Stab-topic'ske van Clickb*it

Reactiescore
3.452
Dus volgens jou steelt hij iets maar je kan er nog wel bij?( password heeft hij niet veranderd dus de intentie was er niet om het account daadwerkelijk te onteigenen)
Hoe de fuck durf jij over stelen te spreken terwijl je gewoon kan loggen op dat account ?
 
Reactiescore
17
Dus volgens jou steelt hij iets maar je kan er nog wel bij?( password heeft hij niet veranderd dus de intentie was er niet om het account daadwerkelijk te onteigenen)
Hoe de fuck durf jij over stelen te spreken terwijl je gewoon kan loggen op dat account ?

Ik hoop niet dat je net zo simpel bent als je nu doet overkomen.

Stelen is stelen, dat hij te incapabel is om eraan te denken om het wachtwoord aan te passen, dat is niet mijn probleem.
 
Reactiescore
167
Geachte pannekoek

Je hebt twéé volle weken de tijd gehad om dit tegen te houden, dit heb je niet gedaan, waarom? Als je er daadwerkelijk niet mee eens was had je hem wel tegengehouden, nietwaar?

Dus ga niet je stab goed proberen te praten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.452
Ik hoop niet dat je net zo simpel bent als je nu doet overkomen.

Stelen is stelen, dat hij te incapabel is om eraan te denken om het wachtwoord aan te passen, dat is niet mijn probleem.
Je zegt te stoppen met tw,stoppen is stoppen.
Enorme goedkope manier om je stab te verantwoorden.
 
Reactiescore
17
Geachte pannekoek

Je hebt twéé volle weken de tijd gehad om dit tegen te houden, dit heb je niet gedaan, waarom? Als je er daadwerkelijk niet mee eens was had je hem wel tegengehouden, nietwaar?

Dus ga niet je stab goed proberen te praten, rat.

Beste simpele ziel

Dat mailadres wat ik gebruikte was enkel een mailadres wat ik gebruikte bij dingen zoals tw. Dat mailadres check ik dus vrijwel nooit. Als jij een tv uit de winkel steelt en je loopt zo met die tv naar buiten en op dat moment is er niemand die het heeft gezien. Praat dat dan direct goed dat je die tv gestolen hebt? Nee, tuurlijk niet. Ik weet niet in welke simpele wereld jij leeft, maar zo hoort het niet te gaan.

StAb GoEd PrAtEn

Voor meneer simpele ziel en de andere simpele mensen hier, ik kwam enkel om mijn zegje te doen over dat Flex ooit mijn account heeft gestolen omdat vrijwel iedereen hier wilde dat ik met bewijzen zou komen. Zelf geef ik ook aan dat ik hem heb gestabt. Ik praat dus helemaal niks goed. Wel zou ik keer op keer dezelfde keuze blijven maken. Vervelende tw speler is het en het liefste lig ik zo ver mogelijk van hem vandaan.


Maar wel leuk om te zien dat stabben erger wordt ervaren door de meeste mensen hier dan een account van iemand stelen.
 
Reactiescore
973
Ik ben op W12 gestabt, ga even bewijzen terug zoeken op MSN hoor, tot die tijd laat ik mn deff bij stabber staan!!

Heb ik zelf op een random USB stick van w12, stab van NoneEvil en Promised. Twee stabs overigens dus eigenlijk.

Vind stabben en boosten overigens extreem zwak, sinds flex naar het horen gestabt is beide toepasbaar soort van..
 
Reactiescore
326
Geachte pannekoek

Je hebt twéé volle weken de tijd gehad om dit tegen te houden, dit heb je niet gedaan, waarom? Als je er daadwerkelijk niet mee eens was had je hem wel tegengehouden, nietwaar?



Dus ga niet je stab goed proberen te praten, rat.

Beter verwijder je dit bericht even of doorstreep je tenminste de naam
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Geachte pannekoek

Je hebt twéé volle weken de tijd gehad om dit tegen te houden, dit heb je niet gedaan, waarom? Als je er daadwerkelijk niet mee eens was had je hem wel tegengehouden, nietwaar?

Bekijk bijlage 27876

Dus ga niet je stab goed proberen te praten, rat.
2 weken om naar een tribalwars email te kijken, sterk argument
 
Reactiescore
470
Bovenaan