Standbeeld

DeletedUser

Guest
Sorry, ik vind het wat onnodig. Zelf ben ik trouwens niet zo'n grote fan van dat standbeeld.
 

DeletedUser

Guest
in w1 is geen stanbeeld en ridder .
Dat willen de meeste spelers zo houden.

tegen dus.
ik haat die items sowieso.
 

DeletedUser

Guest
Het stelen van items vind ik opzich wel een leuk idee, maar ik denk wel dat het niet goed in een bestaande wereld geplaatst zou kunnen worden.

Zoals al eerder in deze thread gezegd is, de spelers van w1 zullen er geen ridder bij willen.
Spelers van w2, w3, w4 en w5 zullen volgens mij ook niet graag dat gedoe met ridderitems erbij krijgen.
En wereld 6 en 7 is naar mijn mening wat meer op beginnende spelers gericht en daar zouden geen extra pesterijen aan toegevoegd moeten worden.

Leuk idee voor een w8 dus ;)


De snelheidsverhoging vind ik alleen niet zo'n goed idee, daar wordt het iets te chaotisch door en spelers kunnen in sommige gevallen dan veel te snel anderen ondersteunen.

En de "item steel" beperkingen,.. tja ik houdt gewoon niet zo van beperkingen.
 

DeletedUser

Guest
Het stelen van items vind ik opzich wel een leuk idee, maar ik denk wel dat het niet goed in een bestaande wereld geplaatst zou kunnen worden.

Zoals al eerder in deze thread gezegd is, de spelers van w1 zullen er geen ridder bij willen.
Spelers van w2, w3, w4 en w5 zullen volgens mij ook niet graag dat gedoe met ridderitems erbij krijgen.
En wereld 6 en 7 is naar mijn mening wat meer op beginnende spelers gericht en daar zouden geen extra pesterijen aan toegevoegd moeten worden.

Leuk idee voor een w8 dus ;)


De snelheidsverhoging vind ik alleen niet zo'n goed idee, daar wordt het iets te chaotisch door en spelers kunnen in sommige gevallen dan veel te snel anderen ondersteunen.

En de "item steel" beperkingen,.. tja ik houdt gewoon niet zo van beperkingen.
Wel je zegt het zelf.
Met de mogelijkheid om item's te stelen maak je eigenlijk
een moderne wereld voor ervaren spelers. Ervaren spelers
houden van clasieke werelden omdat je daar weinig noobbeschermers
hebt. Maar ik heb horen zeggen dat clasieke werelden duurder zijn
dan normale. Vraag me niet waarom. Waardoor er automatisch minder
worden ingesteld. Daarvoor is dit idee dan een oplossing. Omdat de item's
weer meer iets wordt voor ervaren spelers. Ik denk dat zo'n wereld wel
een succes wordt. Voor beginners minder.

De snelheid is niet chaotisch want ik heb het over de stationeringssnelheid.
Dat is de snelheid om je ridder te verhuizen naar een ander dorp.
Dit heeft niets tussen zijn bewegingssnelheid te maken. ;)
Lees beter AUB

Het komt er dus op neer dat item's een succes zijn voor nieuwe werelden
maar minder worden wanneer de spelers ervaren worden. Het is moeilijk
om een wereld te vullen zonder nieuwe spelers dus zou ik deze wereld
niet aanraden voor beginners. Maar rekening houden met de duizenden
ervaren spelers is deze wereld perfect.

Voor wereld 8 in te voeren is het al te laat.
Het moet eerst nog worden gestest door de
duiters en gemaakt worden. Dus ik denk voor
W9 of W10. Als het mogelijk is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Updates
- Kosten (kritiek hierover?)
- Steelfunctie levels

Nog te doen
- kosten verhogen
- (Meer afbeeldingen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
lijkt me wel fijn om items te kunnen stelen (wel stom als ze bij jouw worden gestolen) maar zoals jens zei: als je een goede verdediging hebt, kan dit niet gebeuren
leuk idee, mooi uitgewerkt (zoals al je ideeën trouwens), alleen dat van dat stationeren is er mss wat te veel aan, mss wat te ingewikkeld of zo
maar voor de rest ben ik voor
 

DeletedUser

Guest
lijkt me wel fijn om items te kunnen stelen (wel stom als ze bij jouw worden gestolen) maar zoals jens zei: als je een goede verdediging hebt, kan dit niet gebeuren
leuk idee, mooi uitgewerkt (zoals al je ideeën trouwens), alleen dat van dat stationeren is er mss wat te veel aan, mss wat te ingewikkeld of zo
maar voor de rest ben ik voor
Het is niet zo ingewikkeld alleen moeilijk uitgelegt.
Het komt erop neer dat hoe hoger je standbeeld
hoe sneller je ridder kan verhuizen (stationeren).
Omdat je steeds over betere middelen beschikt.
Level 1 te voet
Level 5 te paard (licht)
Level 8 te paard (zwaar)
Level 10 paardencar

Het is realistisch en handiger omdat de meesten hun ridder verhuizen naar
hun zwakste dorp.
 

DeletedUser

Guest
Zucht... Het standbeeld met Ridder is op zich al een hmhm uitvinding... Veel mensen willen dat sowieso al niet in een wereld, en als ze al met Standbeeld spelen is dit echt over de top. Voor mij in ieder geval wel.

Het straalt naar mij uit: Ik kan met mijn ridder geen troepen verslaan om items te verzamelen en ik ben een kleine pestkop die van anderen wil stelen! :D

Nee dus. Tegen.
 

DeletedUser

Guest
Zucht... Het standbeeld met Ridder is op zich al een hmhm uitvinding... Veel mensen willen dat sowieso al niet in een wereld, en als ze al met Standbeeld spelen is dit echt over de top. Voor mij in ieder geval wel.

Het straalt naar mij uit: Ik kan met mijn ridder geen troepen verslaan om items te verzamelen en ik ben een kleine pestkop die van anderen wil stelen! :D

Nee dus. Tegen.
Daarvoor zijn er regels toegevoegt.
Zie idee. Het standbeeld met ridder is een bruikbaar hulpmiddel
waar vooral beginners veel hulp aan hebben. Nu de item's zijn
ingevoerd hebben vooral beginners voordelen aan maar ervaren
spelers minder. Deze toevoeging kan ervaren spelers helpen en
verhoogt de aanvalsstrategie. Er moeten natuurlijk nog wat noobwerelden
overblijven zoals W2,3,4,6 en 7. Bij 6 en 7 zijn er item's ideaal voor beginners.
Daarom zou deze toevoeging ideaal zijn voor ervaren spelers. Omdat jij
een noob bent moet je het niet afkraken omdat je het idee niet goed leest.

Jens10 zei:
Bijkomende regels
Om de itemroof niet te pesterijen te laten overgaan zijn er enkele bijkomende regels:
- Er kunnen max 1 ridderitem's per dag gestolen worden
- Er kunnen max 3 ridderitem's per week gestolen worden
- Wanneer je alle item's hebt kunnen ze nooit allemaal
worden gestolen. Ze kunnen roven tot je er 3 hebt.
- Waneer je een item vind kan het de eerste week niet worden geroofd.
 

DeletedUser7471

Guest
lijkt me niet leuk voor de zwakken daarom ben ik tegen
 

DeletedUser

Guest
ik vind dat de kosten voor het standbeeld wel wat omhoog mogen want zo kun je hem te snel updaten tot lvl 10 en al je items bewaren.
 

DeletedUser14286

Guest
Prachtig idee,

Zou je dit kunnen toevoegen?

Als kazerne, hoofdgebouw, en de grotere gebouwen, veranderen ze grafisch op verschillende levels, zou dit met het standbeeld toegepast kunnen wordne?
 

DeletedUser

Guest
lijkt me niet leuk voor de zwakken daarom ben ik tegen
Je bedoeld de noobs en beginners.
Eerlijk gezegt gaan ze daar geen problemen mee hebben. Je zit normaal altijd in een continent waar spelers zijn van hetzelfde niveau.
Dus je hebt gelijke kansen. Waarom dan niet. Als ze worden bestolen zal het toch niet opbrengen als je de item's roof of niet. Als je gefarmd wordt heb je trouwens geen tijd om een ridder te bouwen door de continue aanvallen. Dus het roven wordt een toevoeging voor ervaren niet op noobs.
 

DeletedUser

Guest
Item's stelen, nee.

Standbeeld upgraden, misschien wel handig.

Beide verandert te veel aan 't spel.
 

DeletedUser

Guest
Prachtig idee,

Zou je dit kunnen toevoegen?

Als kazerne, hoofdgebouw, en de grotere gebouwen, veranderen ze grafisch op verschillende levels, zou dit met het standbeeld toegepast kunnen wordne?
Ik denk het niet.
Om het standbeeld te veranderen van afbeelding moet het ten minste
15 levels hebben. Je zit trouwens vast met het uitbreiden ervan.
Er mag maar hoef geen extra afbeelding bij te komen.
Als je een afbeelding weet kun je hem altijd nog posten.

Item's stelen, nee.

Standbeeld upgraden, misschien wel handig.

Beide verandert te veel aan 't spel.
Helemaal niet
Standbeeld upgraten en een klein verandering
Stelen beinvloed positief. Mensen gaat verdediging
bouwen wat spelers veel te weinig doen.
 

DeletedUser

Guest
Moet zeggen, je maakt er weer wat moois van jens10, mooi gedaan.

Maar ik ben toch tegen, op een ridder heb ik niks tegen, de items zijn voor mij het uiterste. Als een speler die een aardig acc heeft op een eerdere wereld heb je toch het idee in een groot noob-paradijs te zijn gekomen.

Als je nu die items ook weer kunt stelen is er helemaal geen zier meer aan, omdat de betere mensen dan zomaar met 1 att een item gaan jatten inplaats van het veel gebruiken van de ridder zodat je er procenten bijkrijgt.

Ik zie echter 1 mogelijkheid om dit in te voeren: maar 1 standbeeld kunnen bouwen waar je items echt zijn, staat je ridder in een ander dorp en is je def verslagen dan kan de vijandelijke ridder eens leuk om zich heen gaan kijken in jouw wapenkamer.
 
Bovenaan