Statement Oeleboelepetroelewoelie

Reactiescore
2.303
W52 is dan ook een nieuw dieptepunt binnen tw...
 

DeletedUser76972

Guest
Je was er nooit met incommings en hebt daarmee 3 accounts om zeep geholpen, maar hey! je hebt het wel ethisch gespeeld :rolleyes:
 
Reactiescore
661
Jup zo werkt dat fronkie. Ben nu smerig en laf omdat ik met een kata'er in de stam blijf zitten.
Gaat toch nergens meer over? We wilde zelfs nog leaven :p

Hoezo, gaat nergens meer over. De spelers van leaf deden het toch. En jij doet het niet?
Dus daar gaat het toch over. Leaf zegt dat je beslissing toen slappe kost was. Ze krijgen een zelfde probleem en doen wat ze zeggen dat ze zouden doen. En dan vind jij dat het hypocriet is.

Leg me dat eens goed uit dan. Want ze doen het wel en jij niet? Of vergis ik me nu?
Ze zaten in een gewonnen positie, twee maal zelfs. En nu geven ze de wereld nog cadeau.
Je zou tevreden mogen zijn dat je hem krijgt, het is nu niet dat jij deze wereld bepaald hebt of zo.

Dus nogmaals, ik begrijp je frustraties niet zo goed. Leg dat eens uit dan aub?
 

DeletedUser74552

Guest
Enige stam die niet met kata's heeft gegooid is Logic en wij hadden Paul EN MastermarkB.
#LOGICLOGICLOGIC. :D

PS. Ff serieus ik heb nog meer respect voor de mensen die deze wereld verliezen dan voor de mensen die hem gaan winnen. Misschien dat ik dat in mijn handtekening ga zetten. Cl15 Gerald Earl Gillum. Proudly Lost.
 
Reactiescore
604
Enige stam die niet met kata's heeft gegooid is Logic en wij hadden Paul EN MastermarkB.
#LOGICLOGICLOGIC. :D

PS. Ff serieus ik heb nog meer respect voor de mensen die deze wereld verliezen dan voor de mensen die hem gaan winnen. Misschien dat ik dat in mijn handtekening ga zetten. Cl15 Gerald Earl Gillum. Proudly Lost.

Haha, dat je geen kata's hebt gegooid betekent niet automatisch dat je deze classic eerlijk hebt gespeeld..;)
 
Reactiescore
661
Yowhite, morele winnaar?
 
Reactiescore
604

DeletedUser76972

Guest
Hoezo, gaat nergens meer over. De spelers van leaf deden het toch. En jij doet het niet?
Dus daar gaat het toch over. Leaf zegt dat je beslissing toen slappe kost was. Ze krijgen een zelfde probleem en doen wat ze zeggen dat ze zouden doen. En dan vind jij dat het hypocriet is.

Leg me dat eens goed uit dan. Want ze doen het wel en jij niet? Of vergis ik me nu?
Ze zaten in een gewonnen positie, twee maal zelfs. En nu geven ze de wereld nog cadeau.
Je zou tevreden mogen zijn dat je hem krijgt, het is nu niet dat jij deze wereld bepaald hebt of zo.

Dus nogmaals, ik begrijp je frustraties niet zo goed. Leg dat eens uit dan aub?

Is toch niet zo moeilijk? Als Leaf nu gewoon door zou spelen hadden ze vernietigende reputatieschade geleden.
Want kijk, je kan niet eerst een stam afbranden om iets en het daarna zelf doen. Dan wordt je zelf 2x zo hard afgebrand.
Elke post wordt tegen je gebruikt en je veranderd kortom in de lulletjes van de classics.

Je kan nu denken van "Damn, wat zijn het morele helden dat ze op delete gaan", maar het was het nou ook niet dat ze veel andere keuzes hadden.
Met de staart tussen de benen op delete gaan was de enige manier om de wereld af te sluiten met nog wat waardigheid over.

Maar hey, misschien zie ik het allemaal wel te zwart in en zijn het echt van die morele jongens.
 

DeletedUser3809

Guest
Je wilt het ook gewoon niet begrijpen he? Ze hadden prima kunnen doorspelen, juist omdat de tegenstander hetzelfde doet.

Jullie zijn degenen die je verschuilen achter een tribelock om te doen alsof je niets meer kon doen, om daarna wel snel samen te willen winnen.
Met de actie van Leaf is nog eens extra getoond hoe zwak jullie hebben gespeeld, doordat zij laten zien hoe het ook kan (niet dat het de enige optie was, ze hadden ook vishaakje kunnen wegspelen).

Juist dat je het ziet alsof voor hen het alleen maar een middel was om nocure te laten verliezen, wat ze terugbeet, is precies alles wat je moet weten over jouzelf denk ik.
 
Reactiescore
661
Is toch niet zo moeilijk? Als Leaf nu gewoon door zou spelen hadden ze vernietigende reputatieschade geleden.
Want kijk, je kan niet eerst een stam afbranden om iets en het daarna zelf doen. Dan wordt je zelf 2x zo hard afgebrand.
Elke post wordt tegen je gebruikt en je veranderd kortom in de lulletjes van de classics.

Je kan nu denken van "Damn, wat zijn het morele helden dat ze op delete gaan", maar het was het nou ook niet dat ze veel andere keuzes hadden.
Met de staart tussen de benen op delete gaan was de enige manier om de wereld af te sluiten met nog wat waardigheid over.

Maar hey, misschien zie ik het allemaal wel te zwart in en zijn het echt van die morele jongens.

Je ziet het inderdaad niet helemaal correct. Ze zeggen dat ze niet met katapultengooiers willen spelen in die discussie waar ze jullie overtuigen dat het niet ok is om met zulke mensen samen te spelen. Op het moment dat iemand het in hun eigen stam ook doet, doen ze inderdaad wat ze zeggen. Dus ze zijn gewoon consequent in wat ze zeggen en doen.
Je zegt nu al een paar keren dat ze met de staart tussen de benen afdruipen, maar dat is net niet zo. Neen, integendeel, ze houden woord bij stuk. Terwijl jullie nog steeds met die katapultengooier in de stam zitten.
Eigenlijk zetten ze nu jullie voor schut door:
1. Op delete te gaan en niet met iemand samen te spelen die katapulten gebruikt
2. Jullie die het wel doen en blijven spelen het goede voorbeeld te geven
3. Jullie een wereldwinst geven die je puur op kwaliteit totaal niet hebt verdiend

Dus die opmerking ‘met de staart tussen de benen afdruipen’ wordt door de community wel anders geïnterpreteerd. Zie je?
 
Reactiescore
1.049
Alleen al in de 4 werelden die Martijn tegen mij heeft gespeeld heeft hij meer laten zien dan jij ooit hebt laten zien, of zal laten zien. Ook al verloor hij ze :p

Vies, laag mannetje ben jij.


Ben blij dat Gifts op delete staat. Wat een vreselijke schijtwereld was dit. Overal gestab, gescheld en weet ik het wat. En het dieptepunt; gestabt worden door je eigen stamgenoot, sinds dag 1 van de wereld lid van de premade :eek:.

@Spamkaboutertje, @dialgaman @Blaze of Glory en de oude co's: bedankt voor de leuke tijd op GoP. Jullie hebben het uitstekend gedaan. Vooral Lennart, en ook Niels; jullie hebben Gifts er doorheen gesleept deze classic. Was me een genoegen met jullie te spelen :)
Was me een genoegen niet met.... Nee maar was jammer ;)
Misschien waren wij er dan nog :eek:
 
Reactiescore
7.944
Is toch niet zo moeilijk? Als Leaf nu gewoon door zou spelen hadden ze vernietigende reputatieschade geleden.
Want kijk, je kan niet eerst een stam afbranden om iets en het daarna zelf doen. Dan wordt je zelf 2x zo hard afgebrand.
Elke post wordt tegen je gebruikt en je veranderd kortom in de lulletjes van de classics.

Je kan nu denken van "Damn, wat zijn het morele helden dat ze op delete gaan", maar het was het nou ook niet dat ze veel andere keuzes hadden.
Met de staart tussen de benen op delete gaan was de enige manier om de wereld af te sluiten met nog wat waardigheid over.

Maar hey, misschien zie ik het allemaal wel te zwart in en zijn het echt van die morele jongens.

Je ziet het inderdaad verkeerd. Wij kiezen ervoor om niet langer samen te werken met een katanoob, daar waar jullie er wat om lachen en lekker doorspelen. Wij tonen karakter, het is voor mij overigens niet de eerste keer dat ik stop omdat mijn stamgenoten zo spelen. Ik wens daar gewoonweg geen deel van uit te maken. Echter blijkt dat Kenneth, Steven en PJ (Sander) ons de hele wereld al wouden stabben, dan is de keuze uiteraard nog sneller gemaakt. Safe zone van oele hebben jullie zo gecleard, maak maar lekker wat front met Vishaakje?

Kata's zijn gewoonweg een no go. Ik snap vishaakje? dan ook totaal niet, ze weten dat wij hier tegen zijn en willen ons naaien maar spelen wel actief verder tot 3 mil en blijven tot diep in de nacht op om def te sturen. Ik vraag me eigenlijk af wie ze hier nou het meeste mee te pakken hebben, hunzelf of ons.
 
Reactiescore
1.049
Je ziet het inderdaad verkeerd. Wij kiezen ervoor om niet langer samen te werken met een katanoob, daar waar jullie er wat om lachen en lekker doorspelen. Wij tonen karakter, het is voor mij overigens niet de eerste keer dat ik stop omdat mijn stamgenoten zo spelen. Ik wens daar gewoonweg geen deel van uit te maken. Echter blijkt dat Kenneth, Steven en PJ (Sander) ons de hele wereld al wouden stabben, dan is de keuze uiteraard nog sneller gemaakt. Safe zone van oele hebben jullie zo gecleard, maak maar lekker wat front met Vishaakje?

Kata's zijn gewoonweg een no go. Ik snap vishaakje? dan ook totaal niet, ze weten dat wij hier tegen zijn en willen ons naaien maar spelen wel actief verder tot 3 mil en blijven tot diep in de nacht op om def te sturen. Ik vraag me eigenlijk af wie ze hier nou het meeste mee te pakken hebben, hunzelf of ons.
Kenneth zat die op Vishaakje? Van W56?
 
Reactiescore
2.303
Was leider van terra en zat op savior.
 
Bovenaan