The Downfall

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Nieuw dieptepunt op de classic. Kata’s van uit Mr.Madness op verschillende Leaf accounts. Onder het motto: leuk om te doen. Allemaal uitgevoerd door Kane, morgen volledige post.
 
Reactiescore
89
Hahaha dat dit account als sommige als top wordt gezien. Wat is dit ook een grap.
Heeft de leiding de stam nog onder controle?
 
Reactiescore
516
Mr.Madness; grootste flop account van deze classic, wat een laffe acties.
 

DeletedUser69389

Guest
Zijn verklaring ook op skype. Gaat anderen als mentaal zwak benoemen wanneer je hem uitlegt hoe debiel die doet...
 
Reactiescore
604
:eek:
 

DeletedUser78126

Guest
Tering madness. En dan vooral Kane. Normaal kies ik geen kaned in dit soort situaties. Maar wat ben jij toch ongelovelijk laag. Zn dikke dominatie. En dan puur om stoer of grappig te zijn. Of om aandacht te krijgen die je blijkbaar niet genoeg krijgt met katas te gaan lopen gooien.

En dan ook nog beetje populair gaan lopen doen met de rappies. Laffe herder. Kijken of je volgende werelden ook met madness durft te starten.
 

DeletedUser75558

Guest
Waarom zou je nog gaan kata'en.... De wereld is al fucking gewonnen en dan ga je nog een beetje zitten kata'en voor fun. Ik zou bijna weer gaan spelen tegen zulke losers, maar ik mis dan de vrije tijd denk ik:(
 

DeletedUser79041

Guest
18.12.17 20:41
Wereld 50 werd gewonnen door Karma!

Ha dit is wel toepasselijk om mijn verhaal mee te beginnen, het woord KARMA.

Dit is nou wat je krijgt als je iemand stabbed..

Onder het motto: leuk om te doen.

nee Pim onder het motto: Wraak, en dat weet jij even goed, al vind ik het wel heel leuk om te zien hoe druk je je erover maakt.




 

DeletedUser75558

Guest
18.12.17 20:41
Wereld 50 werd gewonnen door Karma!

Ha dit is wel toepasselijk om mijn verhaal mee te beginnen, het woord KARMA.

Dit is nou wat je krijgt als je iemand stabbed..

Onder het motto: leuk om te doen.

nee Pim onder het motto: Wraak, en dat weet jij even goed, al vind ik het wel heel leuk om te zien hoe druk je je erover maakt.



Kan jij alsjeblieft oprotten, ik denk dat mensen zelfs nog meer trek hebben in mijn gezeik dan de jouwe, moet je nagaan.
 
Reactiescore
516
Ben heel benieuwd naar de reactie vanuit Nocure, lijkt me sterk dat ze zulke zwakke acties tolereren.
 
Reactiescore
2.303
Ben heel benieuwd naar de reactie vanuit Nocure, lijkt me sterk dat ze zulke zwakke acties tolereren.
Zolang onze wesley de wereld maar kan winnen !
 
Bovenaan