De teloorgang van Logic & 24/7 ft Paul (Finalowner)

Reactiescore
7.931
Voor de luie mensen onder ons, onderaan staat een korte samenvatting.

Beste Classic spelers,

Uit eerdere posts op het forum van deze wereld is al reeds gebleken dat de stam Logic elke mogelijkheid aanhaalt om deze wereld te kunnen winnen. De diplomatie van de stam welke al eerder buiten proporties ging in vergelijking met andere stammen op deze wereld kent een nieuw hoofdstuk met uiteraard, hoe kan het ook anders, Paul - Finalowner in de hoofdrol. Enkele weken geleden werd het vrij snel duidelijk hoe deze classic gespeeld zou gaan worden vanuit Logic. Bij het rekruten van het account Roze Pony Vegtmasjine en hierbij komend de samenwerking met de stam Tubbie nam Logic een kwantitatief voordeel. Hier bleef het echter niet bij. Recent is gebleken dat gedurende deze periode vlak na het wegspelen van het account Escuadron Anonim via een ex speler van dit account geprobeerd is een groot deel van de rim accounts achter Bots and Bushes tegen ons op te zetten. De volgende pm werd gestuurd door het account Heres20buckskillme.

41c759c3d7c8eb79f4ad06c36c10fac4.png

Een van de spelers welke deze pm onder ogen kreeg heeft deze onlangs naar ons doorgestuurd met enkele screenshots van de skype chat welke was opgezet. Hieruit blijkt direct dat Logic hierin betrokken is gezien Rens een ex speler is van Escuadron Anonim mede verantwoordelijk is voor het opzetten hiervan. Naast het kwantitatieve voordeel wat Logic heeft willen behalen ten op zichte van de wereld door middel van het rekruten van het Pony account, de afspraken met Tubbie en het opzetten van de rim tegen Bots and Bushes gaan zij nog een stapje verder.

6a7a9e44f833a6fd9481f2779512f610.png

Enkele tijd geleden, gedurende de periode dat Pony werd gerekruut heeft Logic ook de stam 24/7 benaderd om een BG aan te gaan ten op zichten van Leaf. Deze BG is oorspronkelijk afgewezen door 24/7 gezien de leiding welke er destijds zat liever een BG aanging met Leaf. Deze BG is er gekomen, helaas werd deze door het stoppen van de oude leiding van 24/7 waardoor Rene van Kaarsvet het voor het zeggen kreeg direct stop gezet. Enkele 24/7 spelers welke het niet eens waren met het nieuwe beleid van Rene zijn vervolgens naar ons toe gekomen met schokkende informatie. Tijdens de BG van 24/7 & Leaf welke voornamelijk gericht was op het wegspelen van Logic in de toekomst is de speler Paul, Finalowner, welke deze wereld op het account Lost Memories in Logic speelt toegevoegd aan de account chat van het account Scofield, en heeft deze de vv gedraaid van het account Scofield. Een belachelijke actie van Logic, spionage tegen Leaf en wederom nog meer kwantiteit proberen te krijgen deze wereld. Sterker nog, hierdoor gaan ze in zee met een stam welke geen ene fuck geeft om Nap's en deze gewoon keihard negeert. (Hier kom ik later in de post op terug) Toen ik op deze wereld kwam spelen had ik enigszins wat meer kwaliteit verwacht, helaas blijkt het tegendeel waar en waagt men zich aan buiten proportionele diplomatie en spionage om zo een eerlijke strijd uit de weg te gaan.

670b4a7b55198ecd1c4734a2fe4886db.jpg
f4f4a355d738dcc3429de4d476ef6b18.jpg
9d7d1bb487abb183ab3493408d377f59.jpg

Een walgelijke actie wat je gewoon niet doet van zowel 24/7 door het toelaten van deze vv en Paul in de account chat van Scofield als Paul door het vv draaien bij de BG van je vijand en het in de chat zitten van het account Scofield. Vele mensen hadden aangegeven dat Paul veranderd zou zijn, dat hij volwassener was geworden en tegenwoordig op een andere manier speelt. Het tegendeel blijkt waar te zijn. Paul is geen steek verandert en laat dat door gebruik te maken van spionage nogmaals zien. Hier blijft het echter niet bij, uit de bovenstaande screens kan je opmaken dat Paul reeds vv gedraaid heeft bij het account Scofield, en daar aan de account chat is toegevoegd op woensdag. Dit is nog eens extra bevestigd door verschillende 24/7 spelers. De afgelopen dagen waren de accounts Bots and Bushes en Lost Memories met elkaar in gevecht en werden er dorpen over en weer genomen. Donderdag ochtend nadat Paul al in de account chat van Scofield zat en daar vv had gedraaid kregen wij van het account Scofield de vraag of wij vv wilde draaien voor hun account. Indien Bots and Bushes deze vv aangenomen zouden hebben, wat ze gelukkig niet hebben gedaan omdat ze geen tijd ervoor hadden zouden ze Lost Memories eventueel 24u niet hebben kunnen aanvallen waarmee Paul een oneerlijk smerig voordeel zou creëren voor zijn eigen account zodat hij met zijn account meer tijd zou hebben om het account op orde te zetten.

a04810680e4e7d653e5efce5e61d03ed.png

Donderdagmiddag kregen wij te horen van Rene van Kaarsvet dat hij de BG stop wilde zetten met Leaf. Na een kort gesprek is deze stop gezet met een opzeg termijn van 3 dagen nap. De 3 dagen zijn nog niet verstreken en 24/7 kan zich er helaas al niet aan houden. Zo worden er aanvallen gestuurd door Savethewhalemarryanobese op Gifts of Prometheus, terwijl de dorpen in bezit zijn al van Gifts of Prometheus (Niet te vergelijken met Bots and Bushes die een dorp overneemt van xDarkblad3 waarnaar Kaarsvet er een recap op heeft lopen al en Bots and Bushes hem weer recapt omdat zij het dorpje eerder in handen hadden)

3d65f45c777df8b0ec431bbf3938f943.png
adebecf99d6a6002411c1bc9c4464e10.png
bb48ccb6fb5e8cfd896cbee77913f64f.png
5dd7c8eb2b307d9323538eebcac48a38.png
6355b972bda5ca8e177d3b52cced1332.png
d1a500c77b134a61a7afce0c8ba92f02.png
57d63f62d715891f2954e79fd815ef4b.png
ed963ce58c12ef046beb1cbcf2f35150.png

Tot slot nog een conclusie voor de luie lezers onder ons. Logic behaalt een kwantitatief voordeel ten op zichte van de wereld door het rekruteren van Pony als account en Tubbie als stam met afspraken. Vervolgens word de rim achter Bots and Bushes aangesproken door een ex speler van Escuadron Anonim welke tot Logic behoorde om een gezamenlijke aanval tegen Bots and Bushes op te zetten. Tegelijk word 24/7 benaderd voor een BG welke op dat moment afgewezen word door 24/7 omdat de leiding op dat moment liever met Leaf een Bg aangaat. De leiding welke dit besloten heeft besluit te stoppen. Gedurende de BG tussen 24/7 & Leaf welke als gezamenlijke vijand Logic had komt Paul van het account Lost Memories welke tot Logic behoort in de accountchat van Scofield waarmee spionage gepleegd word. Vervolgens draait hij vv op het account van Scofield, dit is bevestigd door verscheidene 24/7 spelers. Nadat Paul de vv van Scofield had gedraaid en daar in de account chat zat vraagt Scofield een vv aan bij Bots and Bushes terwijl Bots and Bushes op dat moment in aanval is met Lost Memories en daar samen met de stam Qwert winsten behaalt. Gelukkig word deze vv niet aangenomen anders had Bots and Bushes Paul 24u lang niet kunnen aanvallen waarmee hij zijn account eerder terug op orde had kunnen krijgen waardoor er mogelijk minder dorpen waren gepakt. 24/7 zegt de BG met Leaf op en spreekt een 3 dagen nap af. Tijdens deze 3 dagen nap besluit Savethewhalemarryanobese toch aan te vallen op het account Gifts of Prometheus.

Wij hopen duidelijk te hebben verwoord met wat voor spelers we hier te maken hebben en willen iedereen oproepen zich tegen deze smerige acties uit te spreken. Dit is niet hoe je een wereld hoort te spelen.

Met vriendelijke groeten,
Leaf
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Maar, Logic wil de wereld toch eerlijk en kwaliteitsvol winnen????

Wat een zielige bende is deze classic ook.
 

DeletedUser75558

Guest
Haha jezus ik heb nog nooit zoveel bullshit bij elkaar gezien. Ik zal morgen even deze gehele post ontkrachten, want nu wordt het gewoon zwartmakerij puur om logic in een nog slechter daglicht te stellen.

Moest wel erg hard lachen om dat 24uur en spionage dinges. Hoe kom je er uberhaupt bij zeg.
 

DeletedUser75558

Guest
Gelezen, en het verbaast me niet van Paul.
Dat heet goedkoop scoren he. Wetende dat mijn reputatie al barslecht is, is het inderdaad best geloofwaardig dat ik zoiets zou doen. Ik zou morgen wat posten die heel dit onzin stuk over mij ontkracht. Er is namelijk inderdaad een vv van mij geweest ( wat allang duidelijk was), maar er is nooit en letterlijk NOOiT een woord over leaf naar buiten gebracht. Ik weet dan ook echt helemaal zeker dat jullie geen een aanwijzing daartoe gaan vinden. Wel heb ik geprobeerd de banden met 24\7 wat beter te maken en logic, omdat rene namelijk een massa kreeg ( theo walcott) en het ook in ons voordeel was als dat account bleef leven ongeacht een bg of niet. Ik snap echt totaal niet waarom mensen meteen Zo’n onzin post geloven zeg. Morgen zal ik wat skype screens sturen van hoe het ging met de vv op scofield en wat de bedoeling ervan was en niet dus om bots een zogenaamde 24 uur niet aanvals dinges te geven, super laf van je steven om dat zomaar te concluderen. Bots is gewoon tegengehouden door onze eigen middelen binnen logic, niets meer niets minder.
 

DeletedUser67517

Guest
Dat heet goedkoop scoren he. Wetende dat mijn reputatie al barslecht is, is het inderdaad best geloofwaardig dat ik zoiets zou doen.
Hey, het is niet mijn schuld dat jouw reputatie zo slecht is he. Je hebt genoeg uit gevreten om dit gewoon als waar aan te nemen. Je moet wel van hele goede huizen komen om dit te gaan ontkrachten. Tot nu toe ben jij diegene die zonder onderbouwing post en je reactie uitstelt naar morgen.
 

DeletedUser73904

Guest
Waarom heb je het de hele tijd over morgen, terwijl je nu wel allemaal vage onzin kunt posten die nergens op berust?
Als je echt een post hebt die alles ontkracht, post hem nu eventjes? Of moeten de screentjes nog gemaakt worden Paul?
 

DeletedUser75558

Guest
Hey, het is niet mijn schuld dat jouw reputatie zo slecht is he. Je hebt genoeg uit gevreten om dit gewoon als waar aan te nemen. Je moet wel van hele goede huizen komen om dit te gaan ontkrachten. Tot nu toe ben jij diegene die zonder onderbouwing post en je reactie uitstelt naar morgen.
Ik zit op mobiel, het is dus lastig een goede post te formuleren met het goede bewijs erbij, vandaar dat ik het morgen even via de pc doe.
 
Reactiescore
326
Gaan we weer huilen op het forum?
Kom gewoon een ingame fight houden in plaats van hier.

Overigens is het complete bullshit om Rens zijn plannen te leiden richting Logic. Op dat moment zat hij al niet meer bij ons. Hij wilde gewoon het account van zijn vriend proberen te redden, wat mij op zich een prima gedachten lijkt.
 
Reactiescore
88
Hallo sneue figuren op het AF.
Over het niet houden aan de nap van SaveTheWhale.
Het dorp dat over genomen is door onze grote vriend gift liep al een treintje. Hiervan is leaf. op de hoogte want die hebben de vv van het account (denk ik). Hierover hebben ze niets gemeld dat jet dorp over genomen zou worden of een mededeling dat ze mijn troepen zouden laten lopen en dat ik dan het dorp terug geef. Heel toevallig was aan de nog niet heel ervaren co gevraagt om er iets voor te timen. Deze co is nog niet helemaal bekent met deze wereld dus die denk gewoom orders opvolgen. Na het verzenden van deze extra aanvallen is er lang genoeg gewacht om er voor te zorgen dat de aanval niet meer geannuleerd kon worden en zijn al mijn troepen geblocked. Om dit op te lossen hadden ze dit zelf netjes kunnen doen door troepen te laten lopen. Mijn edels hadden dan al opzichzelf doodgelopen en dan had ik mijn verliezen genomen als een kerel.

Maaaaar neee onze jankertjes van gifts zijn heel zielug en geile enorm hard op hun geinternde dorpjes. Normaal overleg is ook erg lastig en komen niet eerst even verhaal halen maar zien het meteen als een aanval. Dus dat wij met opzet de nap verbroken hebben is bullshit.
Het meest zieluge is dan ook nog dat ze het op het forum gaan zetten omdat ze dan aandacht kunnen krijgen om te laten zien hoe zielug ze zijn en dat de helewereld tegen hun is.

Dit soort drama reageer ik nooit op. Verder kom ik hier ook amper maar zoiets sneus verkopen pfft flikker gouw op.

Groetjes,
STWMAO
 

DeletedUser78389

Guest
Ik hoop niet dat de vv de voornaamste reden was van deze post, want dat is toch een beetje onzin aangezien je dan nog steeds lost memories kon aanvallen.

Dat kwantitatieve stukje gaat ook niet helemaal op (je had immers toen nog 90% + overige dominantie op de wereld) en als je zo duidelijk bent zoals nu heb je vast wel wat mensen over kunnen halen om mee samen aan te vallen, maar het was wel een erg sterke rekruut ja.

Dat je te vroeg wordt aangevallen is niet helemaal logic hun probleem lijkt me. Dat moet je fixen met 24/7 lees hier boven net een uitleg van ze. Zal dus wel wat stront aan de knikker zitten

Dan hadden we nog spionage, maar geen voorbeelden van wat er nou wel of niet gelekt is of dat Paul uberhaupt echt gespioneerd heeft.

Puntje over accounts opzetten als ik die pm lees dan lijkt het me gewoon een pm van iemand die niet weggespeeld daar wilt worden en samen met wat andere probeert dat tegen te houden. Misschien dat er hier meer speelt, maar daarvoor speel ik te weinig op deze wereld.

In een paar zinnen antwoord op elk stukje van je. Dus nu is er een ding wat ons rest en dat is minder huilen op het af en meer spelen.
 
Reactiescore
86
Wat een BS is dit nu weer...
Dus omdat Rens, een goede vriend van me, bij Logic had gespeeld en toen zijn account geinterned was bij mij kwam spelen, betekent dit meteen dat Logic toen al stammen op wou zetten tegen Bots (LEAF)? What a joke. Wij wouden gewoon ons account redden.
Aangezien bijna heel de rim al aan jullie kant stond heeft er dus ook niemand tegen jullie samengespand buiten de stam NONE. zelf dan.
Toen Rene vroeg aan ons om bij Kaarsvet te komen spelen heeft Rens dan ook afgewezen omdat hij anders misschien info doorspeelde over LEAF aan Logic.
Nu al zo wenen, wat gaat dat zijn als jullie weggespeeld zijn ;P
 

DeletedUser3809

Guest
Man. Hoeveel spelers heeft Leaf zelf aangesproken? Ben je soms vergeten hoe jullie ons van pony aan kwamen spreken en wij eigenlijk gewoon een plaatsje in jullie stam beloofd waren als wij jullie zouden helpen tegen Logic? Of ben je vergeten dat die QWERT stam en bots al elke keer samen aanvallen? Of dat royboyz, disney, leaf en qwert allemaal tegelijkertijd massaal in de aanval gingen op ons?
En dan Disney/Nocure die al een 8 man stam vormen en ook nog banden houden met spelers daarbuiten zijn ook niet echt van plan om een kwantitatieve minderheid te spelen.

Deze wereld is vrij simpel: als je niet zelf iemand aanspreekt is hij al door 1 van de andere partijen aangesproken en tegen je. En gezien het goudmunten zijn kan een zwakke speler alsnog zwaar vervelend zijn als die gewoon treintjes spamt van korte afstand op je front. Zoals je waarschijnlijk kan worden verteld door Paul zelf die intense hoeveelheden treintjes van jullie vrienden bij QWERT heeft gekregen. Dat deze wereld zo loopt kun je super kut vinden, maar het komt van alle kanten.


En dan dat spionageverhaal. Paul zat in een accountchat om het over praktische zaken mbt vv's te hebben. Daar is geen gevoelige informatie besproken.
De enige die hier op deze wereld echt gebruik gemaakt hebben van spionage is Leaf zelf. Toen er nog wat meer mensen in de Logic chat zaten hadden jullie daar regelmatig wat van in handen en jullie waren ook niet bang om daar tegen ons over op te scheppen. Waarom precies 24/7 jullie niet heel erg vertrouwde met de vv's weet ik ook niet. En voor ons was er goede reden om die vv te hebben, want wij willen ook niet dat Nocure compleet uit de hand groeit en daar geen vijanden meer heeft en dus ook de clears op ons kan gaan gooien.

En je mooie complottheorie over een 24 uur veiligheid van bots is gewoon onmogelijk. Als Bots en Lost beiden de vv van .Scofield hadden gehad konden ze elkaar nog gewoon aanvallen. Net als dat je je stamgenoten nog OS kan sturen als je allebei dezelfde vv hebt gehad.

Als laatste dan over die NAP. Het lijkt dus al een zwaar overdreven verhaal te zijn gebaseerd op weinig. Iets waar je waarschijnlijk met even een berichtje naar Whale wel uit komt. Maar zelfs als er wel iets aan de hand is, is het toch wel heel komisch dat je ons vieze spelers vindt omdat wij voordat ze dat doen een band met ze aangaan. Volgens dezelfde logica is Leaf natuurlijk ook vies, want jullie zijn ook een band met 24/7 aangegaan wat vooraf ging aan dit voorval. Dat zegt ook wel genoeg over hoe hard je aan het zoeken bent naar iets om ons zwart te maken zodat je eigen verlies niet zo zwaar hoeft te wegen.
 
Bovenaan