Jezus dat lijstje van Serenity is echt lachwekkend..

Moest Vitae zo verschrikkelijk goed zijn zouden jullie nergens dorpen verliezen jongens, zeg het maar even om jullie wakker te schudden.
SPELERS
Wie was de beste speler van 2015? Deathstroke
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015? Conceived By Communism, aangezien al de rest een leider nomineert die tactisch de makkelijkste keuzes maakt en tactisch alleen zo ver nadenkt wat hun in de nabije toekomst profijt oplevert.. Was lang niet de beste massa die ik gezien heb van CbC, weet dat er nog wel betere komen.
Wie was de beste aanvaller van 2015? Deathstroke.
Wie was de beste verdediger van 2015?Don't ask me. Afgaande op AF en IG conversaties lijkt het mij dat hij het beste heeft zitten deffen.
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?Niemand.
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?Mike en Roald.
Wie was je favoriete forumposter dit jaar?Deze is een moeilijke, dan ga ik maar voor TCOMC.
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?Zou hier aan de Vitae kant neigen naar Vetrix aangezien die tenminste reageert en niet 'altijd' de bewijslast bij iemand anders legt, terwijl aan de Seau. kant zou ik gaan voor Roald. Ja voor WAO moet ik hier niemand nomineren denk ik.
Wie was de beste leider van 2015?DOI
Welke speler gaf je de meeste motivatie? Il Burattinaio.
Wie was dé flopspeler van 2015? Amen, las hier dat sommige zeiden dat eentje ervan geen grote mond had maar die had zich voor de uiteindelijke faal ook een paar keer groot uitgesproken hier.
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? CbC, Vitalise zouden terug mogen komen.
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
My Name Is Murder
Stammen
Wat was dé topstam van 2015? Overduidelijk Seau., stabielste en minste verliezen. Ook minst controversiele acties in vergelijking met Vitae.
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? WAO, ook al zijn het clowns stuk voor stuk staan ze volgens mij wel altijd klaar voor elkaar.
Welke stam was aanvallend het beste?Seau., over het hele jaar gezien zijn in mijn ogen de mooiste aanvallen toch van Seau. gekomen. Die op Vitae was iets minder.
Welke stam was defensief het beste?Vitae, hebben het op veel vlakken laten afweten en op andere hebben ze het heel goed gedaan defensief.
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? Niemand.
Welke stam is dé flopstam van 2015?Stuff, zichzelf zo overroepen en zo verschrikkelijk snel neergaan.. Triestig.
Welke stam was dé vijand van 2015?Seau., al was het maar een paar weekjes was het wel leuk. (Als Fratre nog)
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? Vitae, niet omdat ze het beter doen of de eerste slag tegen Seau. moreel gewonnen hebben. Puur en alleen omdat ze elke kans die ze krijgen, hoe zielig of immoreel ook zoals KP nu kata'en, met twee handen pakken en Seau. zich meer op het spelletje zelf focust.