Statement TAD (of TAB)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.454
Hoe kan Realman niet meer te redden zijn? Pigzor moet zichzelf toch helemaal leeg kunnen zetten om dat hoofddorp te stacken die had toch geen dreiging meer en met zijn 18 dorpen kan die vast wel heel wat clears blocken, van prope kwam er ook os op aan dat zien we op de screen waar jelle de def voor jullie terug trekt. Het is toch smerig van jullie dat jullie hem zo beïnvloeden dat hij OS bij zijn stam weg haalt omdat jullie zeggen dat het slecht is voor beide en hij dit al die tijd heeft gedaan zonder dat zijn stam of Co´s wisten dat er meer aan de gang was dan enkel een NAP.

Letterlijk, als Pigzor zichzelf helemaal leeg had gezet had die maximaal het hoofddorp kunnen redden terwijl hij dan van uit de andere kant gerekt kon worden door NIETTEDOEN. Al met al, lijkt me een flinke verlies situatie. Wij zeggen alleen dat het geen nut had, that was it. Dat waren gewoon de feiten. Kan je 10, 20 of 30 keer zeggen, maar de situatie veranderd er niet door. Iedereen zou verliezen daardoor.

Dan moet je het ook niet zo benoemen. En het is niet dat ik hier mierenneuk over een kleine detail. Als je eenmaal als stabber te boek staat kan dat best wat gevolgen voor je hebben. Dat is hier echter onjuist, dus zou beetje jammer zijn als deze Directeur de gevolgen moet dragen van jullie bewoording, niet?

Kijk als recent voorbeeld even naar Chemistry. ;)

In mijn boekje is hij een stabber, in die van jouw misschien niet. Zet hem in jouw boekje maar onder een ontzettende smerige speler.
 
Reactiescore
3.457
Dat beweer ik ook niet maar hoe komen jullie aan zo veel full clears en tad ook als je het ene dorpje na het andere neemt :)
Heb in iets gezegd dat je nf edelde anders ? Dat beeld je jouw in hoor ik bevestig gwn dat jullie 2 clears verloren maar niet berijp hoe jullie aan zo veel full clears komen das alles :)
Wil je nog meer weten?
 
Reactiescore
1.454
Tad heeft een extra speler nodig omdat ze niet actief genoeg zijn .
Ze zijn hier heel actief moet ik zeggen.

Ja want gelukkig antwoorden we ook alles midden in de nacht, in welke tijd Jelle zou gaan spelen. Sterk punt :D
 
Reactiescore
3.457
Aankomende zaterdag oke? Dan eet ik die krengen standaard :D
Dus je dacht nu al na over je broodjes die je zaterdag gaat bakken?
Mwa best oke,wat ga je er dan op doen?

En kan Mats ook nog ff antwoorden op mijn vraag hoe lang jij je broodjes afbakt? Zou toch zonde zijn als er ineens een slotje op dit topic komt zonder te weten hoe lang jij je broodjes afbakt.
 
Reactiescore
1.478
In mijn boekje is hij een stabber, in die van jouw misschien niet. Zet hem in jouw boekje maar onder een ontzettende smerige speler.
Helaas moet ik jou nu ook neerzetten als enigzins oneerlijke speler in mijn boekje. Rick heeft niet iets goeds gedaan met die aanval, maar ik zou hem daarom niet een stabber kunnen noemen. Dat jij dat wel doet is je goed recht maar ik neem het je enigzins kwalijk.
 
Reactiescore
470
Letterlijk, als Pigzor zichzelf helemaal leeg had gezet had die maximaal het hoofddorp kunnen redden terwijl hij dan van uit de andere kant gerekt kon worden door NIETTEDOEN. Al met al, lijkt me een flinke verlies situatie. Wij zeggen alleen dat het geen nut had, that was it. Dat waren gewoon de feiten. Kan je 10, 20 of 30 keer zeggen, maar de situatie veranderd er niet door. Iedereen zou verliezen daardoor.

Realman zou zijn hoofddorp behouden? Snap niet hoe dat een verlies is voor hem. De andere Co van pigzor snapte dat ook niet en heeft wel gewoon zijn hoofddorp gestacked nadat Realman erom vroeg. Maar die Co was dan ook niet op de hoogte van jullie samenwerking en fusie plannen.
 
Reactiescore
1.454
Helaas moet ik jou nu ook neerzetten als enigzins oneerlijke speler in mijn boekje. Rick heeft niet iets goeds gedaan met die aanval, maar ik zou hem daarom niet een stabber kunnen noemen. Dat jij dat wel doet is je goed recht maar ik neem het je enigzins kwalijk.

Mag je doen. Ik geef gewoon de benaming er aan. Als je daardoor iemand een oneerlijke speler vind kan ik jouw ook in een boekje zetten omdat jij mij zo beoordeeld, en kan jij mij weer in het boekje zetten omdat ik jouw zo beoordeel. Krijgen we een lekkere lange waslijst.

Rick heeft tegen de wil van de hoofdspeler een speler waar die afspraken heeft moedwillig aangevallen en geprobeerd zowel Jelle als TAD te naaien. Naar Jelle toe was dit terecht, naar ons toe vind ik het een stab. Dat is in mijn ogen een stab, daar mag jij wat anders van denken.
 
Reactiescore
1.454
Realman zou zijn hoofddorp behouden? Snap niet hoe dat een verlies is voor hem. De andere Co van pigzor snapte dat ook niet en heeft wel gewoon zijn hoofddorp gestacked nadat Realman erom vroeg. Maar die Co was dan ook niet op de hoogte van jullie samenwerking en fusie plannen.

Die fusie plannen kwamen pas na de stack voor de 100ste keer. Onthoud dat nou eens...

Dus hij houd zijn hoofddorp, deff gaat terug, 3 a 4 dagen later, heeft nog steeds geen troepen, krijgt van 4 accs aanvallen binnen en is als nog weg. Ja, een echte winst voor het account. Nog niet te denken over het feit dat hij nog flink wat clears hadden en hij onderhand geen muur meer, dus de kans dat die hem zou houden was uberhaupt al klein.
 
Reactiescore
1.478
Mag je doen. Ik geef gewoon de benaming er aan. Als je daardoor iemand een oneerlijke speler vind kan ik jouw ook in een boekje zetten omdat jij mij zo beoordeeld, en kan jij mij weer in het boekje zetten omdat ik jouw zo beoordeel. Krijgen we een lekkere lange waslijst.

Rick heeft tegen de wil van de hoofdspeler een speler waar die afspraken heeft moedwillig aangevallen en geprobeerd zowel Jelle als TAD te naaien. Naar Jelle toe was dit terecht, naar ons toe vind ik het een stab. Dat is in mijn ogen een stab, daar mag jij wat anders van denken.
Ik geef toe dat er een paradox inzit. Maar er zijn letterlijk screens waarin Jelle zegt dat de nap dood is tegen Rick? Hoe kun je hem dat kwalijk nemen? Je kunt opnieuw over de wil van de hoofdspeler beginnen maar de wil van de hoofdspeler en de hoofdspeler zelf zijn geen knip voor de neus waard! Dat moet je zelf ook toe kunnen geven, de screens staan overal hier.
 
Reactiescore
470
Die fusie plannen kwamen pas na de stack voor de 100ste keer. Onthoud dat nou eens...

Dus hij houd zijn hoofddorp, deff gaat terug, 3 a 4 dagen later, heeft nog steeds geen troepen, krijgt van 4 accs aanvallen binnen en is als nog weg. Ja, een echte winst voor het account. Nog niet te denken over het feit dat hij nog flink wat clears hadden en hij onderhand geen muur meer, dus de kans dat die hem zou houden was uberhaupt al klein.

Bewijs dat dan eens een keer? Ik zou een fusie nooit binnen 1-2 dagen rond hebben vooral niet met een vijandig account en dan al zeker niet met 1 speler van dat account die zijn co´s achterlaat.

Hij houd zijn hoofddorp, en als jelle nou eens een keer zijn def meteen stuurt naar zijn stamgenoot als die erom vraagt krijg je erna gewoon dikke BLOCK OK op laag moraal? Die muur heb je voor 500pp weer naar 20 dat kan Jelle vast wel missen met zijn 500 euro aan pp als het echt een stam speler was geweest. Hierna kan je Realman al de tijd geven om terug op te bouwen of eventueel richting de rim te verplaatsen net zoals andere van zijn stam.
 
Reactiescore
3.457
Al met al, jelle is een stabber, prope is niet te vertrouwen, ik heb gestabt en TADs waardigheid en reputatie is gezakt van 10 naar een magere 4
En het is niet dat ik hier mierenneuk over een kleine detail. Als je eenmaal als stabber te boek staat kan dat best wat gevolgen voor je hebben. Dat is hier echter onjuist, dus zou beetje jammer zijn als deze Directeur de gevolgen moet dragen van jullie bewoording, niet?
Was tevens zijn eigen bewoording zoals iedereen wel kan lezen.
 
Reactiescore
1.893
Ja als dat vaak genoeg is gezegd gelooft ie daar op een gegeven moment zelf ook wel in. Maar goed, ieder z'n eigen boekje zoals The Pianist al aangaf. Voor mij is het geen stab.
 
Reactiescore
3.457
Ja als dat vaak genoeg is gezegd gelooft ie daar op een gegeven moment zelf ook wel in. Maar goed, ieder z'n eigen boekje zoals The Pianist al aangaf. Voor mij is het geen stab.
Ja, ik heb dingen gedaan die niet goed te praten zijn
Als dat vaak genoeg gezegd is gelooft hij er dan vanzelf in,haha! Ja idd hij komt wel over als iemand die zomaar klakkeloos iets aanneemt idd^^
 
Reactiescore
1.893
Als dat vaak genoeg gezegd is gelooft hij er dan vanzelf in,haha! Ja idd hij komt wel over als iemand die zomaar klakkeloos iets aanneemt idd^^
Als 'dingen die niet goed te praten' zijn direct stabben is voor jou, is het niet eens de discussie waard. Heb ook nergens beweerd dat het netjes is namelijk. Maar genoeg van m'n tijd hieraan besteedt. Denk dat TAD zelf wel inziet dat ze niet netjes hebben gehandeld en hoop dat ze hier een wijze les uit hebben getrokken.
 
Reactiescore
1.454
Ik geef toe dat er een paradox inzit. Maar er zijn letterlijk screens waarin Jelle zegt dat de nap dood is tegen Rick? Hoe kun je hem dat kwalijk nemen? Je kunt opnieuw over de wil van de hoofdspeler beginnen maar de wil van de hoofdspeler en de hoofdspeler zelf zijn geen knip voor de neus waard! Dat moet je zelf ook toe kunnen geven, de screens staan overal hier.

Kijk hij geeft zelf ook toe dat die gestabt heeft en aangezien het mij overkomen is zie ik het als een stab. Zo zal ik het ook benoemen. Jelle heeft ook gestabt. Het is een stab van beide kanten als het aan mij ligt!

Bewijs dat dan eens een keer? Ik zou een fusie nooit binnen 1-2 dagen rond hebben vooral niet met een vijandig account en dan al zeker niet met 1 speler van dat account die zijn co´s achterlaat.

Dus ik moet bewijzen dat we niet eerder een fusie besproken hebben? Je vraagt mij dus voor bewijs van iets wat niet bestaat. Sterke argumentatie. Wat is het volgende, moet ik bewijzen dat God niet bestaat, of dat zwarte zwanen bestaan? Lekker sterk punt man...

Daarnaast dat jij dit niet snel kan afronden is aan jouw. Wij hadden al lang contact met hem vanwege de NAP konden het goed vinden en de hij vertelde dat de cos stopten, dan kan je het vrij snel doorzetten. Is ook al tich keer verteld, dus aub voordat je weer onzin typt lees eerst even wat terug. Bijvoorbaat dank ;).

Hij houd zijn hoofddorp, en als jelle nou eens een keer zijn def meteen stuurt naar zijn stamgenoot als die erom vraagt krijg je erna gewoon dikke BLOCK OK op laag moraal? Die muur heb je voor 500pp weer naar 20 dat kan Jelle vast wel missen met zijn 500 euro aan pp als het echt een stam speler was geweest. Hierna kan je Realman al de tijd geven om terug op te bouwen of eventueel richting de rim te verplaatsen net zoals andere van zijn stam.

Hij houdt wellicht zijn hoofddorp maar dat was al een uitdaging omdat de speler pas op het laatste moment om OS ging vragen en de muur al neer was. Jelle was niet de speler van realmen en is ook niet verantwoordelijk voor de pp op account lijkt mij, dus vind dit een beetje een wanhopig argument van je. Begin te rekenen, conintue muur 0, waar deel voor deel deff inkomt, die vervolgens door ongeveen 10 clears (niet allemaal vol) minimaal nonstop kapot gemaakt wordt, hoeveel deff heb je dan nodig, om alles te slopen en 1 dorp behouden. Dan hebben we hebben we het nog niet eens over de clears van MBs die nog steeds 100 moraal hadden en wij wel slim genoeg waren om moraal zo hoog mogelijk te houden door lege dorpen leeg te houden maar niet te edelen. Al met al, kan je dom ouwehoeren wat je wil, maar hij had het nooit gered en had nooit naar de rim kunnen jumpen. Daar hadden we hem geen kans door gegeven. Daarnaast zijn er genoeg spelers in onze regio die maar al te graag mee willen snoepen van gebroken spelers zoals NTD en Essential Skills. Stel hij overleeft onze aanval, moet hij als nog daar mee dealen.

Al met al, schets jij wel heel realistisch scenario.

Oh en dan hebben we het nog niet eens over het gevaar gehad wat Pigzor dan zou krijgen met NTD op de loer die al mee gesnoept heeft van Pigzor. Handig, geen deff meer hebben omdat je een gebroken account zijn hoofddorp probeert te redden, terwijl hij net zo goed opnieuw kan beginnen als die naar de rim wil jumpen...
 
Reactiescore
853
My god... toen ik dit vanochtend las waren er maar 16 pagina's???

Ga eens wat doen in plaats van hier maar dom te zeiken over dit gebeuren. Snap sowieso niet waarom mensen TAD dit aanrekenen, dat Pigzor en zijn stam de boel niet op orde hadden is niet TAD zijn probleem. Hij heeft maximaal gebruik gemaakt van een NAP, daar kan je hem niet op aankijken. De enige die verantwoordelijke is dat een NAP niet misbruikt wordt in deze vorm is Pigzor en hij was blijkbaar akkoord met het voordeel dat hij TAD gaf op deze manier.
 
Reactiescore
1.478
Was tevens zijn eigen bewoording zoals iedereen wel kan lezen.
Ik zie geen enkele inhoudelijke reactie van jou kant komen. Ga in op onze punten in plaats van naar rick te wijzen met 'Kijk hij zegt het zelf ook.'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan