Standbeeld

DeletedUser

Guest
Standbeeld
statue1.png
statue1.png
statue1.png
statue1.png
statue1.png

Inleiding
Ik kreeg het idee om het standbeeld meerdere
levels te geven. Nu er item's zijn ingevoerd kun
je er een mogelijk geven om ze te stelen.


Stelen
Je kunt nu item's stelen. Hoewel dit niet
simpel zal zijn. Per level dat je standbeeld omhoog
gaat kan hij een wapen beschermen. Op het hoogste
level kan hij 11 wapens beschermen dus allemaal.
Om te stelen moet je:
1. Eerst het standbeeld genoeg verlaagt hebben zodat je
item's kunt roven
2. Hun ridder moet dood zijn
3. Je moet je ridder meesturen in de aanval voor het item
4. Je moet meerdere troepen meesturen met de ridder
5. Je hebt 5-20% kans om het item te stelen
6. Wanneer je de item's al hebt gebeurd er niets

Stelen met meerdere dorpen
Het dorp waar je ridder staat geplaats is ook de plaats
waar je item's staan. Je kunt dus enkel een item instellen
als je in je geplaatste dorp bent. Wanneer je je ridder
in een ander dorp stationeerd dan komen de item's pas
achter als je ridder in je ander dorp is. Dat is omdat
anders zeer moeilijk een item te kunnen stelen.
Bij meerdere dorpen hoeft de ridder gewoon niet
in het dorp te zijn.

Steelfunctie levels
Niveau 1: 1 item veilig
Niveau 2: 2 item veilig
Niveau 3: 3 item veilig
Niveau 4: 4 item veilig
Niveau 5: 5 item veilig
Niveau 6: 6 item veilig
Niveau 7: 7 item veilig
Niveau 8: 8 item veilig
Niveau 9: 9 item veilig
Niveau 10: 11 item veilig


Transport
Hoe hoger je standbeeld hoe sneller de ridder ergens anders kan stationeren.

Levels
Niveau 1
Ridder traint op 100% van de normale tijd
Transport: te voet
Niveau 2
Ridder traint op 98% van de normale tijd
Transport: te voet
Niveau 3
Ridder traint op 95% van de normale tijd
Transport: te voet
Niveau 4
Ridder traint op 90% van de normale tijd
Transport: te voet
Niveau 5
Ridder traint op 85% van de normale tijd
Transport: te paard (lichte)
dyn001_original_27_28_gif_2602166_ac9e7df5a3c7bead9cc2d9787da01fcb.gif

Niveau 6
Ridder traint op 79% van de normale tijd
Transport: te paard (lichte)
Niveau 7
Ridder traint op 73% van de normale tijd
Transport: te paard (lichte)
Niveau 8
Ridder traint op 66% van de normale tijd
Transport: te paard (zware)
dyn001_original_22_19_gif_2602166_60f4b8dcaa8ccb52c007ef741d527196.gif

Niveau 9
Ridder traint op 58% van de normale tijd
Transport: te paard (zware)
Niveau 10
Ridder traint op 45% van de normale tijd
Transport: te paardencar

Transport (vervolg)
Nu wat meer uitleg over het verplaatsen van de ridder.
Als je de ridder laat verhuizen (= stationeren) kan dit soms lang duren
omdat hij veel materiaal moet meenemen.
Wanneer je standbeeld level 1 is dan moet hij te voet gaan.
Dit duur heel lang en dan verplaatst hij zich met snelheid 30.
Wanneer je standbeeld level 5 is dan moet hij te paard gaan.
Het is dan een lichte calverie dus verplaatst hij met snelheid 15.
Wanneer je standbeeld level 8 is dan moet hij te paard gaan.
Het is dan een zware calverie dus verplaatst hij met snelheid 12.
Wanneer je standbeeld level 10 is dan moet hij met een paardencar.
Hierdoor gaat hij zeer snel en gaat het met snelheid 5.

Kosten
Lv1 220 hout, 220 leem, 220 ijzer
Lv2 1030 hout, 1030 leem, 1030 ijzer
Lv3 1950 hout, 1950 leem, 1950 ijzer
Lv4 2870 hout, 2870 leem, 2870 ijzer
Lv5 3400 hout, 3400 leem, 3400 ijzer
Lv6 4520 hout, 4520 leem, 4520 ijzer
Lv7 6840 hout, 6840 leem, 6840 ijzer
Lv8 9960 hout, 9960 leem, 9960 ijzer
Lv9 13400 hout, 13400 leem, 13400 ijzer
Lv10 15900 hout, 15900 leem, 15900 ijzer

Overige
Bijkomende regels
Om de itemroof niet te pesterijen te laten overgaan zijn er enkele bijkomende regels:
- Er kunnen max 1 ridderitem's per dag gestolen worden
- Er kunnen max 3 ridderitem's per week gestolen worden
- Wanneer je alle item's hebt kunnen ze nooit allemaal
worden gestolen. Ze kunnen roven tot je er 3 hebt.
- Waneer je een item vind kan het de eerste week niet worden geroofd.

-------------------------------------------------------------------------------------
dyn001_original_50_38_xpng_2602166_dd6d5caf9d28c574691e040b965e6623.png
dyn001_original_50_50_xpng_2602166_bce1856a7114ede5e1560189116d9e52.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nog niet gans gelezen, maar op het 1ste zicht ziet het er goed uit. Mooi uitgewerkt.
Bedankt
Ik ben enkel de kosten vergeten voor de levels.
Die probeer ik er vandaag nog op te zetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik vind het opzich een goed idee maar toch denk ik dat het niet uitgevoerd wordt:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik vindt het een leuk idee, maar ik denk niet dat het ingevoerd wordt omdat het nogal mmm.. ja wat is het eigenlijk :p

edit: zc gaat langzamer dan lc
 

DeletedUser

Guest
Ik vindt het een leuk idee, maar ik denk niet dat het ingevoerd wordt (^)
Een verklaring?
Er is al over gepraat om item's te kunnen stelen.
Volgens mij kan dit al op een bepaalde wereld.
Er zijn altijd problemen met het trainen van een
ridder omdat dit veel te lang duurt. Ook klagen
ze over het stationeren dat het te traag gaat.
Ik geef hier voor al deze problemen een oplossing
hierdoor. Je vind het een leuk idee maar je kunt
niet verklaren waarom niet .
 

DeletedUser

Guest
kan nog niet, maar bij nader inzien vindt ik het wel een leuk idee ;)
 

DeletedUser

Guest
Het idee is, naar mijn inziens, gewoon niet uitvoerbaar.

Wat als je een item steelt wat je reeds zelf al in bezit hebt? Laat de ridder dan het item achter bij de verdediger, of dropt deze hem in een nabijgelegen beekje? Je kan namelijk geen meerdere van hetzelfde item bezitten.

De ridder is een eenheid welke een 'ondersteunende' rol biedt aan je troepen, het is geen aanvallende unit op zichzelf maar versterkt je troepen.

Om nieuwe items te krijgen voor je ridder dien je gewoon meer verschillende dorpen aan te vallen met je ridder, dan krijg je vanzelf meer items en daarbij is dan ook jouw idee meteen van tafel geschoven.

Tevens zouden ze door dit idee heel veel moeten gaan scripten aan o.a. de ridder unit en ik denk dat de kans dat dat gaat gebeuren 0.0 is.
 

DeletedUser

Guest
Ga zelf voor items zorgen man!
Dat doe ik ook.
Je bent tegen dit idee omdat je bang bent om
beroofd te worden. Maar zolang je een goede
verdediging hebt een je ridder goed beschermd
ben je veilig met je item's. Het is niet leuk om item's
te verliezen maar het is wel plezant als je er zelf één
steelt. Het duurt heel lang voordat je alle item's hebt.
Nu kan dit sneller.

- wat doe je met de items die je hebt?
- het is goed zoals het nu is!
- waarom veranderen?
-:)
Waarom?
1. Je kunt er sneller aan geraken
2. Het geeft TW meer mogelijkheden
3. Technisch haalbaar
4. Leuke toevoeging
5. Uitbreiding van roofmogelijkheden
6. Stategie uitbreiding
7. vb Stel je hebt 2 wapens: één voor rammen
en één voor cata's. Je vijanden hebben allemaal
betere wapens en omdat jij één van de betere spelers
bent in je buurt wil je niet dat je die verliest.
Je steelt een item dat zeer bruikbaar wordt
Later in het spel heb je alle item's maar er
wordt één gestolen. Weer eens leuk om je
item terug te roven of terug je ridder boven
te halen.

PseikO zei:
Het idee is, naar mijn inziens, gewoon niet uitvoerbaar.
Wat als je een item steelt wat je reeds zelf al in bezit hebt? Laat de ridder dan het item achter bij de verdediger, of dropt deze hem in een nabijgelegen beekje? Je kan namelijk geen meerdere van hetzelfde item bezitten.
Leren lezen
Wanneer je een item steelt maar je hebt hem al laat je hem liggen.
Dat is er om spelers niet te erg te kunnen pesten.
Ik ga aan het idee nog enkele regels toevoegen om
de itemroof niet tot pesterijen te laten leiden.
PseikO zei:
De ridder is een eenheid welke een 'ondersteunende' rol biedt aan je troepen, het is geen aanvallende unit op zichzelf maar versterkt je troepen.
Het is inderdaad een ondersteunende unit maar ook zeker een aanvalsunit.
Hij heeft een hoge aanval en stimuleerd de snelheid bij een aanval.
Hij kan bovendien veel grondstoffen dragen dus je kritiek klopt niet echt.
PseikO zei:
Om nieuwe items te krijgen voor je ridder dien je gewoon meer verschillende dorpen aan te vallen met je ridder, dan krijg je vanzelf meer items en daarbij is dan ook jouw idee meteen van tafel geschoven.
Totaal niet
Op zo'n manier duurt het zeer lang om aan alle item's te geraken.
Door te roven versneld dit. Je kunt er natuurlijk ook zelf verliezen
maar dat is dan weer leuk voor je ridder. Zo word hij niet in de kast
gestoken nadat je alle item's hebt.

PseikO zei:
Tevens zouden ze door dit idee heel veel moeten gaan scripten aan o.a. de ridder unit en ik denk dat de kans dat dat gaat gebeuren 0.0 is.
Er is werk aan maar niet overdreven.
Aan de ridder zelf moet niets gebeuren.
Er komt een toevoeging aan het aanvalssysteem
en een wijziging aan de stationeringssnelheid.
En natuurlijk de levels van het standbeeld.
Zo dat waren mijn antwoorden.
Reageer hier maar op:cool:
 

DeletedUser

Guest
nah srry maar ik vindt het toch niks toevoegen ;)

(mmm... ik veranderer wel erg snel van mening, niet? :rolleyes:)
 

DeletedUser

Guest
Updates
- bijkomende regels

Nog te doen
- Kosten
- (Meer afbeeldingen)
 

DeletedUser

Guest
nah srry maar ik vindt het toch niks toevoegen ;)

(mmm... ik veranderer wel erg snel van mening, niet? :rolleyes:)
Iemand die afkijkt naar de andere jah.
Geef toch wat meer uitleg!!
Er zijn momenteel maar twee die deftig hebben gereageerd:mad:
Zijn er niet meer goede formgebruikers.
 

DeletedUser

Guest
Ja maar dat stelen, maakt het spel wel moeilijker maar de levels zijn wel goed en wordt het standbeeld dan ook schoner??
 

DeletedUser

Guest
Ja maar dat stelen, maakt het spel wel moeilijker maar de levels zijn wel goed en wordt het standbeeld dan ook schoner??
Dat hangt van de crew af als ze met meerdere afbeelding spelen.
Maar ik denk het niet. Dat wordt alleen maar gedaan van gebouwen
van 15 levels. En dit gebouw heeft er 10. Het spel wordt moeilijker
maar je zult evenveel aangevallen met of zonder dit idee. En het voegt
iets toe. Sommige spelers = noobs zullen hier tegen zijn omdat ze geen
verdediging bouwen. Op bepaalde werelden kunnen we dan deze item's
niet laten roven en daar alle noobs steken. :D
 
Bovenaan