Standbeeld

DeletedUser7471

Guest
Je bedoeld de noobs en beginners.
Eerlijk gezegt gaan ze daar geen problemen mee hebben. Je zit normaal altijd in een continent waar spelers zijn van hetzelfde niveau.
Dus je hebt gelijke kansen. Waarom dan niet. Als ze worden bestolen zal het toch niet opbrengen als je de item's roof of niet. Als je gefarmd wordt heb je trouwens geen tijd om een ridder te bouwen door de continue aanvallen. Dus het roven wordt een toevoeging voor ervaren niet op noobs.

nou in w7 zie ik dat ik met 2700 punten nummer 50 sta en nr 1 al met 150.000 dus dat vindt ik toch dat dichtbij kan komen en dit heb ik ook in w2
 

DeletedUser

Guest
persoonlijk vind ik het zeer netjes uitgewerkt, maar ik mis het niet in het spel. dus van mij hoeft het niet persee ( kan ook komen omdat ik alleen in w2 echt goed speel :p )
 

DeletedUser

Guest
ja dat vind ik ook netjes uitgewerkt
alleen van mij hoeft het niet
en wat noem je ons dan NOOBS
nou kijk ff in de spiegel WIL JE?:rolleyes::p:p
 

DeletedUser5692

Guest
het ziet er goed uit maar ridders zijn kut.. ik maak ze nooit en ik vind een wapenkamer ook nutteloos
 

DeletedUser12828

Guest
het ziet er goed uit maar ridders zijn kut.. ik maak ze nooit en ik vind een wapenkamer ook nutteloos


Wapens zijnNIET nutteloos stel je hebt 10.000 zwaard en je doet het zwaardvechterridderwapen aan dan krijgt dit 20% meer aanval en verdediging

10000 zwaard zonder wapen
10000 zwaard met wapen = 12.000 zwaard eigenlijk
 

DeletedUser14191

Guest
2 items

nou wat als je een item jat dat je al heb?
(en ik zou het niet missen in het spel)
 

DeletedUser

Guest
ridders zijn niet kut ze kunnen je hele leger even snel laten gaan
 

DeletedUser

Guest
KLopt, op w3 gebruik ik mijn ridder best wel eens, maar de items vind ik niet veel aan. Maar als je er niks aanvind kun je er nogwel gebruik van maken hoor:)
 

DeletedUser11560

Guest
het idee is goed ik gebreuk mijn ridder bij elke aanval en ondersteuning en de item's zijn ook wel handig maar ik vind het idee van stelen wel goed het is allen noobs kopen nooit als eerst een hoog stand beeld eerder een kazerne en grondstoffen(muur ook wel eens) dus stelen word te makelijk. voor noobs zijn de upgrades ook te duur en voor ervaren spelers te goedkoop dus een kleine verbetering is als de kosten met je grondstoffen mee groeien.(aleen van standbeeld) maar het beschermen per level is wel goe maar het stelen moet de kans ook omhoog gaan per level vind ik verder goed uitgewerkt leuk idee en ik vind dat het in de werelde 2, 6 & 7(ook in eventuele latere werelde)
moet komen

leuk gedaan
 

DeletedUser

Guest
niet slecht

tis opzich niet zon een slecht idee dus moderators gewoon doen!!!
 

DeletedUser

Guest
het idee is goed ik gebreuk mijn ridder bij elke aanval en ondersteuning en de item's zijn ook wel handig maar ik vind het idee van stelen wel goed het is allen noobs kopen nooit als eerst een hoog stand beeld eerder een kazerne en grondstoffen(muur ook wel eens) dus stelen word te makelijk. voor noobs zijn de upgrades ook te duur en voor ervaren spelers te goedkoop dus een kleine verbetering is als de kosten met je grondstoffen mee groeien.(aleen van standbeeld) maar het beschermen per level is wel goe maar het stelen moet de kans ook omhoog gaan per level vind ik verder goed uitgewerkt leuk idee en ik vind dat het in de werelde 2, 6 & 7(ook in eventuele latere werelde)
moet komen

leuk gedaan
Ik vrees dat het stelen er niet zal komen zie dit:
Ik denk niet dat dit idee in de gameplay van Tribalwars past.

Het is veel te diepgaand en ingewikkelt voor de gemiddelde tw-speler.
Het spel moet makkelijk in de omgang zijn en dit past daar dus totaal niet bij.

Komt bij dat als je meer dan 50 dorpen hebt dit helemaal niet meer interessant is om te doen.

Kortom.
Slecht idee.
Het stelen zal dus moeilijk gaan omdat de werelden vooral bedoeld zijn voor beginners en de ervaren zweven er wat tussen. één mod is tegen dus nog niet getreurd maar hierover is niets gezegt over de andere ideeën. Dus ik wacht af voor meerdere meningen van de mods.
 

DeletedUser

Guest
cool idee, ben het er bijna helemaal mee eens. alleen de kosten voor het standbeeld moeten iets hoger
 

DeletedUser

Guest
cool idee, ben het er bijna helemaal mee eens. alleen de kosten voor het standbeeld moeten iets hoger
Daar ben ik aan bezig. Het hoogste wordt ongeveer iets meer dan 15000.
Maar er is al kritiek geweest dat ze te hoog waren nu. Maar normaal gaat de kostenverhoging door.
 
Reactiescore
276
Heel aardig uitgewerkt. Alleen de Ridder heeft zo een kleine invloed, dat het niet veel uit zal maken. Bovendien vinden spelers die items redelijk snel zelf, dus dat maakt het roven een beetje overbodig. Hoewel het natuurlijk wel vervelend is als je je Edelmanscepter kwijt bent ;)
 

DeletedUser

Guest
Heel aardig uitgewerkt. Alleen de Ridder heeft zo een kleine invloed, dat het niet veel uit zal maken. Bovendien vinden spelers die items redelijk snel zelf, dus dat maakt het roven een beetje overbodig. Hoewel het natuurlijk wel vervelend is als je je Edelmanscepter kwijt bent ;)
Daarom zou ik graag een wereld hebben waar je kunt stelen.
Nu hoef je nergens bang voor te zijn en kan de vindsnelheid van item's verlaagt worden.
 

DeletedUser

Guest
Updates
- Kosten verhoogt (vast)

Nog te doen
- (Meer afbeeldingen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik ben nog altijd tegen...
maarja , ikword neutraal want kleine kans dat de duitsers dit doorvoeren.
 
Bovenaan