Bekijk bijlage 27862
Hierboven de screen dat de naam wordt veranderd. Daarboven zie je dat 1092 pp naar mijn account gaan (Serio Albiana.).
Flex en ik speelde samen op mijn account. Nadat we waren gestopt heeft Flex besloten om het mailadres te wijzigen en ook de naam te wijzigen. Na 6 maanden probeerde ik in te loggen maar dat lukte niet. Toen kwam ik erachter dat Flex mijn account had overgenomen door mail te wijzigen en naam te veranderen. Hij was toen alleen vergeten om mijn wachtwoord te wijzigen waardoor ik in kon loggen en mijn pp terug kon halen.
Ik liet Flex zojuist zien dat ik de pp overgemaakt kreeg op mijn account van zijn account. Hij gaf aan dat het nog steeds geen bewijs is. Ik vroeg toen om een screen van hem en kreeg toen een aantal screens doorgestuurd. Bovenstaande bevestigd mijn verhaal dus. Op dit moment is Flex nog steeds van mening dat deze screen niks bewijst. Daarom dat hij deze screen ook met mij heeft willen delen want dit had hij anders natuurlijk nooit gedaan. Ik had natuurlijk wel kunnen laten zien dat ik de 1092 pp van Flex zijn account kreeg, maar dit is natuurlijk duidelijker.
Zoals je in de screen hieronder kan zien, zie je dat ik Flex nog steeds de mogelijkheid gaf om niet naar het AF te gaan. Ik geef er namelijk geen zak om dat mijn naam hier door het slijk wordt genomen omdat ik toch niet meer serieus tw speel. Ik ben het met jullie eens, het is een stab en ja, een hele vieze ook zelfs. Ik heb hem niet alleen gestabt omdat hij mijn account heeft gestolen (is namelijk al meer dan 2 jaar geleden dat ik erachter kwam en het doet me weinig).
Bekijk bijlage 27863
Het is dus duidelijk dat Flex zich van de domme aan het houden is en hij ging er vanuit dat ik het niet kon bewijzen. Ik heb hem destijds hier ook op aangesproken dat het niet heel netjes was om mijn account te stelen. Wel heb ik wel mijn redenen om Flex te stabben, deze ga ik alleen niet op het AF delen. Ik heb er namelijk helemaal geen zin in om hier ruzie te komen maken en Flex zijn naam door het slijk probeer te halen. Wel ga ik in gesprek met de spelers die bij mij in de omgeving liggen, als zij mijn redenen hierover willen weten waarom ik Flex heb gestabt.
Het interesseert me echt geen zak wat jullie van me vinden of over me zeggen op het AF. Ik ga daarom ook niet meer reageren hier en ga gewoon wat lol hebben ingame.
MAAAARRRR is het een stab? Jazeker