Stelling van de dag

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Bumpje.

Heb hem er al een keer ingegooid maar doe gezien we 2 1/2 maand verder zijn doe ik het nog eens.

Stelling : W39's niveau is hoger dan dat van de andere werelden als het gaat om het "topniveau".
 

DeletedUser74005

Guest
In game: niveau is vergeleken met de nieuwste werelden best hoog. Alleen doet het wel onder voor het niveau van de 'oudere' werelden.

Op het forum: vooral veel gebekvecht, maar af en toe wel een mooie discussie. Vergelijkbaar met heeel wat andere werelden dus ^^
 

DeletedUser72763

Guest
Ik vond de vorige leuker :D

Ik denk idd dat het spelniveau hoger ligt. AF is vooral spam en gebekvecht momenteel :D
 
Reactiescore
1.037
Stelling: Soms is het beter om je op de achtergrond te houden op het af als top (5 of 10 als ik er een nummer aan moet plakken) stam. Dit straalt eenheid uit
 
Reactiescore
746
Of juist niet?
Ik denk dat een stam die fier is op wat hij heeft bereikt, en gelooft in waar hij voor staat sneller op het forum zal komen dan de leden van een stam die het omgekeerde denken. Dus naar mijn mening zou het juist onenigheid uitdrukken.
 
Reactiescore
1.037
Ik weet precies wat Divine doet hoor;) En waarom denk je dat je er niet bepaald bondgenoten mee maakt dan?
 

DeletedUser72763

Guest
Of denken Divine dat ze zo sterk zijn dat ze geen BG's nodig hebben?
 

DeletedUser73696

Guest
Ik weet precies wat Divine doet hoor;) En waarom denk je dat je er niet bepaald bondgenoten mee maakt dan?

Door het AF zijn Tree en First samengekomen, net als ATR en Ghost. Je ziet dat mensen dezelfde visie hebben en gaat praten. Bij Divine weet je geen visie of iets. Een voordeel geeft dat je ook de zwaktes niet weet.
 

DeletedUser74005

Guest
Door het AF zijn Tree en First samengekomen, net als ATR en Ghost.

Eerlijk gezegd kenden we toevallig een paar spelers uit First. waar we eerder mee samengewerkt hadden en wilden we daar liever weer mee samenwerken, aangezien die samenwerking eerder goed was bevallen. Maar snap je punt, kan zeker voorkomen dat stammen door het AF eerder een samenwerking zullen starten dan wanneer zij niet actief op het AF zouden zijn.
 
Reactiescore
1.037
Door het AF zijn Tree en First samengekomen, net als ATR en Ghost. Je ziet dat mensen dezelfde visie hebben en gaat praten. Bij Divine weet je geen visie of iets. Een voordeel geeft dat je ook de zwaktes niet weet.

Divine zit zat op het af hoor, we gaan alleen niet de directe discussie aan zoals jij bijvoorbeeld wel doet. Zijn genoeg posters van Divine die sporadisch wat posten maar wel alles meelezen (zoals ik in de serieuze topics). Je lijkt trouwens te vergeten dat Divine misschien zich niet profileert maar wel leest en ziet hoe andere stammen zich profileren, we zitten heus niet stil hoor;)
 

DeletedUser74005

Guest
Divine zit zat op het af hoor, we gaan alleen niet de directe discussie aan zoals jij bijvoorbeeld wel doet. Zijn genoeg posters van Divine die sporadisch wat posten maar wel alles meelezen (zoals ik in de serieuze topics). Je lijkt trouwens te vergeten dat Divine misschien zich niet profileert maar wel leest en ziet hoe andere stammen zich profileren, we zitten heus niet stil hoor;)

Doen jullie dan leuke dansjes terwijl jullie achter je pc zitten? Want ik zit meestal WEL stil :eek:
 
Bovenaan