Statement Oeleboelepetroelewoelie

Reactiescore
3.541
Nee maar getuigt wel heel erg veel van karakter idd!

Ik had geen stam meer en speelde enkel voor mijn stam dus mijn enige doel in het spel was weg. Was mijn stam er nog geweest was ik gewoon blijven spelen hoe hopeloos de situatie er ook had uit gezien (tot op zekere hoogte dan). Een heel andere scenario als hier.

Overigens grappig dat jullie mij proberen te bashen maar eigenlijk alles ongegrond is. Nog een tipje van Jannes, val iemand die het veel beter weet niet aan op dat gene want het kost mij erg weinig moeite mezelf te verdedigen op die manier.
 
Reactiescore
3.541
Of bans voor de spelers die erover BEGONNEN.

Al mag een slotje ook voor dit onzin topic. Overigens zei Pimsie in zijn beginpost dat dit zijn enige en laatste post ging zijn en heb ik er ondertussen alweer 4-5 gelezen. Probeer voor 1 keertje gewoon eens je woorden ook uit te voeren.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Hahahah geweldige zin! In jullie termen dus, moraliteit over boord gooien omdat je ergens anders achter kan schuilen.

Leuk dat je ons ook nog het "gotere kwaad" noemt dat proberen jullie met iedereen. Echter zijn jullie deze wereld zelf het "grotere kwaad" en is dat eindenlijk ingehaald.

giphy.gif

Als ik jou was zou ik eens van die whiskey afblijven.
 
Reactiescore
2.478
Jullie mogen inderdaad weer ontopic. Posten hierna die over andere werelden gaan verwijder ik.
 
Reactiescore
660
Ze hebben het geroepen omdat ze er zo ook over denken en natuurlijk hebben ze het dan ook gedaan. Je zet jezelf wel voor een blok zoals jij zegt maar dat blok nemen ze graag want ze denken er zo gewoon echt over.
Ik heb vrij veel classics gespeeld en ben nooit op delete gegaan, dus dat klopt niet. Ik vind het wel een mooi voorbeeld van doen wat je denkt ja, eigenlijk ook een beetje een topactie.

Ze hebben jullie effectief laten winnen of ga je beweren dat je ze kon verslaan? Dat de spelers van leaf of logic echte toppers zijn, daar oordeel ik niet over. Maar ik ben er van overtuigd dat ze in de meeste gevallen gewoon beter zijn dan de spelers van nocure.

Ik begrijp best dat je vindt dat jullie nog al bij al het meest 'normaal' hebben gespeeld hoor, maar de actie van leaf is gewoon correct en is ook een mooi voorbeeld van fair play in dat katapulten verhaal. Daar heeft no cure gewoon wel gefaald en dat komt gewoon omdat je graag ook eens wil winnen, wat ik op zich begrijp, maar kom er dan ook eerlijk voor uit. Dan is deze discussie ook voorbij.
@0v3rl0rd, bumper!
 

Deleted User - 697374

Guest
Yowhite, morele winnaar?

Zeker niet deze classic heeft geen winnaar. Logic was gebroken met Fairplay. Ze stonden allemaal op delete. Ze kwamen terug nadat Leaf gap verbreekt op een niet zo'n nette manier. Om dan tegen Leaf te strijden. Logic had geen enkel recht op winst. Leaf en nocure blijven dan over. Geen van bijde verdient het naar mijn mening maar daar kan je niet veel aan doen.
 
Reactiescore
660
Zeker niet deze classic heeft geen winnaar. Logic was gebroken met Fairplay. Ze stonden allemaal op delete. Ze kwamen terug nadat Leaf gap verbreekt op een niet zo'n nette manier. Om dan tegen Leaf te strijden. Logic had geen enkel recht op winst. Leaf en nocure blijven dan over. Geen van bijde verdient het naar mijn mening maar daar kan je niet veel aan doen.
ook op delete?
:)
 

Deleted User - 697374

Guest
ook op delete?
:)
Heb het meermaals voorgesteld maar mijn co's waren en op tegen ben mijn speel plezier bij deze wereld al een tijd terug verloren. Ongeveer rond de tijd van gap opzegging van leaf. Al moet ik wel zeggen dat ik het sws geen goede optie vind delete ga liever strijdend ten onder(dat del voorstel was meer voor de grap :))
 
Reactiescore
660
Ik grapte maar, maakt mij toch niet uit. Ik wacht wel op het antwoord van onze man met een mening @0v3rl0rd
 

DeletedUser76972

Guest
Ik grapte maar, maakt mij toch niet uit. Ik wacht wel op het antwoord van onze man met een mening @0v3rl0rd
Rustig rustig, heb soms shit te doen :oops:

Ze hebben het geroepen omdat ze er zo ook over denken en natuurlijk hebben ze het dan ook gedaan. Je zet jezelf wel voor een blok zoals jij zegt maar dat blok nemen ze graag want ze denken er zo gewoon echt over.
Of het zijn gewoon een hoop aandachtsgeile moraalridders die graag een situatie zoveel mogelijk uitbuiten en daarbij te ver zijn gegaan. Gezien de hoeveelheid hypocrisie die ik deze classic hebt mogen meemaken, kan ik alleen maar die conclusie trekken.


Ze hebben jullie effectief laten winnen of ga je beweren dat je ze kon verslaan? Dat de spelers van leaf of logic echte toppers zijn, daar oordeel ik niet over. Maar ik ben er van overtuigd dat ze in de meeste gevallen gewoon beter zijn dan de spelers van nocure.
Ik beweer nergens dat we ze konden verslaan, denk ook niet dat hun ons 123 klein hadden gekregen maar dat terzijde. Mijn punt is dat deze hele "wij gaan op delete actie" om gezichtsverlies draait en niet morele waarden.


Ik begrijp best dat je vindt dat jullie nog al bij al het meest 'normaal' hebben gespeeld hoor, maar de actie van leaf is gewoon correct en is ook een mooi voorbeeld van fair play in dat katapulten verhaal. Daar heeft no cure gewoon wel gefaald en dat komt gewoon omdat je graag ook eens wil winnen, wat ik op zich begrijp, maar kom er dan ook eerlijk voor uit. Dan is deze discussie ook voorbij.
Dat "graag eens wilt winnen" doet overkomen alsof ik nog nooit een wereld hebt gewonnen :p
Denk niet dat jij weet wie ik ben of weet waar ik gespeeld hebt. Anyway, ik zie nocure ook als de stam die het meest "normaal" gespeeld heeft. Op die actie van kane na zijn er zover ik weet geen vieze acties geweest, iets wat van leaf niet gezegd kan worden. Juist omdat ze zo vaak schijt hebben gehad aan fairplay is het nu zo enorm schijnheilig dat ze onder het mom van normen en waarden op delete gaan.

We hebben op jou gebashed en toen runde je snel op del, oepsie :oops::oops::oops:
Jullie runde al op delete voordat er gebashed werd :D

Tof dat jannes kwam, t was erg interessant !
Jannes pakte jullie ;)
 
Reactiescore
2.303
Lijkt me sterk, enige keer dat ik wat met jannes te maken had was w47 en werd die keihard gerekt.
 
Reactiescore
660
Rustig rustig, heb soms shit te doen :oops:


Of het zijn gewoon een hoop aandachtsgeile moraalridders die graag een situatie zoveel mogelijk uitbuiten en daarbij te ver zijn gegaan. Gezien de hoeveelheid hypocrisie die ik deze classic hebt mogen meemaken, kan ik alleen maar die conclusie trekken.



Ik beweer nergens dat we ze konden verslaan, denk ook niet dat hun ons 123 klein hadden gekregen maar dat terzijde. Mijn punt is dat deze hele "wij gaan op delete actie" om gezichtsverlies draait en niet morele waarden.



Dat "graag eens wilt winnen" doet overkomen alsof ik nog nooit een wereld hebt gewonnen :p
Denk niet dat jij weet wie ik ben of weet waar ik gespeeld hebt. Anyway, ik zie nocure ook als de stam die het meest "normaal" gespeeld heeft. Op die actie van kane na zijn er zover ik weet geen vieze acties geweest, iets wat van leaf niet gezegd kan worden. Juist omdat ze zo vaak schijt hebben gehad aan fairplay is het nu zo enorm schijnheilig dat ze onder het mom van normen en waarden op delete gaan.


Jullie runde al op delete voordat er gebashed werd :D


Jannes pakte jullie ;)

Ja dat is nu inderdaad het Dillema waarmee je moet omgaan. Maar jij kan louter 'vermoeden dat' terwijl ze eigenlijk wel gewoon daadwerkelijk gedaan hebben wat ze zeiden.

Ik weet inderdaad niet of je al een wereld hebt gewonnen, dat klopt. Ik had ook al gezegd dat jullie het niet vies hebben gespeeld, dat klopt ook gewoon, buiten dat katapulteer gedoe natuurlijk.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.503
Of bans voor de spelers die erover BEGONNEN.

Al mag een slotje ook voor dit onzin topic. Overigens zei Pimsie in zijn beginpost dat dit zijn enige en laatste post ging zijn en heb ik er ondertussen alweer 4-5 gelezen. Probeer voor 1 keertje gewoon eens je woorden ook uit te voeren.

Lezen, lastig. Ik citeer mezelf: over dit onderwerp. Fijne avond Jannes.
 
Bovenaan