Statement Oeleboelepetroelewoelie

Reactiescore
1.049
Haha misschien wil die gast wel W59 bij ons komen spelen :D
Hij heeft blijkbaar zo een haat aan leaf spelers, heeft ie hier de revenge kans 2
 
Reactiescore
467
Welke shit krijg ik over me heen dan ?:p in deze kwestie valt enkel vishaak te blamen, rest van leaf neemt afstand van deze kwestie. Kicken kunnen we niet dus dan stappen wij er maar van af.

Niet zo triest gaan posten meneertje ik kan niks zonder Dick.

Conclussie: wij durven actie te ondernemen, jullie niet.

Wauw typische Emile posts. Veel geblaf weinig bijten. Tis geen slimme post van Daan echter zit der wel een kern van waarheid in.

er staat nergens dat je actie goedgekeurd werd.

en van dat schelden klopt ook al niet

Nee wij keurde de actie van Kane goed wil je zeggen. Toch worden we er van verweten. En als iemand zegt uitgescholden te worden geloof ik dat eerder dan iemand die een mogelijke dader is en het ontkent.

Niet? Dus Shakedown zat niet in je stam?:rolleyes: Volgens mij dienden we van jullie acc, notabene nog het leidersacc, dit zelf op te lossen met hen i.p.v. met jullie als leiding. Grappige vent ben je ook.

Totaal niet geloofwaardig en wat nu ook weer blijkt met je reacties hier. Hetgeen Kane en Steven doen is allebei verwerpelijk. Leaf toont echter karakter door er iets tegen te doen. Nocure niet.

Enige wat Leaf aantoont en kan doen is met de staart tussen de benen een droevige aftocht maken. En dit is ook precies wat er nu gebeurd. Na de selectieve moraliteit die jullie toegepast hebben deze wereld. Waar ik graag opnieuw een samenvatting van geef.

Ten eerste de stabs de gepleegd zijn door sommige Leaf leden.
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/for-our-fallen-brothers.199248/

Negeren van NAPs, bedriegen en oplichten voor eigen gewin is iets wat jullie de rest van de wereld nog gedaan hebben en zojuist nog een bevestigd is door note bene een van je stam genoten. Dat is kennelijk hoe de normale omgang binnen Leaf is, maar verwijten graag andere van dit gedrag.

Ten tweede het verwijt van het gedrag van Paul en 24/7
https://forum.tribalwars.nl/index.p...ang-van-logic-24-7-ft-paul-finalowner.199457/

Over het omgaan en stelen van bgs of samenwerkingen op een niet zo nette manier. Jullie (Leaf en Logic) manier is door het onder druk zetten van het feit dat er katapulten gestuurd zijn. Hetzelfde gedrag wat nog zo verafschuwt werd hier, dat bg/naps zich niet aan de afspraken houden of een vriend ineens een vijand blijkt of visa versa.

Ten derde hoe de afspraken weg weggewuifd werden toen we aan het onderhandelen waren. En de bans die eruit volgde wat ik in mijn statement verwerkt heb.
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/statement-g0dr3kt.199675/

Ten vierde hoe er gereageerd is op het gebruik van kata's van Kane. Daar hoef ik geen skype gesprekken bij te pakken want is gelijk een forum gemaakt erover. "The Downfall". Maar meteen kritiek hebben als ik een spotprentje plaats :p
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/spotprenten.199341/page-3
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/the-downfall.199669/

Dat kata gebruik was het enige "vieze" spel waar jullie ons van konden betichten met p&p en er "zelf" geen deel van uit gemaakt werd. En dit hebben jullie als Leaf proberen uit te melken tot het maximale. In de hoop de andere discutabele acties te verdoezelen.

Het is zelf zover gegaan dat note bene een STAMGENOOT jullie tot een halt heeft moeten roepen (Vishaakje in dit geval) door jullie enorm te naaien. Totaal op de verkeerde manier echter denk ik niet dat dit uit het niets gekomen is.

Dus om te zeggen dat je nu "actie" onderneemt vind ik wel echt teveel eer om op te strijken. Het is een droevige aftocht van een groep bestaande uit een hoop droevige hypocriete betweterige spelers. Die heel de wereld met verwijten naar andere hun eigen daden hebben proberen te verdoezelen. Echter uiteindelijk ingehaald zijn door hun "eigen" normen en waarde. En nu jammer genoeg niets meer hebben wat "zwaar" genoeg weegt om achter te schuilen.
#GetFishHooked
 
Reactiescore
2.303
Ale, iets wat we nodig hebben ! Het verhaal nog eens uitgelegd.
 

DeletedUser3809

Guest
Dick, je zou toch een keer moeten begrijpen dat zeggen 'omg ik distantieer me' niet distantieren is. Jij werkt samen met Kane, jij weigert er iets aan de toen, jij en de rest van je stam zijn net zo triest als hijzelf omdat jullie geen greintje ruggegraat hebben.

Hier heb je nog even een voorbeeld gezien van hoe het wel kan, in plaats van een beetje doen alsof er geen opties zijn.

Bon, veel plezier met de overwinning, maar die is nog zwakker geworden dan hij eerder al was. Hij is je letterlijk gegeven door spelers die iig wel een moreel statement kunnen maken, in tegenstelling tot jezelf. Ga je maar diep schamen.
 

DeletedUser78438

Guest
Vishaakje was wel mooi bezig. Eerst afgesproken NAP tot einde v/d wereld verbreken, NAP van een week afspreken. En tijdens die NAP 3 dagen te vroeg ons stabben met kata's op boerderij en smederij.. Zeer mooi...

Boris|Toxical Error
 

DeletedUser54614

Guest
Kleine update gedaan aan de eerste post. Ik citeer:


Says. It. All.

Haha zozo stoer! Ik zal vanavond wel even wat hypocriete quotes van jou en die hele vrienden groep van jou gaan quotes over onder andere jullie nieuwe bg. Je kunt je niet verdedigen Pim, je kan hier wel politieke ‘correcte’ dingen roepen. Jij bent even erg als ik want je wist al lang dat wij op het punt stonden om kata’s te sturen.
Een quote dat ik jou en bots vieshard ging naaien zal daar niets aan veranderen.


@lalida ofzoiets: ik zal de beledigingen straks even posten :) Oa laurens die kwam stoer doen omdat wij examens hebben en iets willen maken van ons leven en Pim die daarna kwam zeggen dat we het meest belachelijke account van de classic waren. ^^
 

DeletedUser54614

Guest
Vishaakje was wel mooi bezig. Eerst afgesproken NAP tot einde v/d wereld verbreken, NAP van een week afspreken. En tijdens die NAP 3 dagen te vroeg ons stabben met kata's op boerderij en smederij.. Zeer mooi...

Boris|Toxical Error

Je vergeet die op de ijzermijn!
 

DeletedUser66354

Guest
Tis natuurlijk jammer dat je van die debielen hebt die kata's gaan gooien, maarjah.. de slimme leven met de domme.. gelik ofdawe zeggen :rolleyes:

Er zijn dingen gebeurd in deze wereld die niet door de beugel kunnen, maar desondanks alles heb ik toch weer enkele mensen leren kennen, en oude stamgenoten/vijanden terug gezien, en dat was best fijn! :D

Bedankt aan allen die deze wereld toch wat mooier hebben gemaakt, en bedankt aan alles die deze wereld toch wat boeiender hebben gemaakt! :D

Dit zal een van m'n laatste AF-posts worden.. Na deze Classic en w54 stopt het TW verhaal voor mij!
Tijd om volwassen te worden :cool:

Ps: stop met elkaar te verwijten enzo.. tis uiteindelijk maar een spel hé ^^

- En als jullie ooit beslissen om samen te komen op café, nodig mij uit! :p

Toe inden droai!
Kristof
Out
 
Reactiescore
510
Haha misschien wil die gast wel W59 bij ons komen spelen :D
Hij heeft blijkbaar zo een haat aan leaf spelers, heeft ie hier de revenge kans 2
Haha Rens, hoe vaal moet ik nog zeggen dat er bijna niemand van Leaf bij ons op W59 zit. Het is nog net op een hand te tellen.

GoF staat op delete iig. Ben je even werken en dan is er weer van alles gebeurd haha
 

DeletedUser3809

Guest
Haha zozo stoer! Ik zal vanavond wel even wat hypocriete quotes van jou en die hele vrienden groep van jou gaan quotes over onder andere jullie nieuwe bg. Je kunt je niet verdedigen Pim, je kan hier wel politieke ‘correcte’ dingen roepen. Jij bent even erg als ik want je wist al lang dat wij op het punt stonden om kata’s te sturen.
Een quote dat ik jou en bots vieshard ging naaien zal daar niets aan veranderen.


@lalida ofzoiets: ik zal de beledigingen straks even posten :) Oa laurens die kwam stoer doen omdat wij examens hebben en iets willen maken van ons leven en Pim die daarna kwam zeggen dat we het meest belachelijke account van de classic waren. ^^

Dus omdat ze wisten dat jij riep iets vies te gaan doen, zijn zij even erg omdat ze er niets mee te maken willen hebben en daar duidelijk actie mee ondernemen?

Heeft je moeder je in een vat GHB laten vallen toen je een baby was ofzo??
 
Reactiescore
559
Haha zozo stoer! Ik zal vanavond wel even wat hypocriete quotes van jou en die hele vrienden groep van jou gaan quotes over onder andere jullie nieuwe bg. Je kunt je niet verdedigen Pim, je kan hier wel politieke ‘correcte’ dingen roepen. Jij bent even erg als ik want je wist al lang dat wij op het punt stonden om kata’s te sturen.
Een quote dat ik jou en bots vieshard ging naaien zal daar niets aan veranderen.


@lalida ofzoiets: ik zal de beledigingen straks even posten :) Oa laurens die kwam stoer doen omdat wij examens hebben en iets willen maken van ons leven en Pim die daarna kwam zeggen dat we het meest belachelijke account van de classic waren. ^^

het is laila ;-)
maar je mag ook monique zeggen ^^

en je had het over btw over heel leaf
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Haha zozo stoer! Ik zal vanavond wel even wat hypocriete quotes van jou en die hele vrienden groep van jou gaan quotes over onder andere jullie nieuwe bg. Je kunt je niet verdedigen Pim, je kan hier wel politieke ‘correcte’ dingen roepen. Jij bent even erg als ik want je wist al lang dat wij op het punt stonden om kata’s te sturen.
Een quote dat ik jou en bots vieshard ging naaien zal daar niets aan veranderen.


@lalida ofzoiets: ik zal de beledigingen straks even posten :) Oa laurens die kwam stoer doen omdat wij examens hebben en iets willen maken van ons leven en Pim die daarna kwam zeggen dat we het meest belachelijke account van de classic waren. ^^

Sup boy. Kan je een beledigingkje niet aan? Wat een janker ben je ook.

‘Iets willen maken van ons leven’ je hebt maanden verspild aan dit spel om het dan in 1dag niks te laten betekenen. Waarover heb je het? Jullie hebben net geen leven.
 
Reactiescore
7.944
Jullie zijn stuk voor stuk de grootste hypocriete spelers waar ik ooit mee gespeeld heb.

Vishaakje was in het begin toegelaten tot leaf, tot er ineens iemand anders al akkoord had gegeven aan een ander team. Toen mochten wij NIET in de stam, maar moesten we wachten tot een ander account het begaf. Een soort Sly pooper 2.0, een slaaf, niets meer niets minder. Nou sinds die dag willen wij jullie stuk voor stuk terugpakken. Tactisch gezien zijn jullie een grote 0. Wij moesten in de start alles zelf fixen, Vishaakje kon geen stamdeff krijgen, stond er altijd alleen voor en was beter dan 2/4 spelers in die stam. Tot baba yaga het begaf omdat hij niets kon, dan mochten wij zorgen dat er een safe kwam in het westen en mochten we stamdeff bouwen.

Wij hebben jullie hier in het begin bij betrokken en dit gecommuniceerd. Team vishaakje was hier mee akkoord gegaan. Wij hebben nota bene nog gemeld in het begin dat Vishaakje het 5e account is, en wij het begrepen als jullie een andere weg kozen. Na overleg hebben jullie er voor gekozen om met ons mee te gaan. Als je ergens problemen mee had kon je naar ons toe komen, maar gezien je je zin niet kreeg heb je 3 mil punten behaald, lopen snipen en def gemaakt ons ons aan het einde te kunnen naaien? Aparte Logica, maar bon.

Dan durven jullie zeggen dat Oeleboele het beste acc van deze classic is. Het meest hypocriete acc, daar is hij nog voor in de running, beste acc nooit. Jullie arrogantie, hypocrisie, zelfzuchtigheid, drang naar winst das zo groot. Das echt niet normaal bij jullie.

Noem eens één persoon van oele op die de eindstrijd tegen nocure wou?

Een BG afsluiten met de vijand omdat je anders weggespeeld wordt, verwijzingen naar Hitler en zijn aanhang, een BG die je helpt akkoord geven en dan naar de stam trekken met halve screens en halve skype gespreken. Wat denk je nou? Dat we idioten zijn, dat we debiel zijn? Dat mag je gerust in de acc chat zeggen, zorg enkel niet dat ze tot bij ons geraken dan :)

Ja, ik vind je best wel een debiel eigenlijk. Jij bent degene die kneipen (een BG) heeft laten bannen omdat hij te dichtbij kwam edelen. Daarnaast snap ik weinig van deze zin die je hier neertypt. De leiding wou nocure laten winnen en geen eindstrijd doen totdat Sven langskwam, daarvoor hoef je niet bij oele te zijn, net als de nazi-uitspraken, ook deze kwamen niet van het adres van oele.

Ik kan het aantal keren dat vishaakje beledigd is niet meer tellen op men vingers. Publiekelijk, privé,.. En dat allemaal omdat wij wel tactisch inzicht hebben en jullie het IQ van een vis. (Oh de ironie.)

Verder kan je je niet distantiëren van iets waar je al van op de hoogte was en het niet meld. Helaas kan ik niet meer in de stamchat om daar het stukje te kopiëren waar ik letterlijk zeg dat wij dan ook maar kata's moeten gooien.

De emmer stront mag over mij, maar jullie zitten even diep in de beerput dan ik hahaha.

Je kan je niet distantiëren van iets waar je van op de hoogte bent?, Wat doen we nu dan?

Omtrent de beledigingen, daar heb ik geen weet van. Ik ben immers de stamchats geleaved omdat team vishaakje het niet kon laten om met kanker te schelden. Het staat in ieder geval wel vast dat dat aantal niet op 2 handen te tellen zijn.
 

DeletedUser78803

Guest
Om even wat facebook sferen op het forum te brengen:

Ik Leaf me niet echt uit op deze wereld.
Dit past in het straatje #bestclassicever
#meto
 

DeletedUser69389

Guest
Yeah right. Ik heb daar anderhalf jaar gespeeld en de wereld gewonnen. Wat heb jij daar nou bereikt? :p
Behalve een paar maanden hoog staan blaten op het AF en op 3 accounts gaan runnen bij de eerste incommings

Je hebt op mymm staan deffen zeg je, maar het account kreeg enorme klappen toen jij er speelde.
Verder lag je met iedereen in de clinch en was het altijd gezeik.
Je bent een blaaskaak en een waardeloze speler :p
Ik lag niet met iedereen in de clinch. Alleen met spelers zonder karakter, eergevoel en speelstijl van lek me vestje zoals Niels terecht aanhaalt. Wat negatief is voor jou vergeet je Goede p&p man...
 
Bovenaan