Standbeeld

DeletedUser

Guest
ik ben hier tegen, het maakt het spel veel te ingewikkeld
en jens, als iemand er tegen is moet je niet meteen zeggen dat ie noob is of bang om beroofd te worden
 

DeletedUser

Guest
Dat doe ik ook.
Je bent tegen dit idee omdat je bang bent om
beroofd te worden. Maar zolang je een goede
verdediging hebt een je ridder goed beschermd
ben je veilig met je item's. Het is niet leuk om item's
te verliezen maar het is wel plezant als je er zelf één
steelt. Het duurt heel lang voordat je alle item's hebt.
Nu kan dit sneller.


Waarom?
1. Je kunt er sneller aan geraken
2. Het geeft TW meer mogelijkheden
3. Technisch haalbaar
4. Leuke toevoeging
5. Uitbreiding van roofmogelijkheden
6. Stategie uitbreiding
7. vb Stel je hebt 2 wapens: één voor rammen
en één voor cata's. Je vijanden hebben allemaal
betere wapens en omdat jij één van de betere spelers
bent in je buurt wil je niet dat je die verliest.
Je steelt een item dat zeer bruikbaar wordt
Later in het spel heb je alle item's maar er
wordt één gestolen. Weer eens leuk om je
item terug te roven of terug je ridder boven
te halen.


Leren lezen
Wanneer je een item steelt maar je hebt hem al laat je hem liggen.
Dat is er om spelers niet te erg te kunnen pesten.
Ik ga aan het idee nog enkele regels toevoegen om
de itemroof niet tot pesterijen te laten leiden.

Het is inderdaad een ondersteunende unit maar ook zeker een aanvalsunit.
Hij heeft een hoge aanval en stimuleerd de snelheid bij een aanval.
Hij kan bovendien veel grondstoffen dragen dus je kritiek klopt niet echt.

Totaal niet
Op zo'n manier duurt het zeer lang om aan alle item's te geraken.
Door te roven versneld dit. Je kunt er natuurlijk ook zelf verliezen
maar dat is dan weer leuk voor je ridder. Zo word hij niet in de kast
gestoken nadat je alle item's hebt.


Er is werk aan maar niet overdreven.
Aan de ridder zelf moet niets gebeuren.
Er komt een toevoeging aan het aanvalssysteem
en een wijziging aan de stationeringssnelheid.
En natuurlijk de levels van het standbeeld.
Zo dat waren mijn antwoorden.
Reageer hier maar op:cool:


Bang om beroofd te worden:rolleyes:
nee kan je niet zelf voor items zorgen:confused:
dit maakt het spel nog makkelijker!!!

en waarom dit verbetren, het is goed zoals het nu is.
en er hoeft niks veranderd te worden....:cool:
 

DeletedUser7741

Guest
Goed uitgewerkt, ik heb nog nooit geweten dat ze een idee hebben ingesteld
zou er ook geen fuctie zijn met moraal ? met lage spelers en hoge ?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Moet zeggen, je maakt er weer wat moois van jens10, mooi gedaan.

Maar ik ben toch tegen, op een ridder heb ik niks tegen, de items zijn voor mij het uiterste. Als een speler die een aardig acc heeft op een eerdere wereld heb je toch het idee in een groot noob-paradijs te zijn gekomen.

Als je nu die items ook weer kunt stelen is er helemaal geen zier meer aan, omdat de betere mensen dan zomaar met 1 att een item gaan jatten inplaats van het veel gebruiken van de ridder zodat je er procenten bijkrijgt.

Ik zie echter 1 mogelijkheid om dit in te voeren: maar 1 standbeeld kunnen bouwen waar je items echt zijn, staat je ridder in een ander dorp en is je def verslagen dan kan de vijandelijke ridder eens leuk om zich heen gaan kijken in jouw wapenkamer.
Het stelen is ook niet simpel.
Je moet eerst heel wat dingen doen voordat je er één kunt stelen.
Bovendien heb je maar 5-20% kans om één te stelen dus het zal iets
sneller gaan dan zelf vinden. Wanneer je meerdere dorpjes hebt kunnen
dan kunnen ze helemaal niet stelen omdat de meeste mensen na een
roofpoging hun wapens verhuizen. ;)
 

DeletedUser

Guest
ik ben hier tegen, het maakt het spel veel te ingewikkeld
en jens, als iemand er tegen is moet je niet meteen zeggen dat ie noob is of bang om beroofd te worden
Wie bang is om aangevallen te worden bouwt geen defence.
Wie tegen het roven van item's is bouwt geen verdediging
Beginners bouwen geen verdediging
Moet ik verder gaan.
Bang om beroofd te worden:rolleyes:
nee kan je niet zelf voor items zorgen:confused:
dit maakt het spel nog makkelijker!!!

en waarom dit verbetren, het is goed zoals het nu is.
en er hoeft niks veranderd te worden....:cool:
Veranderingen zoals dit maak het spel leuker voor ervaren spelers.
En verbeterd de strategie.
Goed uitgewerkt, ik heb nog nooit geweten dat ze een idee hebben ingesteld
zou er ook geen fuctie zijn met moraal ? met lage spelers en hoge ?:confused:
Ideeën geraken er moeilijk door maar als je tegen bent omdat je denkt dat het niet doorgeraakt geraakt het er nooit door. Dat is meestal een fout in de kritiek.
 

DeletedUser

Guest
Daarvoor zijn er regels toegevoegt.
Zie idee. Het standbeeld met ridder is een bruikbaar hulpmiddel
waar vooral beginners veel hulp aan hebben. Nu de item's zijn
ingevoerd hebben vooral beginners voordelen aan maar ervaren
spelers minder. Deze toevoeging kan ervaren spelers helpen en
verhoogt de aanvalsstrategie. Er moeten natuurlijk nog wat noobwerelden
overblijven zoals W2,3,4,6 en 7. Bij 6 en 7 zijn er item's ideaal voor beginners.
Daarom zou deze toevoeging ideaal zijn voor ervaren spelers. Omdat jij
een noob bent moet je het niet afkraken omdat je het idee niet goed leest.

Hmm... Weet je wat mij opvalt? Dat je iedereen die je iedee niet goed vind, maar lukraak afkraakt. Zonder argumenten of enige opbouw. Bovendien zijn die enters echt heel irritant.
En ik heb je idee prima doorgelezen, ik gaf mijn mening daarop. Omdat jij een noob bent moet je mij niet afkraken omdat je een verwaand edelmannetje bent dat er niet tegen kan als iemand zijn mening uit. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hmm... Weet je wat mij opvalt? Dat je iedereen die je iedee niet goed vind, maar lukraak afkraakt. Zonder argumenten of enige opbouw. Bovendien zijn die enters echt heel irritant.
En ik heb je idee prima doorgelezen, ik gaf mijn mening daarop. Omdat jij een noob bent moet je mij niet afkraken omdat je een verwaand edelmannetje bent dat er niet tegen kan als iemand zijn mening uit. :rolleyes:
Dacht jij
Ik heb hier niet veel mensen gezien die een normake mening konden geven. Ik kraak ze helemaal niet af. Er reageren hier mensen met één zinnetje en een afkrakende mening. Daar kan ik niet tegen. Als je het idee niet goed vind moet je het ook kunnen uitleggen.;) Dat gebeurde vooral bij de eerste reacties. Tegen zonder uitleg. Ik vroeg een uitleg en ze konden er gewoon geen vertellen. Je hebt vrije meningsuiting maar je moet je mening ook kunnen verklaren. Dat kunnen de meeste niet. Ze gaan gewoon mee met iemand anders zonder er zelf over te denken. Ik wed dat 90% van de mensen die reageren niet eens naar de reacties hebben gekeken. Ze geven telkens dezelfde kritiek waar al een andwoord op gegeven is. Er zijn er zelfs die het idee niet lezen. Zulke mensen verdienen geen mening. Daarom is het moeilijk om over een idee te beslissen omdat er weinig mensen zijn die echt over het idee denken. Ik lees soms niet alle reacties wanneer het bv 5a6 pagina's zijn maar ik overloop ze wel. Ik moet bepaalde punten blijven herhalen. De kritiek de momenteel gegeven is staat met het gedacht dat het in alle werelden komt. Als er nu een 1 wereld is waar dit in komt stel je veel ervaren spelers gerust. Een moderne ervaren spelers wereld. Dat is er nog niet. Daarom support ik zoveel dit idee omdat ik wel zo'n wereld wil en omdat er al veel naar gevraagt is. Dus zeg niet dat ik een noob ben!! Ik speel TW al langer dat jij kunt voorstellen. Wist je dat ik TW al speel voor de NL werd opgericht.
Ik zal op de USA vanaf W3 en daar speel ik nog steeds. Ik heb heel in het begin nog op den duitse gespeeld. Dus ervaren ben ik zeker. Zoals ik al in één van mijn vorige posts heb gezegt is dat ideeën TW verbeteren. Ze geven bovendien aanleiding tor nieuwe ideeën zoals de item's. In mijn idee kunnen vele verbeteringen uithalen maar eerst moet daarvoor deftig worden gereageerd. Wie dit heeft gelezen kan zeggen dat je ideeën leest. Want niet veel mensen lezen die. Ik hoop dat dit idee er kan doorkomen maar dat is aan jullie.

Jens in tweestrijd met zichzelf ;)
Nee hoor
Er zijn veel voorwaarden om het stelen niet tot pesten uit te draaien.
Dat wil ik vooral voorkomen. Dankzij de regels lukt dit.
 

DeletedUser

Guest
ik ben hier tegen, het maakt het spel veel te ingewikkeld
en jens, als iemand er tegen is moet je niet meteen zeggen dat ie noob is of bang om beroofd te worden

idd ben ik helemaal mee eens hiermee.
Het idee past ook niet egt bij de rest van TW
 

DeletedUser

Guest
idd ben ik helemaal mee eens hiermee.
Het idee past ook niet egt bij de rest van TW
Juist wel
TW is een oorlogsspel.
In oorlogen kun je natuurlijk roven. Farmen,nobelen,scouten,siege het hoord allemaal bij TW. Roven van item's is het volgende punt. Zulke waardevolle wapens moet je toch ook kunnen stelen. Daar de bijkomende regels wordt het stelen niet zwaar maar toch genoeg om vreselijk veel plezier eraan te hebben. Men wilt dat elke wereld speciaal is. Zo'n wereld is speciaal. En als het een succes is dan komt het misschien in nog een wereld. Sommige mensen willen item's de andere niet. Ze willen er omdat het ondersteunend is, ze willen er niet omdat de item's te simpel zijn. Hier los je beide problemen op item's worden goed omdat je ze moet beschermen. Meer verdeding meer troepen minder groei,grotere gevechten minder mensen beu. Hierdoor worden ze veel minder snel item's beu. We zijn twee werelden verder en veel willen wel eens zonder item's. Waarom denk je.
 

DeletedUser

Guest
Updates
- Kosten verhoogt (kritiek hierover?)

Nog te doen
- (kosten verhogen)
- (Meer afbeeldingen)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk niet dat dit idee in de gameplay van Tribalwars past.

Het is veel te diepgaand en ingewikkelt voor de gemiddelde tw-speler.
Het spel moet makkelijk in de omgang zijn en dit past daar dus totaal niet bij.

Komt bij dat als je meer dan 50 dorpen hebt dit helemaal niet meer interessant is om te doen.

Kortom.
Slecht idee imo.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk niet dat dit idee in de gameplay van Tribalwars past.

Het is veel te diepgaand en ingewikkelt voor de gemiddelde tw-speler.
Het spel moet makkelijk in de omgang zijn en dit past daar dus totaal niet bij.

Komt bij dat als je meer dan 50 dorpen hebt dit helemaal niet meer interessant is om te doen.

Kortom.
Slecht idee imo.
De regels zijn misschien ingewikkeld maar die kunnen verlicht worden.
Deze toevoeging zou enkel voor beginners moeilijker zijn.
 

DeletedUser

Guest
De regels zijn misschien ingewikkeld maar die kunnen verlicht worden.
Deze toevoeging zou enkel voor beginners moeilijker zijn.

Als je het voor beginners moeilijk maakt haken ze snel af met het spelletje.
Daardoor komen er minder actieve spelers en word het spel er dus alleen maar slechter op.

Het is juist de bedoeling het spel aantrekkelijk te maken.
Niet om het zo ingewikkelt te maken dat iedereen afhaakt.
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk heb ik alles doorgelezen. Maar als jij míjn post had doorgelezen, had je mijn argumenten ook geweten.
"Veel mensen willen sowieso al geen ridder en/of standbeeld in een wereld."
En ja, dit is waar.

Geloof me, W2, W3, W4, W6 en W7 zijn echt geen n00b werelden hoor.
"Er moeten natuurlijk nog wat noobwerelden overblijven zoals W2,3,4,6 en 7."
Wel heel grappig trouwens, W1 en W5 noem je geen n00bwerelden. En raad eens wat daar niet inzit? Een standbeeld!

Ook zei ik:
"Het straalt naar mij uit: Ik kan met mijn ridder geen troepen verslaan om items te verzamelen en ik ben een kleine pestkop die van anderen wil stelen! :D "
Dan kun je nog zoveel regeltjes instellen om pestkopjes de kop in te drukken, maar er staat toch duidelijk voor "Het straalt naar mij uit...". Dus dat hoeft niet perse zo te zijn, het geeft op mij alleen die indruk af. En een indruk is iets anders dan een feit.

"Het standbeeld met ridder is een bruikbaar hulpmiddel waar vooral beginners veel hulp aan hebben."
Oh ja? Dat vind ik knap. Want beginners vallen meestal alleen Barbarendorpen en Verlatenm dorpen aan. En je krijgt juist meer procent in je wapenkamer als je meer tegenstanders verslaat.

"Bij 6 en 7 zijn er item's ideaal voor beginners."
Waarom enkel voor beginners? Denk je dat ervaren spelers niet op Wereld 6 of 7 kunnen spelen? Dan ben je pas een butje.

"Zoals ik al in één van mijn vorige posts heb gezegt is dat ideeën TW verbeteren."
Klopt helemaal. En weet je wat het beste is aan ideeën? Dat je ze kunt hervormen naar kritiek of steun van anderen. In plaats van meteen te zeggen dat mensen niet kunnen lezen.

"Als er nu een 1 wereld is waar dit in komt stel je veel ervaren spelers gerust. Een moderne ervaren spelers wereld."
Humhum. Toch grappig dan dat tot nu toe maar weinig mensen je originele plan ook echt iets vinden. Je zou toch denken dat die 'ervaren spelers' vaak op dit forum komen en ideeën lezen.
Misschien heb ik Kalid's Verrekijker even nodig, want ik zie ze niet.
 

DeletedUser

Guest
Als je het voor beginners moeilijk maakt haken ze snel af met het spelletje.
Daardoor komen er minder actieve spelers en word het spel er dus alleen maar slechter op.

Het is juist de bedoeling het spel aantrekkelijk te maken.
Niet om het zo ingewikkelt te maken dat iedereen afhaakt.
Tja als het roven te ingewikkeld wordt voor nieuwe spelers en er geen werelden gebouwd voor enkel ervaren spelers zal het roven niet mogelijk zijn. Het stationeren met standbeeldsnelheid is aan de you. Als je denk dat het ook niets wordt mag hij op slot.
 

DeletedUser

Guest
Oke mij best. Het maakt mij eerlijk gezegd niks uit of dit wordt doorgevoerd.
 
Bovenaan