Statement TAD (of TAB)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.454
Wij hebben dit nooit doorgekregen van Pigzor ;) wat hun intern hebben besproken weten wij niet. Maar wij hebben enkel gezegd te twijfelen aan de NAP.

Ooh heb het verkeerd geleze . Dacht dat die zei dat hij niet van de NAP af wist ;)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.324
Vandaar dat je soms zo zuur bent, ikzou toch een ander beleg kiezen martijn.

Mijn eigen voorkeur gaat uit naar kaas, als ik hem beleg voor het de oven in gaat, of pure chocopasta, als het net uit de oven komt (en er nog geen kaas opzat ofc)
 

DeletedUser69389

Guest
Vandaar dat je soms zo zuur bent, ikzou toch een ander beleg kiezen martijn.

Mijn eigen voorkeur gaat uit naar kaas, als ik hem beleg voor het de oven in gaat, of pure chocopasta, als het net uit de oven komt (en er nog geen kaas opzat ofc)
Nee dat ging over wat Mats gebruikt. Ik persoonlijk ben meer van vleeswaren. Hetgeen ik het meest nuttig op mijn brood is boterhamworst, gebraden gehakt, kipfilet met tuinkruiden of smeerworst. Maar af en toe ossenworst of rosbief weiger ik ook absoluut niet.
 
Reactiescore
1.454
Nee dat ging over wat Mats gebruikt. Ik persoonlijk ben meer van vleeswaren. Hetgeen ik het meest nuttig op mijn brood is boterhamworst, gebraden gehakt, kipfilet met tuinkruiden of smeerworst. Maar af en toe ossenworst of rosbief weiger ik ook absoluut niet.

Sinds opmerking dat jij ook graag naar mannen (vollyball) kijkt heb ik altijd al gedacht dat je wel van worst hield :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Ben geen vegetarier maar dat er dieren sterven voor jou vond ik een onaangename gedachte :boer:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Bijna 10 pagina's posts per dag in dit topic - en de dag is net over 2/3 heen. Zelfs 8 posts in 6 minuten tijd. Dit is, voor mij, echt niet bij te houden. Ik zal mij dus ook volledig onthouden aan welke inhoudelijke reactie dan ook.
 
Reactiescore
1.454
Geen zorgen, dit gaat toch niet over de premade.

Er is toch die theorie dat elke discussie op het internet, als het lang genoeg door gaat, dat er vergelijkingen worden gemaakt met nazis. Blijkbaar op het W73 AF is het zo dat wanneer de discussie lang genoeg door gaat het uiteindelijk over de pre-made gaat :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan