Spotprenten

DeletedUser75558

Guest
Kan er niet gewoon ook gelachen worden? Jaja, kata's zijn verschrikkelijk bla bla. Dat je op een serieus topic serieus wilt pp'en versta ik, maar in dit topic kan er gewoon gelachen worden en hier kan men de grenzen opzoeken, he Leaf?
Daarom dat ik al zei dat je beter je naam naar sir joke kan veranderen, dan zou het iets meer kloppen met de realiteit.
 

DeletedUser77710

Guest
Waarom heb jij overal commentaar op? Dit topic is er gewoon om te lachen.
 

DeletedUser69389

Guest
Stop zinloos geweld. Stop de kata's.

hqdefault.jpg
hqdefault.jpg
hqdefault.jpg
hqdefault.jpg



Disclaimer: De ernst van de spotjes zie ik duidelijk in en het is niet bedoeld om daarover te gaan lachen. Echter vond ik het wel typerend voor de huidige discussie.
 
Reactiescore
660
Voor sommige leuke mopjes betaal je tegenwoordig een dure prijs. Al was dat wel terecht.

Het bleef wel een mopje though. Niet voor herhaling vatbaar.
 
Reactiescore
467
Na de prachtige term #GetKaned

#Get Kaned.
Het gooien van kata's op ene tegenstander en daar dan vervolgens stoer over gaan lopen doen. Niet wetende dat je heel je stam daar mee benadeeld en deze nu classic 15 gaat verliezen

Is der een nieuwe term gekomen voor de actie van vishaakje.

#GetFishHooked

Het gooien van kata's op een tegenstander nadat zijn stam zo'n uitgesproken mening had over het katapult gebruik. Een discutabele BG aangegaan word, waar het gebruik van katapulten als rechtvaardiging gebruikt word.
Niet wetende dat je alle forum posters van Leaf zo als hypocriete betweters weg zet. Waar hun woord geen enkele betekenis meer heeft. En Leaf en Winter ook nog flink in hun kontje gepakt mee zijn.

 
Reactiescore
2.303
Verschil is dat wij nergens de katas lopen te verdedigen maar dat pim al aangaf dat er nog een post komt. Try again dicksaus.
 
Reactiescore
467
Voordat je iets over Leaf zegt moet je eerst de reactie afwachten.
Dat je Vis bashed heb je het volste recht toe :)

Verschil is dat wij nergens de katas lopen te verdedigen maar dat pim al aangaf dat er nog een post komt. Try again dicksaus.

Hahah het hypocriete en betweterige begint hier dus al..

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/the-downfall.199669/

Hier werd zeker niets over NoCure gezegd zeker toen der nog geen statement was? En zijn zat mensen van NoCure die tegen de kata's zijn echter worden die daar ook op aangesproken. Niet te vergeten dat het weer een overtreding van een NAP is van de kant van Leaf en dan nog het kata's gooien.

Maar goed ik bewaar de P&P wel voor jullie post. #GetFishHooked
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Wij hebben altijd gezegd dat we benieuwd zijn naar de acties die ondernomen zouden worden. :)
 
Bovenaan