Statement Oeleboelepetroelewoelie

Reactiescore
3.584
Je weet helemaal niet van de gang van zaken in Leaf dus hou alsjeblieft je mond JB. De stam was verdeeld over het besluit om de winst te 'delen'. Je hoeft je haat jegens Sven niet te gebruiken om alles hier om te draaien en het op Sven af te schuiven en daarmee de rest van de stam af te schilderen als makke schapen.

Stam met principes, ja inderdaad. De kata principes wegen zwaarder dan het verleden van de classic. Daarnaast waren erg veel spelers van Logic gestopt, ja ook Paul. Dit haalde je al eerder in een post van je aan, dat we ineens samen zouden werken met Paul. Je roept maar wat raak maar weet geen ene bal van de wereld. Hou je dus gewoon stil want wat je hier op het Classic AF hebt geroepen is de reinste onzin.

Misschien moet je mijn post's beter doornemen. Ik heb geen haat wegens Sven, ik heb gewoon een hekel aan heel dat gefaald groepje dat claimd ze zich alles kunnen permitteren omdat ze elkaar de hele tijd zitten in te dekken. Ik haal Sven aan omdat hij WEERAL VOOR DE ZOVEELSTE KEER het aan het verneuken is voor anderen. Het is een veel voorkomend fenomeen. Wat betreft Paul heb je niet goed opgelet. Ik zei namelijk dat jullie Logic hebben zitten uitmaken voor alles en nog wat omdat ze een speler als Paul accepteerde (jullie woorden) maar vervolgens gaan jullie nu samenwerken met de spelers die hem accepteerde. Geloofwaardigheid 0,0. Overigens was Paul maar 1 van de zovele dingen waarover jullie hebben zitten bashen op Logic en haalde ik er slechts 1 tje naar boven.

Mwah WAO ging op delete na wat tegenslag, wij gaan op delete omdat onze stamgenoot kata's stuurt. Dat heeft niks met tegenslag ingame te maken? Wij (integendeel van WAO) stonden overal netjes in de plus en namen nog dagelijks vijandelijke dorpen over. Iets waar jij nog wat van kan leren :oops:

Na wat tegenslag, haha xD Mijn stam viel volledig uit elkaar en verloren de strijd al toen we allemaal samen zaten + de bot bans van Vitae en jullie BG met Rush was de kans op slagen voor WAO gedaald naar 0,00000098%. Noem het gerust 'na wat tegenslag'. Wat erger is, is dat jij op w42 als front speler en leider bent overgelopen naar de vijand vlak voor de oorlog ging beginnen dat is weer eerder een voorbeeld van weinig karakter te vertonen.

Bijna 16.000 posts op het AF, en nog niet weten wat politiek en propaganda is. Joe.

Dat is waar mijn hele stelling omgaat eigenlijk, je beseft dat dit eigenlijk een bekentenis is dat jullie altijd en overal maar zitten te roepen puur en alleen om een bepaalde status te creëren ondanks het vol leugens zit of niet.

Dat is het verschil tussen u en mij, ik bash op personen omdat ik hun spel/daden/uitspraken niet kan smaken en ondanks het in de game in mijn voor of nadeel speelt, ik zal er NIET mee gaan samenwerken.

Dat jullie met dit uber stom topic weer de morele helden willen spelen is fijn voor jullie. Dat die speler kata's gebruikt is wel een enorm godsgeschenk niet? :D Hebben jullie een reden om te stoppen en kan je er nog een draai aangeven ook het is door jullie morele principes. Wie daar intrapt is niet helemaal helder.


Trouwens die enquete in Leaf om voor te stellen om met bepaalde leden van Logic en Leaf een nieuwe stam te maken en derest achter te laten is wederom het bewijs hoe laag en laf jullie zijn en wat jullie er wel niet voor over hebben deze classic te winnen (spreekt nogmaals Emile weer tegen).

Triestig, zielig, treurig. Wat een hopeloze bende bij 1 :D Dit laatste was overigens toch geen geheim he? Want Blaze en glory zei nog dat ik niet veel dingen van in Leaf weet, ook dat blijkt maar weer een foute vaststelling te zijn :oops:
 
Reactiescore
89
Nogmaals: de stam was verdeeld. Je kan dit dus niet op Sven afschuiven. Dus klopt je punt daar voor geen kant. Dat Sven er tegenin ging is juist. Nogal logisch dat niemand anders dat deed want hij was de enige van de tegenstanders die in de leidingschat zat. Dat wil niet zeggen dat hij als enige tegen het initiatief was om de wereld uit te internen. Dus nice try.

Wat betreft je punt over de enquete, ik heb nergens een dergelijks enquete gezien. (Kan in mijn overstap tijd zijn geweest maar dat lijkt mij niet)
 
Reactiescore
3.584
Nogmaals: de stam was verdeeld. Je kan dit dus niet op Sven afschuiven. Dus klopt je punt daar voor geen kant. Dat Sven er tegenin ging is juist. Nogal logisch dat niemand anders dat deed want hij was de enige van de tegenstanders die in de leidingschat zat. Dat wil niet zeggen dat hij als enige tegen het initiatief was om de wereld uit te internen. Dus nice try.

Wat betreft je punt over de enquete, ik heb nergens een dergelijks enquete gezien. (Kan in mijn overstap tijd zijn geweest maar dat lijkt mij niet)

Het merendeel was tegen, Sven was de grootste aanjager toch verder te doen dus ik mag Sven daarvoor wel aankijken lijkt me. Het was overigens niet echt een equete op het forum eerder via skype of PM de vraag aan de spelers die niet mee mochten of ze het erg vonden dat ze een nieuwe stam zouden maken met een deel van Logic. Wat een samenhang in die stammen, je gaat samen in de oorlog en je gaat samen ten onder ook weer. Was dat weer voor waardeloos gedoe.
 

DeletedUser67517

Guest
Dat is waar mijn hele stelling omgaat eigenlijk, je beseft dat dit eigenlijk een bekentenis is dat jullie altijd en overal maar zitten te roepen puur en alleen om een bepaalde status te creëren ondanks het vol leugens zit of niet.
Nee hoor Jannes, er zijn nooit leugens verteld. Ik hoef geen bepaalde status te creëren. Das twee. Je snapt gewoon vrij weinig van politiek. Voor Logic heb ik nooit meer dan respect gehad, dat je hen dan probeert te raken op hun zwakke plekken is normaal. Je wilt immers onrust/demotivatie creëren en/of aan de buitenwereld laten zien hoe nub ze sommige dingen aanpakken.
Met NoCure/Vishaakje? is dat immers anders, gezien mijn respect voor deze spelers echt totaal nihil is door het spel wat ze spelen en het kinderlijke gedrag wat ze vertonen wanneer ze iemand wilde stabben.
Dat jij het voor deze kleuters opneemt zegt imo genoeg over waarom jij nooit een belangrijke rol speelt in een wereld.

Dat is het verschil tussen u en mij, ik bash op personen omdat ik in spel/daden/uitspraken niet kan smaken en ondanks het in de game in mijn voor of nadeel speelt, ik zal er NIET mee gaan samenwerken.
Dat doe je wel. Of wil je gaan zeggen dat je met niemand uit Logic/Leaf gaat samen werken de volgende wereld? Dan blijven er weinig mensen over aangezien je op W42 en W47 ook al redelijk wat spelers uitsloot :D

Dat jullie met die uber stom topic weer de morele helden willen spelen is fijn voor jullie. Dat die speler kata's gebruikt is wel een enorm godsgeschenk niet? :D Hebben jullie een reden om te stoppen en kan je er nog een draai aangeven ook het is door jullie morele principes. Wie daar intrapt is niet helemaal helder.
Als het aan mij lag waren we helemaal niet gestopt, maar waren we gewoon volop Vishaakje? geklapt. Maar een reden zoeken om te stoppen? Waarom zouden we. Zelfs tijdens een massa van NoCure stonden we in de +. Het niveau was bedroevend, niet echt iets om een reden te zoeken om te stoppen. Stop eens met jezelf te projecteren op Leaf.



Trouwens die enquete in Leaf om voor te stellen om met bepaalde leden van Logic en Leaf een nieuwe stam te maken en derest achter te laten is wederom het bewijs hoe laag en laf jullie zijn en wat jullie er wel niet voor over hebben deze classic te winnen (spreekt nogmaals Emile weer tegen).


Triestig, zielig, treurig. Wat een hopeloze bende bij 1 :D Dit laatste was overigens toch geen geheim he? Want Blaze en glory zei nog dat ik niet veel dingen van in Leaf weet, ook dat blijkt maar weer een foute vaststelling te zijn :oops:
Enquete? Die heb ik dan gemist....
 
Reactiescore
3.584
Nee hoor Jannes, er zijn nooit leugens verteld. Ik hoef geen bepaalde status te creëren. Das twee. Je snapt gewoon vrij weinig van politiek. Voor Logic heb ik nooit meer dan respect gehad, dat je hen dan probeert te raken op hun zwakke plekken is normaal. Je wilt immers onrust/demotivatie creëren en/of aan de buitenwereld laten zien hoe nub ze sommige dingen aanpakken.
Met NoCure/Vishaakje? is dat immers anders, gezien mijn respect voor deze spelers echt totaal nihil is door het spel wat ze spelen en het kinderlijke gedrag wat ze vertonen wanneer ze iemand wilde stabben.
Dat jij het voor deze kleuters opneemt zegt imo genoeg over waarom jij nooit een belangrijke rol speelt in een wereld.

Jonge ga je nu P&P uit leggen. De kunst bestaat er in om je tegenstander inderdaad in een slecht daglicht te zetten maar ook om je geloofwaardigheid te behouden. Logic was het slechtste en laagste wat iedereen ooit heeft gezien als we Leaf moesten geloven (zo mocht je ze best afschilderen hoor) de enige fout die je maakt is om er later mee gaan samen te werken. Daarmee ben je elke geloofwaardigheid verloren. Misschien kan je maar beter eens wat van mij leren daarin en ik doe het nog eens zonder 50 kontlikkers die mij komen indekken ;)

Ik neem het voor geen spelers op, ik vind elke stam minderwaardig op deze wereld maar Leaf en Logic spannen toch echt wel de kroon.

Dat doe je wel. Of wil je gaan zeggen dat je met niemand uit Logic/Leaf gaat samen werken de volgende wereld? Dan blijven er weinig mensen over aangezien je op W42 en W47 ook al redelijk wat spelers uitsloot :D

Ik hoef inderdaad met niemand daarvan in een stam te zitten nee. Overigens geloof ik wel in 2de kansen op andere werelden. Maar een stam of speler de hele wereld uitmaken en er dan diezelfde wereld nog mee gaan samen te werken is echt zeer zwak.

Als het aan mij lag waren we helemaal niet gestopt, maar waren we gewoon volop Vishaakje? geklapt. Maar een reden zoeken om te stoppen? Waarom zouden we. Zelfs tijdens een massa van NoCure stonden we in de +. Het niveau was bedroevend, niet echt iets om een reden te zoeken om te stoppen. Stop eens met jezelf te projecteren op Leaf.

Waarom stop jij dan? Waarom toon je geen karakter die jullie volgens Steven in overvloed hebben. Owja omdat de spelers die jullie willen achterlaten niet akkoord gaan met die nieuwe stam met deel van Logic zeker xD
 

DeletedUser67517

Guest
Jonge ga je nu P&P uit leggen. De kunst bestaat er in om je tegenstander inderdaad in een slecht daglicht te zetten maar ook om je geloofwaardigheid te behouden. Logic was het slechtste en laagste wat iedereen ooit heeft gezien als we Leaf moesten geloven (zo mocht je ze best afschilderen hoor) de enige fout die je maakt is om er later mee gaan samen te werken. Daarmee ben je elke geloofwaardigheid verloren. Misschien kan je maar beter eens wat van mij leren daarin en ik doe het nog eens zonder 50 kontlikkers die mij komen indekken ;)
Nee Jannes, het is gewoon grappig dat je dat topic er bij pakt van Paul. Paul speelde niet eens meer.
En dan nog iets, soms moet je samenwerken met stammen die je niet echt fijn vind, om het grotere kwaad aan te pakken. In dit geval NoCure. Zoiets heet je over verschillen heen zetten. Dat hebben een paas spelers in Leaf/Logic goed gedaan. Niet iedereen is zo koppig als jij.





Ik hoef inderdaad met niemand daarvan in een stam te zitten nee. Overigens geloof ik wel in 2de kansen op andere werelden. Maar een stam of speler de hele wereld uitmaken en er dan diezelfde wereld nog mee gaan samen te werken is echt zeer zwak.
Dat is dan ook precies dezelfde reden waarom ik niet met jou in de stam zou willen zitten. Voor de rest zie hier boven.



Waarom stop jij dan? Waarom toon je geen karakter die jullie volgens Steven in overvloed hebben. Owja omdat de spelers die jullie willen achterlaten niet akkoord gaan met die nieuwe stam met deel van Logic zeker xD
Omdat het account niet van mij was en de meerderheid van de stam/account voor op delete gaan was. En ik heb gewoon geen karakter, ik lik de billen van sven gewoon en knik altijd ja. We wilde geen spelers achterlaten, dat was een van de 500 voorstellen die gelijk is afgewezen.
 
Reactiescore
7.942
Na wat tegenslag, haha xD Mijn stam viel volledig uit elkaar en verloren de strijd al toen we allemaal samen zaten + de bot bans van Vitae en jullie BG met Rush was de kans op slagen voor WAO gedaald naar 0,00000098%. Noem het gerust 'na wat tegenslag'. Wat erger is, is dat jij op w42 als front speler en leider bent overgelopen naar de vijand vlak voor de oorlog ging beginnen dat is weer eerder een voorbeeld van weinig karakter te vertonen.

lekker op delete nadat je stambeleid faalt lolololol :oops::oops::oops:
 

DeletedUser67517

Guest
lekker op delete nadat je stambeleid faalt lolololol :oops::oops::oops:
Haha, je raadt nooit waarom WAO uit elkaar viel. Omdat zijn stamleden de zelfde koppigheid waar hij Sven nu van beschuldigt beu waren. Misschien dat hij daarom zo geobsedeerd is door Sven.
 
Reactiescore
7.942
Haha, je raadt nooit waarom WAO uit elkaar viel. Omdat zijn stamleden de zelfde koppigheid waar hij Sven nu van beschuldigt beu waren. Misschien dat hij daarom zo geobsedeerd is door Sven.

Was echt grappig ja, was ook erg grappig toen Jannes mij vroeg voor zijn stam en ik afwees. Mijn gedachtes waren volgens hem fout omdat ik niet joinen wou lolololololololol
 
Reactiescore
3.584
Nee Jannes, het is gewoon grappig dat je dat topic er bij pakt van Paul. Paul speelde niet eens meer.
En dan nog iets, soms moet je samenwerken met stammen die je niet echt fijn vind, om het grotere kwaad aan te pakken. In dit geval NoCure. Zoiets heet je over verschillen heen zetten. Dat hebben een paas spelers in Leaf/Logic goed gedaan. Niet iedereen is zo koppig als jij.

Als jullie echt zo'n wereldtoppers zijn met karakter en principes zoals jullie je graag doen profileren dan was je de strijd tegen beide aan gegaan maar dat was blijkbaar niet eens een optie,...

Paul was nogmaals maar 1 van de zovele voorbeelden ik kon geven, lees het AF terug en je komt niet anders tegen als heen en weer gebash van Leaf en Logic.

En laat duidelijk zijn ik mij ook enorm distantieer van Logic hoor. Ze stoppen, besluiten dan toch verder te spelen met als enige doel Leaf te kunnen kloten nog maar zodra de kans komt toch nog te winnen WOP BG'tje gesloten ze met de stam waarvoor ze bleven spelen ze te gaan kloten. Hoe serieus kan je die mensen nog nemen :D


Dat is dan ook precies dezelfde reden waarom ik niet met jou in de stam zou willen zitten. Voor de rest zie hier boven.

Omdat het account niet van mij was en de meerderheid van de stam/account voor op delete gaan was. En ik heb gewoon geen karakter, ik lik de billen van sven gewoon en knik altijd ja. We wilde geen spelers achterlaten, dat was een van de 500 voorstellen die gelijk is afgewezen.[/QUOTE]


Was het nu zo moeilijk dat toe te geven? Ga je overigens nog in op mijn P&P gedoe? Je wou jezelf weer afschilderen als een P&P expert en mij even de les komen voorlezen maar vergat wel even het belangrijkste aspect namelijk je geloofwaardigheid. Lachwekkende vertoning gewoon.


lekker op delete nadat je stambeleid faalt lolololol :oops::oops::oops:

Dat de stam faalt is iets anders dan dat het stambeleid faalt. Ik heb het optimale rendement uit WAO gehaald en dat is wat een leider moet doen en wat iemand een goede leider maakt.
Dat mijn stam alsnog gefaald is daar kan misschien meer liggen aan het feit jullie 10 000x zo groot waren, 10 000x zo goede spelers hadden, Vitae bans kreeg wat het evenwicht in de wereld verstoorde en de nummer 1 speler in mijn stam stabte en ik hem daarom heb moeten kicken.

Echt een schande dat mijn stam het niet gehaald heeft zeg :D Ik kan het zelfde zeggen over jouw stam, jullie kregen slaag van Vitae tot ze banned werden anders was de afloop wellicht anders geweest en jullie ofc BG namen met Rush omdat het alsnog niet lukte. DIKKE PRESTATIE geleverd daar. O en ja Seau had ook botters maar dat heb ik je al eens gezegd en ik heb dit van Seau spelers zelf he ^^

Dus wees enorm trots op je prestatie! Moge je ooit eens echt wat gaan presteren.
 
Reactiescore
3.584
Haha, je raadt nooit waarom WAO uit elkaar viel. Omdat zijn stamleden de zelfde koppigheid waar hij Sven nu van beschuldigt beu waren. Misschien dat hij daarom zo geobsedeerd is door Sven.

Ja jij gaat even zeggen waarom mijn stam uit elkaar viel? Je speelde niet eens actief op w42 en lag aan de andere kant van de wereld. Over geheel wereld w42 heb ik met 2 personen problemen gehad in de stam. ''2'' waarvan eentje perfect verliep tot de laatste 2 weken. Dus kom aub niet de wijsneus uithangen.

Wat moet ik dan van jouw stam zeggen met jouw even en Sven als leider? 10x zoveel kwaliteit als mijn stam, 50x zo groot als mijn stam maar er toch in geslaagd eerder als mijn stam ten onder te gaan terwijl mijn stam ook nog eens eerder was opgestart ;) En toen je actief front kreeg was je weg met de wind.

Was echt grappig ja, was ook erg grappig toen Jannes mij vroeg voor zijn stam en ik afwees. Mijn gedachtes waren volgens hem fout omdat ik niet joinen wou lolololololololol

Nooit voor WAO gevraagd.
 
Reactiescore
3.584
Dankje! WAO en jouw accountje ownen was erg lachen in ieder geval. Dat mag wel vaker ja! en ofc dat is geen prestatie, want jij bent het :oops:

Wat versta je onder ownen? 50 aanvallen gekregen/blitzen van al mijn buren en ze zijn nergens in geslaagd iets te presteren. Tot bijna heel Seau mijn volledige front veegde komt er nog eens bij dat mijn enige buur een gebroken stamgenoot was die nog eens tegelijkertijd incs kreeg en onder mijn vv stond.

Als er iets belangrijk is als je grote massa's krijgt is het je buur accounts en dat aspect viel bij mij al weg. Overigens werkte ik 6 dagen de week en heb ik altijd de incs perfect afgehandeld maar als je dan enkele uren onbemand bent of incapabele vv'rs hebt kan je wel eens veel dorpen verliezen als je massa's edels gepammed krijgt over je hele cluster want mijn front was een continent lengte groot. Ondanks dat alles is mijn account nooit uit de top 20 geweest dus niemand die mij ondanks de enorme overmacht in punten en kwaliteit niet gebroken.

Maar wat weet jij daar nu eigenlijk van, iemand die alle oorlogen ontweken heeft op w42 of tegen een stam als SWAT heeft gelegen. Kan je nu niet bepaald serieus nemen. Als je wilt bashen zorg dan wel dat het ergens op slaagt.
 

DeletedUser67517

Guest
Was het nu zo moeilijk dat toe te geven? Ga je overigens nog in op mijn P&P gedoe? Je wou jezelf weer afschilderen als een P&P expert en mij even de les komen voorlezen maar vergat wel even het belangrijkste aspect namelijk je geloofwaardigheid. Lachwekkende vertoning gewoon.
Goh, je bent nog niet echt bekend met sarcasme zie ik. Maakt niet uit ook hoor, dat is je vergeven.
Ik heb mijn visie op P&P al gegeven en ook de redenen waarom ik denk dat onze geloofwaardigheid niet in het geding komt. Je moet beter lezen aub.
 
Reactiescore
3.584
We hebben op jou gebashed en toen runde je snel op del, oepsie :oops::oops::oops:

Toen wij het account op del gezet hebben kregen wij al een week 0 inc's. Woeps je uitspraak is foutief :D

Overigens del gegaan omdat ik enkel wou spelen met mijn stam WAO en andere stammen mij niets interesseerde. Kunnen veel spelers nog wat uit leren ;)
 
Reactiescore
467
Zoiets heet je over verschillen heen zetten.

Hahahah geweldige zin! In jullie termen dus, moraliteit over boord gooien omdat je ergens anders achter kan schuilen.

Leuk dat je ons ook nog het "gotere kwaad" noemt dat proberen jullie met iedereen. Echter zijn jullie deze wereld zelf het "grotere kwaad" en is dat eindenlijk ingehaald.

giphy.gif
 
Bovenaan