Standbeeld

DeletedUser

Guest
Ok, dus als ik het goed begrijp moet je ridder in een dorp staan om je items te beschermen, dus als hij aan het farmen is en je tegenstander komt even snel met een riddertje langs, dat je item dan weg is...

Maar dat is niet eens het ergste, hij moet net weten waar je ridder is en dan moet jij hem niet verplaatst hebben (dat met drastische snelheid gaat)
Dus de kans is al klein dat de ridders elkaar tegenkomen en de kans is al helemaal klein dat je tegenstander domweg zijn ridder niet verplaatst...

Nee, dit is overbodig voor het spel en geeft alleen maar meer frustratie...
 

DeletedUser

Guest
@: jens10
dit is een goed idee maar misschien ook weer niet:
je zou dan bv. met een soort van verkenner moeten aan vallen anders heeft het geen nut.
dat van die levels is heel goed je zou bv. per level speciale wapens kunnen hebben +bonus wapens die je bv. niet veel vind die dan nog extra bij doen.
 

DeletedUser

Guest
@: jens10
dit is een goed idee maar misschien ook weer niet:
je zou dan bv. met een soort van verkenner moeten aan vallen anders heeft het geen nut.
dat van die levels is heel goed je zou bv. per level speciale wapens kunnen hebben +bonus wapens die je bv. niet veel vind die dan nog extra bij doen.


Nog extra bonuswapens, wapens ed. ! Nee, zoals het nu is moet het blijven, zoals jij het voorsteld zou het het spel VEEL te moeilijk maken...
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me nogal moeilijk om dat te kunnen volhouden, ridder dood = weer eens 6 uur bezigzitten = niet echt handig....
 

DeletedUser3809

Guest
Wie bang is om aangevallen te worden bouwt geen defence.
Wie tegen het roven van item's is bouwt geen verdediging
Beginners bouwen geen verdediging
Moet ik verder gaan.

Veranderingen zoals dit maak het spel leuker voor ervaren spelers.
En verbeterd de strategie.

Ideeën geraken er moeilijk door maar als je tegen bent omdat je denkt dat het niet doorgeraakt geraakt het er nooit door. Dat is meestal een fout in de kritiek.

Wat lul jij nou? Als je aanvallen vreest bouw je juist WEL verdediging. Beginners bouwen meestal juist geen offensieve troepen.
Verder gaan? Doe maar niet.


Dacht jij
Ik heb hier niet veel mensen gezien die een normake mening konden geven. Ik kraak ze helemaal niet af. Er reageren hier mensen met één zinnetje en een afkrakende mening. Daar kan ik niet tegen. Als je het idee niet goed vind moet je het ook kunnen uitleggen.;) Dat gebeurde vooral bij de eerste reacties. Tegen zonder uitleg. Ik vroeg een uitleg en ze konden er gewoon geen vertellen. Je hebt vrije meningsuiting maar je moet je mening ook kunnen verklaren. Dat kunnen de meeste niet. Ze gaan gewoon mee met iemand anders zonder er zelf over te denken. Ik wed dat 90% van de mensen die reageren niet eens naar de reacties hebben gekeken. Ze geven telkens dezelfde kritiek waar al een andwoord op gegeven is. Er zijn er zelfs die het idee niet lezen. Zulke mensen verdienen geen mening. Daarom is het moeilijk om over een idee te beslissen omdat er weinig mensen zijn die echt over het idee denken. Ik lees soms niet alle reacties wanneer het bv 5a6 pagina's zijn maar ik overloop ze wel. Ik moet bepaalde punten blijven herhalen. De kritiek de momenteel gegeven is staat met het gedacht dat het in alle werelden komt. Als er nu een 1 wereld is waar dit in komt stel je veel ervaren spelers gerust. Een moderne ervaren spelers wereld. Dat is er nog niet. Daarom support ik zoveel dit idee omdat ik wel zo'n wereld wil en omdat er al veel naar gevraagt is. Dus zeg niet dat ik een noob ben!! Ik speel TW al langer dat jij kunt voorstellen. Wist je dat ik TW al speel voor de NL werd opgericht.
Ik zal op de USA vanaf W3 en daar speel ik nog steeds. Ik heb heel in het begin nog op den duitse gespeeld. Dus ervaren ben ik zeker. Zoals ik al in één van mijn vorige posts heb gezegt is dat ideeën TW verbeteren. Ze geven bovendien aanleiding tor nieuwe ideeën zoals de item's. In mijn idee kunnen vele verbeteringen uithalen maar eerst moet daarvoor deftig worden gereageerd. Wie dit heeft gelezen kan zeggen dat je ideeën leest. Want niet veel mensen lezen die. Ik hoop dat dit idee er kan doorkomen maar dat is aan jullie.


Nee hoor
Er zijn veel voorwaarden om het stelen niet tot pesten uit te draaien.
Dat wil ik vooral voorkomen. Dankzij de regels lukt dit.

Jij kraakt die mensen constant af, de mensen die dit niet willen moeten in de noob werelden spelen? Dus ze zijn noob en jij noemt dat niet afkraken? Je hebt vrije meningsuiting, ook als je die niet kan verklaren. Leer je rechtsysteem eens. Iedereen verdiend een mening, of hij nou tegen jou is of niet. Die spelers zijn ook tribalwars spelers en als ze tegen zijn moet je daar maar mee leren leven. Jij support dit idee omdat je het zelf gemaakt hebt en je denkt dat je geen noob bent. Maar niet noobs weten dat alleen kleine, handige ideeën erbij komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
lol de originaliteit gaat weg van dat het standbeeld 1 lvl heeft. 1 lvl is genoeg omg.
 

DeletedUser

Guest
Wat lul jij nou? Als je aanvallen vreest bouw je juist WEL verdediging. Beginners bouwen meestal juist geen offensieve troepen.
Verder gaan? Doe maar niet.

Aanval is de beste verdediging wordt weleens gezegd! Misschien is dit gezegde wel juist en heeft jens10 "wel gelijk"
 

DeletedUser

Guest
zeg dat maar niet aanval is de beste verdediging is een .... stam rond mij in k26 op W6, ik heb ze alleen een beetje gecleard, :rolleyes: nou nee mischien geëdeld:p ja dat was het:cool:, en aanval is niet de beste verdediging :rolleyes: als je nou een counerattack krijgt (= een aanval op iemand die tegelijke tijd jou aanvalt zodat jij daar geen troepen meer hebt.)
nou dan ben je de L |_| L, mijn conclusie = aanval is de beste aanval, verdediging is de beste verdediging, en jens10 mischiem ben jij hier de NOOB, mensen afkraken, terwijl ze 1 zin vertellen is gewooon zielig, of je moet niet tegen kritiek kunnen wat je blijkbaar dus niet kan:p
 

DeletedUser12828

Guest
Niet zo gaan schelden anders ontvang jij ook al een infraction van 1 van de mods (ik bedoel het goed)
 

DeletedUser

Guest
en jens10 mischiem ben jij hier de NOOB, mensen afkraken, terwijl ze 1 zin vertellen is gewooon zielig, of je moet niet tegen kritiek kunnen wat je blijkbaar dus niet kan:p

Als hij wil dat de mensen die tegen zijn idee zijn verder commentaar geven, dan kan hij dus wel tegen kritiek en slaat jouw antwoord helemaal nergens op.
 

DeletedUser

Guest
ik ben voor het wapen stelen

dit geeft gewoon een nieuwe dementie aan het spel

maar er moeten een paar regels zijn

A zeker 90% van je legers moeten het overleven
B je ridder heeft 10% kans om dood te gaan 20% kans om het meetenemen 30% kans om het wapen dat hij draagt te verliezen
C het moet eens per week kunnen niet vaker
D het moet ook iets kosten (ong de helft van alles van de w7 edelman ) en je balk moet dan overnieuw beginnen


voor de rest een goed idee
 

DeletedUser

Guest
jup, maar van het moet iets kosten niet zoveel,
het zou bv elk 5.000 GS mogen kosten
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt mij echt saai. Dat standbeeld is voor newbs die een eenheid nodig hebben. Dat hele update gebeuren hoeft niet van mij. Liever een nieuw gebouw
 

DeletedUser

Guest
nutteloos.
heb alle items al en gebruik ze nooit :rolleyes:
Dan ben je gek. Item's zijn een dodelijk wapen waar je een enorm
voordeel met doet. Ik geeft je een tip: zorg dat je het item voor lich calv
hebt. Wanneer je dan calverie traint brengt hij nog meer op dan voor zware.
Betere verdediging + meer aanval.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap überhaupt niet wat er zo leuk is aan die items. En dat idee van Jens10 maakt het spel veel te ingewikkeld. Ik ben tegen.
 

DeletedUser16899

Guest
ik ben voor het wapen stelen



A zeker 90% van je legers moeten het overleven
B je ridder heeft 10% kans om dood te gaan 20% kans om het meetenemen 30% kans om het wapen dat hij draagt te verliezen
C het moet eens per week kunnen niet vaker
D het moet ook iets kosten (ong de helft van alles van de w7 edelman ) en je balk moet dan overnieuw beginnen

A: Als ik het goed heb sneuvelt je ridder bij een aanval die meer dan 50% van al je troepen dood.

B: Dus nadat de aanval geslaagd is kan je ridder ook nog dood gaan? Waardoor? Hoezo?

C: Zo is de lol er al na zo'n 11 a 12 weken af..



Ik vind het een leuk idee, maar het is een idee waar je (bijna) alleen aan het begin van een wereld wat mee doet.. In de latere stadia heb je toch al alle wapens en heeft het ook geen nut meer om ze te stelen.
 
Bovenaan