Statement TAD (of TAB)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.454
Ik zie geen enkele inhoudelijke reactie van jou kant komen. Ga in op onze punten in plaats van naar rick te wijzen met 'Kijk hij zegt het zelf ook.'

Ze doelt vooral op het feit dat 99% van de vragen al tich keer beantwoord zijn ;)
 
Reactiescore
1.454
Maar ik hoor zonet voor het eerst van kant TAD komen dat Jelle een stabber is, pas na 20 pagina's. Jelle heeft hierin veel meer fout dan Rick imo, en dat werd compleet genegeerd.

Heb het volgens mij wel eerder gezegd hoor :)
Voor de statement van Jelle wisten we niet wat hij gedaan had en was hij naar de info die wij hadden ook geen stabber he. Volgens mij heb ik toen vrij snel gezegd dat het een stab van Jelle was ;).
 
Reactiescore
3.452
Als 'dingen die niet goed te praten' zijn direct stabben is voor jou, is het niet eens de discussie waard. Heb ook nergens beweerd dat het netjes is namelijk. Maar genoeg van m'n tijd hieraan besteedt. Denk dat TAD zelf wel inziet dat ze niet netjes hebben gehandeld en hoop dat ze hier een wijze les uit hebben getrokken.

Ik verwijs je door naar mijn vorige reactie,reactie op een onjuiste uitspraak van jou,dank u beleefd
 
Reactiescore
768
Heb het volgens mij wel eerder gezegd hoor :)
Voor de statement van Jelle wisten we niet wat hij gedaan had en was hij naar de info die wij hadden ook geen stabber he. Volgens mij heb ik toen vrij snel gezegd dat het een stab van Jelle was ;).
Ik heb het voor je uitgezocht. Dit was de eerste die ik kon vinden:
1587649137298.png
Dit was op Pagina 16. Je hebt wel in die 16 pagina's Rick 100x (niet letterlijk geteld ofc, dus korrel zout) voor een stabber uit gemaakt. Het bericht van Pigzor kwam overigens al flink wat pagina's eerder.
 
Reactiescore
1.454
Ik heb het voor je uitgezocht. Dit was de eerste die ik kon vinden:
Bekijk bijlage 19454
Dit was op Pagina 16. Je hebt wel in die 16 pagina's Rick 100x (niet letterlijk geteld ofc, dus korrel zout) voor een stabber uit gemaakt. Het bericht van Pigzor kwam overigens al flink wat pagina's eerder.

Ik dacht dat ik daarna het vrij snel had gezegd. Mijn excuses dan, maar mag duidelijk zijn op basis van alle verkregen informatie ik hem vanaf dat punt een stabber vond, net zoals ik Rick nog steeds een stabber vind ;)
 
Reactiescore
242
Als je een NAP negeert en een speler aanvalt, is het een stab. Kan je niet omheen. Ik begrijp de frustratie van Rick wel, maar dat neemt niet weg dat het geen stab is ;).

Beste pianist,

op dat moment was de nap verbroken en heeft jelle ons niet geinformeerd dat er weer een nap was. Als we ons toch gaan verschuilen achter jelle, kan ik er ook nog wel een paar opnoemen. Kom eens van je stoffige zolderkamer af en geniet eens van t weer

Mvg,

Het feestcomité.
 
Reactiescore
768
Ik dacht dat ik daarna het vrij snel had gezegd. Mijn excuses dan, maar mag duidelijk zijn op basis van alle verkregen informatie ik hem vanaf dat punt een stabber vond, net zoals ik Rick nog steeds een stabber vind ;)
Hoef je niet je excuses voor aan te bieden :p. Ik wilde slechts proberen te helpen. Ik kan uiteraard ergens overheen hebben gelezen. Je noemde de situatie van Jelle wel eerst als een 'miscommunicatie'. Ik weet niet of je dat gelijk staat aan stabben, maar ieder heeft zijn eigen definities voor stabben, vies spel et cetera, Net zoals iedereen met bepaalde situaties anders omgaat :).
 
Reactiescore
1.454
Beste pianist,

op dat moment was de nap verbroken en heeft jelle ons niet geinformeerd dat er weer een nap was. Als we ons toch gaan verschuilen achter jelle, kan ik er ook nog wel een paar opnoemen. Kom eens van je stoffige zolderkamer af en geniet eens van t weer

Mvg,

Het feestcomité.

Waarom zeg je dat niet meteen? Daarnaast keurt je acties dan nog steeds niet goed, maar dat veranderd de situatie wel.
Echter geloof het niet helemaal, want in 1 van de screenshots heb je het met Jelle over de NAP :)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.318

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.318
gezien ik @Rob. graag nog even op me account hou, denk de witte
 
Reactiescore
1.476
Waarom zeg je dat niet meteen? Daarnaast keurt je acties dan nog steeds niet goed, maar dat veranderd de situatie wel.
Echter geloof het niet helemaal, want in 1 van de screenshots heb je het met Jelle over de NAP :)
DAT HEB IK 3X GEZEGD!!!! :(
Zoals ik al zei, in een screenshot staat letterlijk dat Jelle zegt: De nap is dood???
 
Reactiescore
489
DAT HEB IK 3X GEZEGD!!!! :(
Zoals ik al zei, in een screenshot staat letterlijk dat Jelle zegt: De nap is dood???

Wij hebben dit nooit doorgekregen van Pigzor ;) wat hun intern hebben besproken weten wij niet. Maar wij hebben enkel gezegd te twijfelen aan de NAP.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan