Stab-topic'ske van Clickb*it

Reactiescore
1.278

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Conclusie was er geweest deff of geen deff en dat weet je zelf ook

Wat is dat voor wappie logica? De deff is de hele reden dat er een conclusie word getrokken. Had je je def gewoon terug getrokken na het leren dat het een gore stab is dan had niemand je ooit aangekeken, wss zelfs eerder toegejuigd omdat je een stabber terecht afstraft.
 
Reactiescore
1.278
Denk dat dat weinig nut heeft. Steff is duidelijk gewoon uit geweest op een payback voor hoe Flex hem al eens eerder een oor heeft proberen aan te naaien en hij zal hier dan ook wel niks komen verdedigen, hij erkent gewoon dat t een dikke stab is.

Al dan niet of er bewijzen die gestolen pp is maakt dan ook weinig uit, t komt hier toch niet te staan.

Hoi. Ik heb een vriend waarvan jij 50 euro gestolen zou hebben. Hij komt het hier niet vertellen of bewijzen maar dat maakt niet uit. Wil toch graag even zeggen dat hij vind dat je die 50 euro gestolen heb.

Nou dit zijn dus flut posts. De stab wordt duidelijk bewezen en daarop kom jij, om alles te bagatelliseren, met zo'n verhaal waar je onmogelijk een verdediging tegen kan uitbrengen. Maar toch probeer je men op het AF een kant op te duwen door aan te geven dat het een vergeldingsactie is en hier meer speelde.
Geen idee hoe diep jij in de hol van Steff zit, maar zou toch eens naar buiten gaan ... een frisse neus doet wonderen.

Buiten dat het dan natuurlijk nog een ongelofelijk trieste actie blijft van die gozer zelfs als alles wat jij verkondigd waar is.
 
Reactiescore
428
Maar mag ik dan vragen wat jouw beweeg redenen zijn dat je ondanks wat je nu allemaal weet. Je er toch wel dan voor kiest hem te blijven helpen?
Dan moet er een reden zijn die zwaarder weegt dat dit.
Want je kan ook zeggen tegen hem, yo gast jij hebt dit veroorzaakt ik trek mijn handen er vanaf. Je mag jezelf redden.

Denk je daar meer respect mee krijgt dan je huidige houding, want als je er echt niet vanaf wist heb je toch ook geen schuld?

Naja kijk ik ben hier met hem begonnen en wist dat hij hem wou overnemen vanwege dat er geprobeerd zou zijn een account te stelen waar veel pp op stond.
Naar mijn weten wou hij dit nog doen terwijl hij 1 dorpje had en dacht hij dat het gestabde acc in kwestie ging pp farmen waardoor overnemen makkelijk gekund had.
Toen is hij zelfs in de stam gekomen waar ik me ook al bij verbaasde maar dacht er niet zoveel over wat ik inmiddels ook al zo 50 keer gezegd heb...

Punt is imo dus dat de gestabte man zegt dat hij hier bewijs van wil dat hij geprobeerd heeft dat acc te stelen terwijl zoiets moeilijk te bewijzen is
Maar aan de andere kant ik heb meerdere malen zijn kant van het verhaal gevraagd maar die wil hij niet geven tot er bewijs is wat mij zegt dat er wel degelijk een kern van waarheid in het verhaal van steff zit.

Daarnaast lijkt het mij sterk dat hij dit verzint aangezien hij al een jaar geleden mij hierover verteld heeft en het mij gewoon sterk lijkt dat je een stab een jaar van te voren al aan het plannen bent.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Hoi. Ik heb een vriend waarvan jij 50 euro gestolen zou hebben. Hij komt het hier niet vertellen of bewijzen maar dat maakt niet uit. Wil toch graag even zeggen dat hij vind dat je die 50 euro gestolen heb.

Nou dit zijn dus flut posts. De stab wordt duidelijk bewezen en daarop kom jij, om alles te bagatelliseren, met zo'n verhaal waar je onmogelijk een verdediging tegen kan uitbrengen. Maar toch probeer je men op het AF een kant op te duwen door aan te geven dat het een vergeldingsactie is en hier meer speelde.
Geen idee hoe diep jij in de hol van Steff zit, maar zou toch eens naar buiten gaan ... een frisse neus doet wonderen.

Buiten dat het dan natuurlijk nog een ongelofelijk trieste actie blijft van die gozer zelfs als alles wat jij verkondigd waar is.
Ik verdedig niemand he? Je hoeft mij niks uit te leggen of kwalijk te nemen haha. Fijn dat je me zo te kakken wil zetten, maar ik zeg letterijk enkele post daarvoor al dat ik niemand wil verdeidgen en dat het gewoon niet door de beugel kan. Ik reageer enkel op hoe Steff zich profileerd mbt zijn stab. Dat ik hem goed ken betekent niet dat ik in zijn hol hoef te zitten of iets recht wil praten.

En daarbij is ook enkele posts hiervoor al gepost dat Steff zelf zegt dat Flex die pp gestolen zou hebben, ik kom niet met die info..
 
Reactiescore
1.278
Ik verdedig niemand he? Je hoeft mij niks uit te leggen of kwalijk te nemen haha.

Nou door met zo'n verhaal hier te komen komt het daar wel op neer. Dan moet je daar beter over na denken.
Al wordt iemand in elkaar geslagen vinden mensen de geweldpleger een boef, al horen ze later dat er verkrachting of diefstal in het spel was dan draaien veel qua mening. Dit is dan even een voorbeeld, maar jij probeert weldegelijk meningen te beïnvloeden met een volledig niet onderbouwd verhaal.
 
Reactiescore
21
Zijn er meerdere stabbende Steffs? :cool:
 
Reactiescore
1.278
Naja kijk ik ben hier met hem begonnen en wist dat hij hem wou overnemen vanwege dat er geprobeerd zou zijn een account te stelen waar veel pp op stond.
Naar mijn weten wou hij dit nog doen terwijl hij 1 dorpje had en dacht hij dat het gestabde acc in kwestie ging pp farmen waardoor overnemen makkelijk gekund had.
Toen is hij zelfs in de stam gekomen waar ik me ook al bij verbaasde maar dacht er niet zoveel over wat ik inmiddels ook al zo 50 keer gezegd heb...

Punt is imo dus dat de gestabte man zegt dat hij hier bewijs van wil dat hij geprobeerd heeft dat acc te stelen terwijl zoiets moeilijk te bewijzen is
Maar aan de andere kant ik heb meerdere malen zijn kant van het verhaal gevraagd maar die wil hij niet geven tot er bewijs is wat mij zegt dat er wel degelijk een kern van waarheid in het verhaal van steff zit.

Daarnaast lijkt het mij sterk dat hij dit verzint aangezien hij al een jaar geleden mij hierover verteld heeft en het mij gewoon sterk lijkt dat je een stab een jaar van te voren al aan het plannen bent.

Wat vind je nu uiteindelijk van de stab van Steff en wat voor gevolgen heeft dit op je samenwerking met Steff?

Twee erg makkelijke vragen toch?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Nou door met zo'n verhaal hier te komen komt het daar wel op neer. Dan moet je daar beter over na denken.
Al wordt iemand in elkaar geslagen vinden mensen de geweldpleger een boef, al horen ze later dat er verkrachting of diefstal in het spel was dan draaien veel qua mening. Dit is dan even een voorbeeld, maar jij probeert weldegelijk meningen te beïnvloeden met een volledig niet onderbouwd verhaal.
Ik ken steff al jaren en hoorde dit al veel eerder, tijden terug, nu zie ik hier een screenshot van dat Steff dit tegen Flex zegt prive (aantal posts terug), vervolgends een post waar gevraagd word om een eigen topic waar ik samenvat dat dit Steff zijn beweeg reden was en Steff hier niet gaat reageren en dat dus onnodig was.

Ik maak dus helemaal niks sterk, ik geef gewoon een samenvatting van wat er gezegd is en dat steff dit blijkbaar zo ziet, ik breng ook niks de wereld in, t staat allemaal al in het topic?
 
Reactiescore
428
Wat vind je nu uiteindelijk van de stab van Steff en wat voor gevolgen heeft dit op je samenwerking met Steff?

Twee erg makkelijke vragen toch?

De stab:
Not done.

Samenwerking:
Ik ga gewoon wat verder omklooien.
Of hij daar een rol in kan spelen ligt aan hem aangezien hij vast en zeker aanvallen zal krijgen.
Maar ik zelf ga hem niet aanvallen ofzo.
 
Reactiescore
1.278
De stab:
Not done.

Samenwerking:
Ik ga gewoon wat verder omklooien.
Of hij daar een rol in kan spelen ligt aan hem aangezien hij vast en zeker aanvallen zal krijgen.
Maar ik zelf ga hem niet aanvallen ofzo.

Aanvallen hoeft natuurlijk ook niet, maar ondersteunen of samenwerken na zo'n actie is volledig onbegrijpelijk. Al kan een speler, na zo'n enorme vieze stab, nog gewoon een toekomst hebben op een wereld of überhaupt op TW dan zijn we de ondergang nabij.
 
Reactiescore
17
De stab:
Not done.

Samenwerking:
Ik ga gewoon wat verder omklooien.
Of hij daar een rol in kan spelen ligt aan hem aangezien hij vast en zeker aanvallen zal krijgen.
Maar ik zelf ga hem niet aanvallen ofzo.

Natuurlijk ga je hem niet aanvallen, je zegt zelf puur def te zijn. Je doet gewoon een povere poging om je eruit te lullen.
Dit ziet er zo kinderachtig uit
 
Reactiescore
1.278
Ik ken steff al jaren en hoorde dit al veel eerder, tijden terug, nu zie ik hier een screenshot van dat Steff dit tegen Flex zegt prive (aantal posts terug), vervolgends een post waar gevraagd word om een eigen topic waar ik samenvat dat dit Steff zijn beweeg reden was en Steff hier niet gaat reageren en dat dus onnodig was.

Ik maak dus helemaal niks sterk, ik geef gewoon een samenvatting van wat er gezegd is en dat steff dit blijkbaar zo ziet, ik breng ook niks de wereld in, t staat allemaal al in het topic?

Dan lezen wij twee verschillende dingen. Ik zag iemand die erg graag op dat onderwerp door wilde gaan en tegen een eigen topic was. Een eigen topic zorgt er natuurlijk voor dat iemand die op het AF komt direct deze actie uit de topic titel kan halen ... nu is hier over een week overheen gespamd en ziet niemand het meer.
 
Reactiescore
428
Aanvallen hoeft natuurlijk ook niet, maar ondersteunen of samenwerken na zo'n actie is volledig onbegrijpelijk. Al kan een speler, na zo'n enorme vieze stab, nog gewoon een toekomst hebben op een wereld of überhaupt op TW dan zijn we de ondergang nabij.

Ik begrijp dat mensen dat onbegrijpelijk vinden.
Maar tot Steff bewijst dat de PP stab er echt is geweest of Jan bewijst dat het niet waar is kan ik men keuze daarin niet vast zetten.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Dan lezen wij twee verschillende dingen. Ik zag iemand die erg graag op dat onderwerp door wilde gaan en tegen een eigen topic was. Een eigen topic zorgt er natuurlijk voor dat iemand die op het AF komt direct deze actie uit de topictitel kan halen ... nu is hier over een week overheen gespamd en ziet niemand het meer.
Ja jij hebt de post anders geinterpeteerd als ik hem bedoeld heb. Nogmaals voor de duidelijkheid, ik keur niks goed en vind het ook not done.

Anyway hoop ik voor hem toch dat hij met bewijs komt. Ik geloof hem gewoon graag aangezien ik hem ken, alhoewel het nogsteeds niks goed praat
 
Reactiescore
34
Ik begrijp dat mensen dat onbegrijpelijk vinden.
Maar tot Steff bewijst dat de PP stab er echt is geweest of Jan bewijst dat het niet waar is kan ik men keuze daarin niet vast zetten.
en hoe verwacht je precies bewijs van die jan dat iets niet gebeurd is? en je keuze staat al vast aangezien je deff hebt staan bij die steff. je maakt jezelf enorm belachelijk
 
Bovenaan