Deleted User - 487962322
Guest
Dit is het einde van flex helaas, rip. @Goth Angel
Dus volgens jou steelt hij iets maar je kan er nog wel bij?( password heeft hij niet veranderd dus de intentie was er niet om het account daadwerkelijk te onteigenen)
Hoe de fuck durf jij over stelen te spreken terwijl je gewoon kan loggen op dat account ?
Je zegt te stoppen met tw,stoppen is stoppen.Ik hoop niet dat je net zo simpel bent als je nu doet overkomen.
Stelen is stelen, dat hij te incapabel is om eraan te denken om het wachtwoord aan te passen, dat is niet mijn probleem.
Geachte pannekoek
Je hebt twéé volle weken de tijd gehad om dit tegen te houden, dit heb je niet gedaan, waarom? Als je er daadwerkelijk niet mee eens was had je hem wel tegengehouden, nietwaar?
Bekijk bijlage 27876
Dus ga niet je stab goed proberen te praten, rat.
Geachte pannekoek
Je hebt twéé volle weken de tijd gehad om dit tegen te houden, dit heb je niet gedaan, waarom? Als je er daadwerkelijk niet mee eens was had je hem wel tegengehouden, nietwaar?
Ik ben op W12 gestabt, ga even bewijzen terug zoeken op MSN hoor, tot die tijd laat ik mn deff bij stabber staan!!
Spreek uit eigen ervaring dat niet iedereen elke 2 weken zijn e-mail checkt voor TW (kuch @Exact. kuch).
Geachte pannekoek
2 weken om naar een tribalwars email te kijken, sterk argumentGeachte pannekoek
Bekijk bijlage 27876
Was iedereen maar zo slim als jij!Idk maar heb m'n tw mail gewoon in Outlook gezet, daar kun je toch tich verschillende mails in kwijt?
Hoezo terechte stab ?!Terechte stab