- Reactiescore
- 3.458
Net als dat het mijn mening is dat lijstjes zoals die net helemaal geen toegevoegde waarde hebben. Zet anders in het begin van het lijstje dan iets van 'Hey Joepie ik zit in Vitae en ga heel dit lijstje met Vitae volzetten want verder dan dat kan ik niet nadenken.' Moest je het AF volgen waar je nu op zit te posten zou je daar wel een goed oordeel over kunnen vellen. Weer iemand van Vitae die de betekenis van het woord hypocriet niet echt begrijpt..
Vitae draait als een 'tierelier'? Haha ja, dankzij TGL kunnen we jullie nog niet helemaal de grond in boren maar voor de rest draait Vitae niet beter dan een gemiddelde stam hoor. Ze gebruiken gewoon alle sluippadjes en alle middelen die ze kunnen krijgen, trots of zelfrespect staat niet echt in de woordenboek van Vitae. Die laatste zin van je tweede 'alinea' moet je eens even ontcijferen.
Hoef ik niet te vragen, zeker na deze post begrijp ik al hoe de vork in de steel zit. Gevalletje Biervertier.
Zeer goede argumenten,ik wist al van te voren dat je mij niet zou vragen waarom ik iets vind.
Je gebruikt wederom jou mening om die van mij te ontkrachten.
Vitae draait als een tierelier,als je goed had gelezen ,had je zien staan dat het om de leiding van Vitae ging!
Lezen en tevens begrijpen wat je leest is schijnbaar ook al moeilijk
Begint een sport van jullie,om te lezen wat jullie willen lezen,maar goed ,zegt meer over jou dan over mij niet?