonder al te veel moeite. En aangezien deze wereld geen nachtbonus heeft zullen er in het begin al veel van de beginners sneuvelen vrees ik.
 
Reactiescore
430
Onderschat worden is juist een nadeel vind ik. Als je gezien wordt als een speler zonder skills dan zul je meer aanvallen krijgen, aangezien ze verwachten dat je niks terug kan doen. Als je overschat word dan zullen er weinig aanvallen komen omdat de ervaren spelers niet zo makkelijk aangevallen worden.

Inderdaad zegt in de eerste maand je rang niet zoveel, dat begrijpt iedereen wel hé...

Nieuwe stelling:

w39 gaat een saaie wereld worden door de volle seconden timing.
 

DeletedUser

Guest
Dank je! Daarbij komend nog de mensen dat denken in de dagen van beginnersbescherming te farmen. Dit is ook maar een fabeltje hoor. Iedereen farmt dus alle bb dorpen leveren je per aanval avg. 20 grondstoffen op, dat gedeeld door de 3 grondstoffen. Dan kan je beter wachten, dag 5 troepen maken en meteen personen farmen waar je meteen winst uit zal halen zonder al te veel moeite. En aangezien deze wereld geen nachtbonus heeft zullen er in het begin al veel van de beginners sneuvelen vrees ik.

Wow, geen nachtbonus, ik leer hier nog eens wat:p Ik ben weer eens aan een wereld begonnen zonder me eerst in te lezen.

Als je in de RIM begint zijn er bb-dorpjes genoeg. Maar met deze snelheid zijn de BB-dorpjes niet snel vol. Gewoon s'nachts, s'ochtends vroeg en tijdens schooltijden farmen lijkt me genoeg.
 

DeletedUser73650

Guest
Wow, geen nachtbonus, ik leer hier nog eens wat:p Ik ben weer eens aan een wereld begonnen zonder me eerst in te lezen.

Als je in de RIM begint zijn er bb-dorpjes genoeg. Maar met deze snelheid zijn de BB-dorpjes niet snel vol. Gewoon s'nachts, s'ochtends vroeg en tijdens schooltijden farmen lijkt me genoeg.

Sorry, ik heb me fout ingelezen.

Nachtmodus: van 01:00 tot 07:00 uur

Had het ergens op het forum opgevangen van iemand die het waarschijnlijk sarcastisch zei.
Bij deze is het rechtgezet.
 
Bovenaan