Roald97
Master Commander & Forum Personality 2019
- Reactiescore
- 2.826
Boris van DAM komt volgens mij wel zeker in de top 10 van beste verdedigers van w42, zeker op al die kata-aanvallen nog altijd zo sterk verdedigen, echt knap. Toch snap ik ook je punt inderdaad, hopelijk hebben volgend jaar al meer mensen de kans gekregen om zich op verdedigend vlak te bewijzen. Over het algemeen ben ik het helemaal eens met je post. Toch vraag ik me af hoe of iedereen wel evenveel kans moet maken op beste speler zoals je zegt. Een safe account, bijvoorbeeld een rimmer, kiest meestal voor die keuze en moet volgens mij al heel wat uitzonderlijks doen om echt tot beste speler benoemd te worden, want de moeilijkheidsgraad ligt meestal veel lager.
Haha mooie poging om je eruit te praten, dat was echter totaal niet mijn punt doordat je zelf beweerde dat Seau. nummer 1 heeft gestaan, zie laatste zinnetje uit je quote hierboven. Het doet er inderdaad totaal niet toe, wou gewoon even weerleggen dat je screen niet aantoonde dat Seau. op dat moment nummer 1 stond wat je post wel insinueerde.
Dat vind ik kortzichtig, hoeveel spelers heeft wereld 42 in 2015 gehad, en hoeveel hebben de kans gehad om verdedigend uit te blinken. Maak een procentueel rekensommetje, de kans dat Boris daadwerkelijk tot de top 10 zou behoren is miniem. Dat is het punt wat ik maak, niet dat DAM een slechte verdediger zou zijn. Wel durf ik te suggereren dat er vééééél betere deffers rondlopen hier
Het is geen poging om mij eruit te praten, maar een stukje tekst om aan te tonen in hoeverre het een relevante discussie is. Op het moment van de screen stond seau niet nummer één, dat heb ik ook niet beweerd. Op dat moment was het verschil miniem en een tijdje later stond seau wel op rang één. Geloof dat behalve ikzelf, Jannes ook zei dat ergens gelezen te hebben. Maargoed, voor wat het waard is hè.