DeletedUser51467
Guest
Ik geef kritiek en ik zeg ook waarmee ik het niet eens ben en dat is het verloop van de stemming dat stammen met meer leden/inzendingen gewoon een oneerlijk voordeel halen in het verloop van je topic. Ik hoef ook nergens mijn gelijk te halen ik verkondig enkel mijn mening en ga dus niet elke lijstje met elkaar vergelijken om mijn standpunt duidelijk te maken. Ik geef mijn mening -> jij bent het daar niet mee eens- > prima voor mij -> einde!
Ja Seau is sinds 2 dagen niet meer de nummer 1 als we zo gaan mierenneuken
Ik klaag niet over stamspeler jij vroeg voor een voorbeeld met WAO en die heb ik gegeven, ik vermelde duidelijk dat het slechts een voorbeeld was en ik dus niet doel op de praktijk ervan. Dat jij zegt dat ik nog eens moet vermelden dat WAO standhoudt tegen Seau is gewoon kinderachtig. Het was slechts een voorbeeld, dacht dat ik dat heel duidelijk had aangehaald. Jij gaat er vervolgens op in en vind het dan geen goede discussie betreft het onderwerp misschien was het dan verstandig geweest er geen discussiepunt van te maken?
Dat kan inderdaad een oneerlijk voordeel bieden voor die stammen als er veel van die stam zouden stemmen, ik denk dat de lijstjes echter mooi verdeeld zijn tussen de stammen en dit dus geen punt van kritiek mag zijn.
Seau is sinds 20 december al geen nummer 1 meer
Je voorbeeld ontkracht ik ook meteen dat het dus niet het geval is, het zou allemaal kunnen moest opeens 75% van de lijstjes van 1 stam komen maar dat is niet het geval. Je zegt echter dat je het niet eens bent met de keuze van de AF-gangers. Dat interpreteer ik dus uit je posts, misschien een mogelijkheid om dan toe te lichten waar je het niet mee eens bent? Enkel zo kan het steeds objectiever worden en niet door gewoon kritiek te geven op het concept.