Speler van het jaar | 2015

Reactiescore
3.457
Net als dat het mijn mening is dat lijstjes zoals die net helemaal geen toegevoegde waarde hebben. Zet anders in het begin van het lijstje dan iets van 'Hey Joepie ik zit in Vitae en ga heel dit lijstje met Vitae volzetten want verder dan dat kan ik niet nadenken.' :rolleyes: Moest je het AF volgen waar je nu op zit te posten zou je daar wel een goed oordeel over kunnen vellen. Weer iemand van Vitae die de betekenis van het woord hypocriet niet echt begrijpt..

Vitae draait als een 'tierelier'? Haha ja, dankzij TGL kunnen we jullie nog niet helemaal de grond in boren maar voor de rest draait Vitae niet beter dan een gemiddelde stam hoor. Ze gebruiken gewoon alle sluippadjes en alle middelen die ze kunnen krijgen, trots of zelfrespect staat niet echt in de woordenboek van Vitae. Die laatste zin van je tweede 'alinea' moet je eens even ontcijferen.

Hoef ik niet te vragen, zeker na deze post begrijp ik al hoe de vork in de steel zit. Gevalletje Biervertier.


Zeer goede argumenten,ik wist al van te voren dat je mij niet zou vragen waarom ik iets vind.
Je gebruikt wederom jou mening om die van mij te ontkrachten.

Vitae draait als een tierelier,als je goed had gelezen ,had je zien staan dat het om de leiding van Vitae ging!
Lezen en tevens begrijpen wat je leest is schijnbaar ook al moeilijk:eek:

Begint een sport van jullie,om te lezen wat jullie willen lezen,maar goed ,zegt meer over jou dan over mij niet?
 

DeletedUser

Guest
Net als dat het mijn mening is dat lijstjes zoals die net helemaal geen toegevoegde waarde hebben. Zet anders in het begin van het lijstje dan iets van 'Hey Joepie ik zit in Vitae en ga heel dit lijstje met Vitae volzetten want verder dan dat kan ik niet nadenken.' :rolleyes: Moest je het AF volgen waar je nu op zit te posten zou je daar wel een goed oordeel over kunnen vellen. Weer iemand van Vitae die de betekenis van het woord hypocriet niet echt begrijpt..

Vitae draait als een 'tierelier'? Haha ja, dankzij TGL kunnen we jullie nog niet helemaal de grond in boren maar voor de rest draait Vitae niet beter dan een gemiddelde stam hoor. Ze gebruiken gewoon alle sluippadjes en alle middelen die ze kunnen krijgen, trots of zelfrespect staat niet echt in de woordenboek van Vitae. Die laatste zin van je tweede 'alinea' moet je eens even ontcijferen.

Hoef ik niet te vragen, zeker na deze post begrijp ik al hoe de vork in de steel zit. Gevalletje Biervertier.

Hey Krepox, kun je proberen je bakkes dicht te houden als je ergens over wilt posten waar je geen verstand van hebt?
 

DeletedUser3435

Guest
Zeer goede argumenten,ik wist al van te voren dat je mij niet zou vragen waarom ik iets vind.
Je gebruikt wederom jou mening om die van mij te ontkrachten.

Vitae draait als een tierelier,als je goed had gelezen ,had je zien staan dat het om de leiding van Vitae ging!
Lezen en tevens begrijpen wat je leest is schijnbaar ook al moeilijk:eek:

Begint een sport van jullie,om te lezen wat jullie willen lezen,maar goed ,zegt meer over jou dan over mij niet?

Het gaat er mij niet om waarom jij iets vindt, dat is een mening. Zelfs een kleuter ziet in dat Vitae lang niet op elke plek hoort waar jij ze gezet hebt. Ja en daar heb ik het ook over. Moest de stam, dus de leiding, zo goed draaien zouden er veel dingen niet gedaan worden/niet nodig zijn.

Die laatste zin moet je weer even ontcijferen voor mij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.015
Hoe moeilijk is het om een AF naam te onthouden? (Tasarinan). Voor iemand die zich slim voordoet, kom je toch altijd enorm dom over.
 

DeletedUser3435

Guest
Hoe moeilijk is het om een AF naam te onthouden? (Tasarinan). Voor iemand die zich slim voordoet, kom je toch altijd enorm dom over.
Ik heb hem al 10 keer anders geschreven, namen die me niet zozeer boeien vergeet ik ook snel. Het is nu ook niet echt de moeite om dat terug op te gaan zoeken, laat staan dat dat iets zegt over 'intelligentie'. Hou jij je maar weer gewoon bezig met rennen op TW en te gaan werken zonder diploma, is al erg genoeg. :D
 
Reactiescore
1.015
Terug op te zoeken? Het is al schrijnend dat je zo'n simpele zaken niet kan onthouden. Ach, ik heb geen diploma nodig om capaciteiten te hebben. Ik zal verder raken dan jij, no doubt. Rennen? Nooit gedaan :).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69813

Guest
Zeg gilles, heb jij Amen nog gezien? ik heb alleen FU nog kunnen vinden op de wereldkaart.
 
Reactiescore
1.015
Nee :(. Geen probleem, over geruime tijd zal ik dezelfde opmerking over FU kunnen maken. Tenzij je het 24/7 vv't, misschien is het dan levensvatbaar?
 

DeletedUser3435

Guest
Terug op te zoeken? Het is al schrijnend dat je zo'n simpele zaken niet kan onthouden. Ach, ik heb geen diploma nodig om capaciteiten te hebben. Ik zal verder raken dan jij, no doubt. Rennen? Nooit gedaan :).

Haha ja waarschijnlijk, ik zal even wuiven als ik je vol trots voorbij zie komen op de vuilniswagen. :D Je zal het even ver schoppen als Forrest, ben ik van overtuigd. Geen zorgen trouwens, FU redt het wel, zitten geen spelers zoals jij op hoor. Al is het ook wel heel uniek om een speler zoals jij te zijn, nog 'nooit' iets gepresteerd en toch jezelf goed vinden haha, uniek.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69813

Guest
Ik zie het account nog niet zo snel weggespeeld worden eerlijk gezegd.
 

DeletedUser74005

Guest
Zullen we het hier gezellig houden en alle onnodige beledigingen achterwege laten? Gelieve elkaar met respect te behandelen.
 
Reactiescore
3.457
Het gaat er mij niet om waarom jij iets vindt, dat is een mening. Zelfs een kleuter ziet in dat Vitae lang niet op elke plek hoort waar jij ze gezet hebt. Ja en daar heb ik het ook over. Moest de stam, dus de leiding, zo goed draaien zouden er veel dingen niet gedaan worden/niet nodig zijn.

Die laatste zin moet je weer even ontcijferen voor mij.

Zelfs een kleuter ziet in dat Vitae lang niet op elke plek hoort waar jij ze gezet hebt

Als je mij laat weten ,met welk punt je het niet eens bent,kan ik je een toelichting geven. met deze opmerking kan ik weer helemaal niets namelijk.
 

DeletedUser75133

Guest
Bedankt voor alle nominaties van het account Srek..
al vraag ik me toch echt af of iedereen opzettelijk skeramjiaar schrijft ipv srekamjiaar :eek:
 
Reactiescore
3.457
Ik heb Sven benoemd , geloof dat hij al geruime tijd in de leiding zit Mike?

Ook al een probleem met lezen merk ik al , zucht
 
Bovenaan