Speler van het jaar | 2015

Reactiescore
1.075
moet je erna en john toch maar eens navragen :p
 

DeletedUser2666

Guest
Ook voor een week misschien dan, anders zou ik het wel weten. Vroeg het ook net aan Plox en die wist ook niet dat daar een S. op speelde. :D Resist haha, heb ik ooit nog mooie klappen mogen uitdelen met Appel

Vast nadat ik gestopt ben, want toen ging het nog wel prima tegen D.D. etc. :p

Wel een hele leuke wereld voor de tijd dat ik er gespeeld heb.
 

DeletedUser51467

Guest
Al veel mooie lijstjes en bedankt voor de nominaties. Houd er wel rekening mee dat voor de puntenverdeling bij beste stamspeler, speler, verdediger, aanvaller, leider, p&p'er, tactische speler en favoriete forumposter enkele de eerste naam meetelt als je er meerdere opgeeft. Als de volgorde niet klopt in je lijstje kan je deze nog altijd aanpassen tot eind december.
 

DeletedUser73696

Guest
Al veel mooie lijstjes en bedankt voor de nominaties. Houd er wel rekening mee dat voor de puntenverdeling bij beste stamspeler, speler, verdediger, aanvaller, leider, p&p'er, tactische speler en favoriete forumposter enkele de eerste naam meetelt als je er meerdere opgeeft. Als de volgorde niet klopt in je lijstje kan je deze nog altijd aanpassen tot eind december.

Vind de puntentelling niet geheel eerlijk. Beste deffer is 3 punten, beste aanvaller 1.
 

DeletedUser51467

Guest
Vind de puntentelling niet geheel eerlijk. Beste deffer is 3 punten, beste aanvaller 1.

Ik snap gedeeltelijk wat je zegt, hoewel ik beste deffer ook hoger inschat is 2 punten meer inderdaad misschien uit proportie. Heb het concept echter overgenomen van een andere forumganger zoals ik ook in mijn beginpost heb vermeld. Misschien dat ik echter wel de puntentelling aanpas als de vraag er naar is, ik zal er nog eens over nadenken.
 

DeletedUser73696

Guest
Beste stamspeler - 3 punten
Beste verdediger - 2 punten
Beste speler - 3 punten
Beste leider - 1 punt
Beste P&P'er - 1 punt
Beste aanvaller - 2 punten
Meest tactische speler/leider - 2 punten
Favoriete forumposter - 1 punt

Geeft mijn voorkeur.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Beste stamspeler - 3 punten
Beste verdediger - 2 punten
Beste speler - 3 punten
Beste leider - 1 punt
Beste P&P'er - 1 punt
Beste aanvaller - 2 punten
Meest tactische speler/leider - 2 punten
Favoriete forumposter - 1 punt

Geeft mijn voorkeur.

Deffen is moeilijker dan offen knul.:D
 

DeletedUser73657

Guest
Deffen is moeilijker dan offen knul.:D

Niet iedereen heeft zijn 'defkunsten' al laten zien doordat sommige stammen/spelers nauwelijks hebben moeten deffen. Om deze reden vind ik 3 punten voor beste verdediger ook wel wat veel :p
 
Reactiescore
31
Goed, zullen we weer verder ontopic gaan? Ik zal zelf ook nog een lijstje posten maar dat stel ik nog even uit haha
 

DeletedUser74005

Guest
Heb een flink aantal berichten verwijderd. Vanaf nu volgen er berispingen, is blijkbaar nodig aangezien 90% van de posts ongeveer off-topic was.
 

DeletedUser73696

Guest
Goed, zullen we weer verder ontopic gaan? Ik zal zelf ook nog een lijstje posten maar dat stel ik nog even uit haha

Kijk uit dat je niet overspannen wordt! Ik maak ook nog wel een lijstje, ik kan verklappen dat Jasper er in staat.
 

DeletedUser

Guest
Kijk uit dat je niet overspannen wordt! Ik maak ook nog wel een lijstje, ik kan verklappen dat Jasper er in staat.

Kan ik me voorstellen. Hij kan verwoorden wat jullie in Seau. met z'n allen bij elkaar niet kunnen. Pluim voor hem.
 
Bovenaan