Stab-topic'ske van Clickb*it

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik wil niks goed praten hoor maar ik ken jullie beide vrij persoonlijk, heb jij niet ooit pp gejat van Steff flex? En hoorde laatste dat je op zijn vv met opzet ook niet farmde etc terwijl hij dat wel bij jou deed? :p

ik ruik een oog om oog tand om tand

Reactiescore
1.015
Ik wil niks goed praten hoor maar ik ken jullie beide vrij persoonlijk, heb jij niet ooit pp gejat van Steff flex? En hoorde laatste dat je op zijn vv met opzet ook niet farmde etc terwijl hij dat wel bij jou deed? :p

ik ruik een oog om oog tand om tand
dat zegt die prive ook, i call bullshit. ik heb hem al meerdere keren om bewijs gevraagd want als je zulke aantijgingen doet moet je het ook wel kunnen bewijzen natuurlijk. Ik weet daar niks vanaf, als je zo zeker bent van je zaak kan die beter hier reageren met bewijs ipv proberen zijn eigen hachje te redden :p

daarnaast is het met die vv gwn bullshit, heb net zo hard mijn best gedaan voor hem als voor mijzelf. ja ik had zelf hogere farmscores, maar dat kwam omdat ik 2x zoveel lc had (gekocht)

als die vind datik niet genoeg mijn best doe moet die geen vv geven, klaar.

dan wil ik ook graag de mensen alvast bedanken die aanbieden mij te helpen etc, word gewaardeerd!

Reactiescore
1.015
lezen van beneden naar boven, @voorever en nog andere stamgenoten die zijn ook niet vies van een stab en keuren het goed, doodzonde voor hun reputatie ook

1616071410879.png

1616071360106.png

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Kunnen we hier niet een apart stab topic van maken ipv in de praathoek?
Denk dat dat weinig nut heeft. Steff is duidelijk gewoon uit geweest op een payback voor hoe Flex hem al eens eerder een oor heeft proberen aan te naaien en hij zal hier dan ook wel niks komen verdedigen, hij erkent gewoon dat t een dikke stab is.

Al dan niet of er bewijzen die gestolen pp is maakt dan ook weinig uit, t komt hier toch niet te staan.

Reactiescore
1.221
Denk dat dat weinig nut heeft. Steff is duidelijk gewoon uit geweest op een payback voor hoe Flex hem al eens eerder een oor heeft proberen aan te naaien en hij zal hier dan ook wel niks komen verdedigen, hij erkent gewoon dat t een dikke stab is.

Al dan niet of er bewijzen die gestolen pp is maakt dan ook weinig uit, t komt hier toch niet te staan.

En dan te bedenken dat TW hier nog wel expliciet voor waarschuwt!

1616072051290.png

Reactiescore
428
Jij speelt samen met Steff toch? Wil jij zeggen dat je helemaal niks ervan af wist?

Niet dat hij hem op deze manier wou gaan stabben maar wel dat hij hem voor dat pp gebeuren in de start wou overnemen zodat hij geen pp kon farmen maar dat ging waarschijnlijk niet omdat het er op lijkt dat hij wel serieus wilde spelen vandaar ook de snelle groei.

Edit: dit staat ook in de pm maar het verbaasde mij ook dat hij een invite kreeg voor de stam maar dacht gewoon dat ze het bijgelegd hadden tot nu dus.

Reactiescore
155

Wat is dat voor bulshit ?!!
Deze steff beweerd bestolen te zijn van Flex maar geeft dan alsnog vv aan Flex ? Ik ruik hier dikke onzin!

Reactiescore
1.015
Gewoon triest dat je mij hier nu in gaat slepen terwijl ik geen aanval gestuurd heb en je netjes heb uitgelegd hoe het van mijn kant is
Zegt meer over jou dan over mij.
jij deft toch een bewezen stabber die het notabene zelf toegeeft? dan mag ik dat op af laten zien aan mensen

Bovenaan