Stab-topic'ske van Clickb*it

Reactiescore
17
Er zijn zo nog enkele accounts waar ik mede-eigenaar van ben waar ik niet meer kan op inloggen waar nog wel 1k+ pp op stond :p (Tegenwoordig is dat 1 dagje pp farmen ofzo)
In mijn ogen blijft dat geen stab. Ik vind, met de huidige gegeven feiten, het best sad om na 2 jaar dan daarop revenge te willen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Nja aan de andere kant compenseert dit weer een beetje voor Jan zn debiele boost gedrag altijd, nu heeft hij nog een redelijk faire start
 
Reactiescore
17
"stab vanwege stelen van account met veel pp"
de pp: 1k

Beste knuppel,

Citeer me even in het bericht waarin ik zeg dat het veel pp zijn.

Er zijn zo nog enkele accounts waar ik mede-eigenaar van ben waar ik niet meer kan op inloggen waar nog wel 1k+ pp op stond :p (Tegenwoordig is dat 1 dagje pp farmen ofzo)
In mijn ogen blijft dat geen stab. Ik vind, met de huidige gegeven feiten, het best sad om na 2 jaar dan daarop revenge te willen.

Ik was helemaal niet uit op revenge van het stelen van die pp. Had dat anders namelijk al veel eerder gedaan ;)
 
Reactiescore
139
Ik was helemaal niet uit op revenge van het stelen van die pp. Had dat anders namelijk al veel eerder gedaan ;)


Wel heel toevallig dat je dat net degene stabt die ooit je accountnaam heeft veranderd. Maakt de stab er ook niet beter op ofzo.
Het is echt in en in triest dat je bijna trots klinkt op het feit dat je een stab hebt gepleegd. Well done mate.
 
Reactiescore
1.278
Maar even serieus, heeft het tw team nu die aanvallen geannuleerd?

Hebben ze al veel vaker gedaan hoor en volgens mij volledig logisch.
 
Reactiescore
17
Wel heel toevallig dat je dat net degene stabt die ooit je accountnaam heeft veranderd. Maakt de stab er ook niet beter op ofzo.
Het is echt in en in triest dat je bijna trots klinkt op het feit dat je een stab hebt gepleegd. Well done mate.

Ik klink helemaal niet trots. Heb alleen complete schijt aan wat andere mensen ervan vinden en dat is heel wat anders.

Wel ben ik van mening dat de mensen die hem verdedigen gewoon nooit met hem hebben gespeeld. Ofja, andere optie is dat jullie net zo achterlijk als Flex zijn.

Ik wacht alleen nog even op het berichtje van Flex met daarin de bevestiging dat hij inderdaad mijn account gestolen heeft, dit zou hij namelijk nog even komen doen :)
 
Reactiescore
1.278
Niet mee eens, maar wel interessant als het zo is.

Als het duidelijk is dat er iets is gesaboteerd dan wil TW dit terugdraaien. Dus als iemand met een kwade intentie op een account logt. Zoals deze situatie.

Beetje vergelijkbaar met w62 toen jij geen ban kreeg doordat simon dubbel logde niet?
 
Reactiescore
1.278
Ik klink helemaal niet trots. Heb alleen complete schijt aan wat andere mensen ervan vinden en dat is heel wat anders.

Wel ben ik van mening dat de mensen die hem verdedigen gewoon nooit met hem hebben gespeeld. Ofja, andere optie is dat jullie net zo achterlijk als Flex zijn.

Ik wacht alleen nog even op het berichtje van Flex met daarin de bevestiging dat hij inderdaad mijn account gestolen heeft, dit zou hij namelijk nog even komen doen :)

Denk dat je zelf niet goed na kan denken. Of althans dat denk ik niet dat weet ik wel zeker. Jij bent degene die hier stabt, om iets wat je niet wilt vertellen, maar Flex moet met de bewijzen komen. Jij wilt hier niet eens de reden zeggen waarom je dit gedaan hebt. Immers was dat stelen van account blijkbaar niet de reden al moet ik je posts geloven.

Wel succes voor de rest. Moet vast lastig zijn om zo beperkt te leven.
 
Reactiescore
1.037
Zijn tegenwoordig best veel voorzieningen voor mensen met een beperking dus het wordt wel steeds beter!
 
Reactiescore
188
Ik klink helemaal niet trots. Heb alleen complete schijt aan wat andere mensen ervan vinden en dat is heel wat anders.

Wel ben ik van mening dat de mensen die hem verdedigen gewoon nooit met hem hebben gespeeld. Ofja, andere optie is dat jullie net zo achterlijk als Flex zijn.

Ik wacht alleen nog even op het berichtje van Flex met daarin de bevestiging dat hij inderdaad mijn account gestolen heeft, dit zou hij namelijk nog even komen doen :)

Dit is wel heel bijzonder hoor, je hebt hem zelf toch ook vertrouwd en zelfs deze wereld nog je vv laten doen. Dus deze uiting slaat kant noch wal. Daarbij bedankt dat je mij achterlijk noemt. Lekker generaliseren, klinkt wel degelijk of je jezelf goed wil praten op deze manier
Keyboard warrior.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
ach dat ik achterlijk was wist ik zelf ook al, ik tuinde er tenslotte in om meerdere keren met hem samen te spelen. oef
 
Bovenaan