Statement TAD (of TAB)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.478
Vooral de woordkeuzes vind ik in dit topic mooi :p, de term stab toch voor iedereen een eigen definitie heeft. Wonderbaarlijk.
Komt vooral omdat de 2 kanten enorm verschillend tegen account Pigzor aankijken, zoals ik ergens eerder zei. Maar dat is enigzins ondergesneeuwd.
 
Reactiescore
1.454
Welke afspraken? Jelle communiceert hier duidelijk met zijn team dat de nap dood is. Daarbij is de wens van de hoofdspeler ook wel duidelijk. Met iedereen vriendjes zijn en fuseren tot de top, waarbij de co's geditched worden. Die wens van de hoofdspeler? Hoe kun je nu zeggen dat het de acties van Rick niet minder een stab maakt? Het maakt het letterlijk en figuurlijk geen stab.

Dankjewel voor deze uitleg, alles is me helder nu!

Zoals Kyle mooi zei, het ene kwaad maakt het andere kwaad niet goed. Ik begrijp Rick zeker, maar op papier is het een stab. Ik neem het hem ook niet per se kwalijk, maar ik neem het hem vooral kwalijk dat hij loog en zei dat hij het niet gedaan heeft.

Die NAP was al vervallen op moment van internen, anders heb je hem zelf ook verbroken. Tevens was het zijn eigen account, dus hoe is dat een stab dan? Of het netjes is is een tweede, maar ik begrijp het best.

Zit een verschil tussen he :p. In theorie klopt het wat je zegt, maar in praktijk als je midden in de nacht clears op je neus krijgt van je fusie partner, waar je begonnen bent met internen, de dorpen weggesluit worden naar iemand anders, is het nog steeds een stab. Ik neem het Rick niet per se kwalijk, wetende wat er nu allemaal gebeurd is, maar het ene kwaad keurt het andere kwaad niet goed. Wat Jelle heeft gedaan is een stab en wat Rick heeft gedaan is een stab.
 
Reactiescore
3.457
Als er op de verpakking van de kaiserbroodjes staat: "6 tot 8 minuten op 220 graden (elektrische oven)". Wat is dan de beste tijd? Een range van 2 minuten maakt nog best een verschil.
De reden is dat de temperatuur in de oven vaak niet overeenkomt met de ingestelde temperatuur. Maar realiseer je ook dat de oven van binnen niet overal dezelfde temperatuur heeft. Boven is de oven heter dan onder, maar voor- of achterin of naar de zijkanten kan de temperatuur ook verschillen.
Ik zou zeggen,stel je oven in en voel met je hand waar de “koelere” plekken zijn en aan de hand(haha) daarvan kan jij het beste beoordelen hoeveel minuten je in kan stellen.
Eet smakelijk iig
 
Reactiescore
1.478
Zoals Kyle mooi zei, het ene kwaad maakt het andere kwaad niet goed. Ik begrijp Rick zeker, maar op papier is het een stab. Ik neem het hem ook niet per se kwalijk, maar ik neem het hem vooral kwalijk dat hij loog en zei dat hij het niet gedaan heeft.



Zit een verschil tussen he :p. In theorie klopt het wat je zegt, maar in praktijk als je midden in de nacht clears op je neus krijgt van je fusie partner, waar je begonnen bent met internen, de dorpen weggesluit worden naar iemand anders, is het nog steeds een stab. Ik neem het Rick niet per se kwalijk, wetende wat er nu allemaal gebeurd is, maar het ene kwaad keurt het andere kwaad niet goed. Wat Jelle heeft gedaan is een stab en wat Rick heeft gedaan is een stab.
Ik ben al heel tevreden dat je zegt dat je het hem niet kwalijk neemt, maar de definitie stab is hier raar, omdat account Pigzor gewoon een rotzooi is. Laat ik het zo zeggen, Rick heeft niet gestabt, maar team TAD is wel gestabt.
 
Reactiescore
1.454
Ik ben al heel tevreden dat je zegt dat je het hem niet kwalijk neemt, maar de definitie stab is hier raar, omdat account Pigzor gewoon een rotzooi is. Laat ik het zo zeggen, Rick heeft niet gestabt, maar team TAD is wel gestabt.

Laten we het gewoon zo zeggen, het account Pigzor heeft gestabt. Kan iedereen er zijn eigen invulling aangeven :p
 
Reactiescore
1.893
Zit een verschil tussen he :p. In theorie klopt het wat je zegt, maar in praktijk als je midden in de nacht clears op je neus krijgt van je fusie partner, waar je begonnen bent met internen, de dorpen weggesluit worden naar iemand anders, is het nog steeds een stab. Ik neem het Rick niet per se kwalijk, wetende wat er nu allemaal gebeurd is, maar het ene kwaad keurt het andere kwaad niet goed. Wat Jelle heeft gedaan is een stab en wat Rick heeft gedaan is een stab.
Zit totaal geen verschil tussen. De NAP was vanuit jullie al opgezegd, dus die gold niet meer. Twee van de drie spelers waren het niet eens met de fusie. Vervolgens besluit de derde persoon het toch erdoor te drammen. Hoe is dit dan zelfs een legitieme fusie?
 
Reactiescore
92
Wij hebben op 1 dorp van Ryker na, dat voor ons knetterduur was, niets van NF geëdeld lieve schat, stop dus maar met dat random om je heen slaan, bedroevend niveau.

Dat beweer ik ook niet maar hoe komen jullie aan zo veel full clears en tad ook als je het ene dorpje na het andere neemt :)
Heb in iets gezegd dat je nf edelde anders ? Dat beeld je jouw in hoor ik bevestig gwn dat jullie 2 clears verloren maar niet berijp hoe jullie aan zo veel full clears komen das alles :)
 
Reactiescore
1.454
Zit totaal geen verschil tussen. De NAP was vanuit jullie al opgezegd, dus die gold niet meer. Twee van de drie spelers waren het niet eens met de fusie. Vervolgens besluit de derde persoon het toch erdoor te drammen. Hoe is dit dan zelfs een legitieme fusie?

Jonathan, heb je enig idee hoeveel gezeik ik op heb moeten antwoorden de laatste dagen? Het laatste waar ik nu nog zin in heb is een discussie voeren over de betekenis van een stab...

Laten we gewoon zeggen dat het account Pigzor gestabt heeft en dan mag iedereen zijn invulling er aangeven, ok?
 
Reactiescore
768
De reden is dat de temperatuur in de oven vaak niet overeenkomt met de ingestelde temperatuur. Maar realiseer je ook dat de oven van binnen niet overal dezelfde temperatuur heeft. Boven is de oven heter dan onder, maar voor- of achterin of naar de zijkanten kan de temperatuur ook verschillen.
Ik zou zeggen,stel je oven in en voel met je hand waar de “koelere” plekken zijn en aan de hand(haha) daarvan kan jij het beste beoordelen hoeveel minuten je in kan stellen.
Eet smakelijk iig
Hmm, had geen reactie verwacht. Een lach kan er zeker vanaf xD. Maar vanuit gaande dat een oven 3/4 hoogtes kent waar het rekje in kan en dat de broodjes in het midden liggen, zou ik het waarschijnlijk op de een na laagste stand zetten en dan 6 en een halve minuut. Altijd lekker, warme broodjes. Mee eens? Of andere gegadigden? Dan komt nog de keuzestress over het beleg :(. Dat zal ik wel achterwege laten.
 
Reactiescore
735
Dat beweer ik ook niet maar hoe komen jullie aan zo veel full clears en tad ook als je het ene dorpje na het andere neemt :)
Heb in iets gezegd dat je nf edelde anders ? Dat beeld je jouw in hoor ik bevestig gwn dat jullie 2 clears verloren maar niet berijp hoe jullie aan zo veel full clears komen das alles :)
Je focust je zoveel mogelijk op kazerne en stal ipv op gs, zet een stevige recruit vlag ipv een gs vlag en gaan met die banaan.

Onze ODA is ook gewoon in constante groei geweest:

 
Reactiescore
3.457
Hmm, had geen reactie verwacht. Een lach kan er zeker vanaf xD. Maar vanuit gaande dat een oven 3/4 hoogtes kent waar het rekje in kan en dat de broodjes in het midden liggen, zou ik het waarschijnlijk op de een na laagste stand zetten en dan 6 en een halve minuut. Altijd lekker, warme broodjes. Mee eens? Of andere gegadigden? Dan komt nog de keuzestress over het beleg :(. Dat zal ik wel achterwege laten.
Zou voor 7 minuten kiezen Max!
maak je nog even een foto van het resultaat?
 
Reactiescore
470
Het punt was dat realmen niet meer te redden viel. Hij had geen troepen meer, wij hadden nog 4 volle clears, iets van 5 3/4 clears en nog een aantal halve. Daarnaast zijn er nog twee mbs die volle clears hebben en meer dan genoeg edels om te blijven smijten. Dit terwijl het account momenteel zelf geen gs meer had om edels te maken, muren bijna overal down waren en volgens mij niet de pp had om dit te blijven uppen. Al met al, een verloren zaak.

Hoe kan Realman niet meer te redden zijn? Pigzor moet zichzelf toch helemaal leeg kunnen zetten om dat hoofddorp te stacken die had toch geen dreiging meer en met zijn 18 dorpen kan die vast wel heel wat clears blocken, van prope kwam er ook os op aan dat zien we op de screen waar jelle de def voor jullie terug trekt. Het is toch smerig van jullie dat jullie hem zo beïnvloeden dat hij OS bij zijn stam weg haalt omdat jullie zeggen dat het slecht is voor beide en hij dit al die tijd heeft gedaan zonder dat zijn stam of Co´s wisten dat er meer aan de gang was dan enkel een NAP.
 
Reactiescore
1.454
Dat beweer ik ook niet maar hoe komen jullie aan zo veel full clears en tad ook als je het ene dorpje na het andere neemt :)
Heb in iets gezegd dat je nf edelde anders ? Dat beeld je jouw in hoor ik bevestig gwn dat jullie 2 clears verloren maar niet berijp hoe jullie aan zo veel full clears komen das alles :)

Wij hadden na de actie van Ryker na bizar veel geluk. Denk echt aan, per ongeluk geen clear er voor timen om het dorp nog te pakken omdat iemand een cancelsnipe mist geluk. Wij zaten echt te grappen op het account dat het niet kapot kon bij ons. Daarom hadden wij nog volle clears. Alleen maar off dorpen, gedodgede treintjes en mislukte c-snipes waren heel normaal. Echt bizar wel. Ooh en we hebben 3 echt top mbs ;)
 
Reactiescore
1.893
Jonathan, heb je enig idee hoeveel gezeik ik op heb moeten antwoorden de laatste dagen? Het laatste waar ik nu nog zin in heb is een discussie voeren over de betekenis van een stab...

Laten we gewoon zeggen dat het account Pigzor gestabt heeft en dan mag iedereen zijn invulling er aangeven, ok?
Dan moet je het ook niet zo benoemen. En het is niet dat ik hier mierenneuk over een kleine detail. Als je eenmaal als stabber te boek staat kan dat best wat gevolgen voor je hebben. Dat is hier echter onjuist, dus zou beetje jammer zijn als deze Directeur de gevolgen moet dragen van jullie bewoording, niet?

Kijk als recent voorbeeld even naar Chemistry. ;)
 
Reactiescore
3.457
Mats,hoeveel minuten zou jij je broodje in de oven doen? En wat voor beleg zou jij kiezen?
 
Reactiescore
768
Tad heeft een extra speler nodig omdat ze niet actief genoeg zijn .
Ze zijn hier heel actief moet ik zeggen.
Simpel: een stel competitieve personen bij elkaar zetten die de instelling hebben van een slavendrijver. Allemaal elkaar aansporen dat ze moeten farmen en roven. Bietje kazerne, stalleke en een black vlaggie met recruteer de slaves en alles komt goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan