Speler van het jaar | 2015

DeletedUser44415

Guest
Zou me niet verbazen dat hun wegen met die van stuff scheidden omdat met de spelersgroep maar moeilijk te werken viel.
DOI was op een bepaald moment zelf leider als ik me niet vergis dus zij zullen ze wel kennen.

Jup, maar niet lang, uiteindelijk wel begrijpelijk. Er was geen sterke band in de stam en weinig samenwerking wat de burnout koste van rawberry, en van doi.
 
Reactiescore
3.452
SPELERS
Wie was de beste speler van 2015?

Skeramjiaaren Struggle.
Account Skeramjiaar zijn aanvallend zeer sterk,en zijn ook niet vies van het draaien van een vv'tje. Op Struggle zitten een paar top spelers,het lijkt af en toe of ze wat inkakken,maar steeds komen ze keihard terug met verrassende aanvallen.

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?

Sven,die kerel blijft mij keer op keer verbazen :)

Wie was de beste aanvaller van 2015?

Deathstroke en Estateroami


Wie was de beste verdediger van 2015?

Boris van Dam,man oh man,wat een beest was dat! Diep respect voor hem hoe hij zich heeft weten staande te houden.

Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?

Julian van Bucephalus,kwam binnen als een groentje,stond te trappelen om alles te leren,ging hem niet snel genoeg.

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?

Dat zijn er meerdere,Max,Maarten,Sven,Tuur,Tom

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?

Vetrix,absoluut op nummer 1

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?

Vetrix,en Sven

Wie was de beste leider van 2015?

Sven

Welke speler gaf je de meeste motivatie?

Mijn co Max,wat een top gozer! Altijd bereid om te helpen,nooit klagen,altijd vrolijk. Daarbij beheerst hij het spelletje ook goed,is veel online,alle ingredienten voor een super co dus :)

Wie was dé flopspeler van 2015?

Ik ga hier voor de spelers van Dikke Billy,ooit rang 4 gestaan,en nu zo genadeloos weggespeeld worden,onbegrijpelijk.

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?

Julian,Gerben,Robin

Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?

Struggle,ik verwacht dat zij zeer snel richting top 10 gaan

Stammen

Wat was dé topstam van 2015?

Vitae,alhoewel Seau ook zeer stabiel en sterk overkomt

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?

-
Welke stam was aanvallend het beste?

Vitae ,prachtige massa's gedaan met de stam.

Welke stam was defensief het beste?

Ook Vitae,spelers als Boris,Ruben hebben het erg goed gedaan.
Wil hier ook ADL van Rush even vermelden,tot de laatste snik heeft hij gedeft,dag en nacht. Respect!

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
-
Welke stam is dé flopstam van 2015?

Swat,geen uitleg nodig lijkt mij

Welke stam was dé vijand van 2015?

Ik ga hier toch voor Seau

Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?

Seau ,alhoewel ik benieuwd ben hoe WAO het goed :)
 

DeletedUser65748

Guest
Welke speler gaf je de meeste motivatie?

Mijn co Max,wat een top gozer! Altijd bereid om te helpen,nooit klagen,altijd vrolijk. Daarbij beheerst hij het spelletje ook goed,is veel online,alle ingredienten voor een super co dus :)

Haha, dat is volledig wederzijds hoor :D <3
Jij bent degene die me op w42 hield in mijn mindere periodes ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Je noemt Mike niet bij beste aanvaller Inge, doe inderdaad die roze bril eens af ja!
 

DeletedUser3435

Guest
Jezus dat lijstje van Serenity is echt lachwekkend.. :D Moest Vitae zo verschrikkelijk goed zijn zouden jullie nergens dorpen verliezen jongens, zeg het maar even om jullie wakker te schudden.

SPELERS
Wie was de beste speler van 2015? Deathstroke
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015? Conceived By Communism, aangezien al de rest een leider nomineert die tactisch de makkelijkste keuzes maakt en tactisch alleen zo ver nadenkt wat hun in de nabije toekomst profijt oplevert.. Was lang niet de beste massa die ik gezien heb van CbC, weet dat er nog wel betere komen.
Wie was de beste aanvaller van 2015? Deathstroke.
Wie was de beste verdediger van 2015?Don't ask me. Afgaande op AF en IG conversaties lijkt het mij dat hij het beste heeft zitten deffen.
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?Niemand.
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?Mike en Roald.
Wie was je favoriete forumposter dit jaar?Deze is een moeilijke, dan ga ik maar voor TCOMC.
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?Zou hier aan de Vitae kant neigen naar Vetrix aangezien die tenminste reageert en niet 'altijd' de bewijslast bij iemand anders legt, terwijl aan de Seau. kant zou ik gaan voor Roald. Ja voor WAO moet ik hier niemand nomineren denk ik.
Wie was de beste leider van 2015?DOI
Welke speler gaf je de meeste motivatie? Il Burattinaio.
Wie was dé flopspeler van 2015? Amen, las hier dat sommige zeiden dat eentje ervan geen grote mond had maar die had zich voor de uiteindelijke faal ook een paar keer groot uitgesproken hier.
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? CbC, Vitalise zouden terug mogen komen.
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
My Name Is Murder

Stammen
Wat was dé topstam van 2015? Overduidelijk Seau., stabielste en minste verliezen. Ook minst controversiele acties in vergelijking met Vitae.
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? WAO, ook al zijn het clowns stuk voor stuk staan ze volgens mij wel altijd klaar voor elkaar.
Welke stam was aanvallend het beste?Seau., over het hele jaar gezien zijn in mijn ogen de mooiste aanvallen toch van Seau. gekomen. Die op Vitae was iets minder.
Welke stam was defensief het beste?Vitae, hebben het op veel vlakken laten afweten en op andere hebben ze het heel goed gedaan defensief.
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? Niemand.
Welke stam is dé flopstam van 2015?Stuff, zichzelf zo overroepen en zo verschrikkelijk snel neergaan.. Triestig.
Welke stam was dé vijand van 2015?Seau., al was het maar een paar weekjes was het wel leuk. (Als Fratre nog)
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? Vitae, niet omdat ze het beter doen of de eerste slag tegen Seau. moreel gewonnen hebben. Puur en alleen omdat ze elke kans die ze krijgen, hoe zielig of immoreel ook zoals KP nu kata'en, met twee handen pakken en Seau. zich meer op het spelletje zelf focust.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2666

Guest
Jezus dat lijstje van Serenity is echt lachwekkend.. :D Moest Vitae zo verschrikkelijk goed zijn zouden jullie nergens dorpen verliezen jongens, zeg het maar even om jullie wakker te schudden.

Seau. heeft het ook wel iets makkelijker gehad he. Vitae staat met ODA bijna gelijk aan ODD, moet je eens vergelijken met Seau. We zullen wel zien hoe het gaat als daar de druk wat hoger wordt :D
 

DeletedUser3435

Guest
Seau. heeft het ook wel iets makkelijker gehad he. Vitae staat met ODA bijna gelijk aan ODD, moet je eens vergelijken met Seau. We zullen wel zien hoe het gaat als daar de druk wat hoger wordt :D
Nee Vitae gaf zijn tegenstanders veel te veel kansen om iets uit te voeren. Als een haai bloed opmerkt komt hij pas aanvallen.. Seau. staat stabiel en het heeft vrij weinig nut voor bv WAO om nu te zitten aanvallen. Nu heb je natuurlijk iemand alleen aan het roer die daar wel een stokje voor steekt en Vitae het makkelijk zal maken op manieren dat het niet hoort. :rolleyes: Maar goed, dat is een andere discussie.
 
Reactiescore
3.452
Jezus dat lijstje van Serenity is echt lachwekkend.. :D Moest Vitae zo verschrikkelijk goed zijn zouden jullie nergens dorpen verliezen jongens, zeg het maar even om jullie wakker te schudden.

SPELERS
Wie was de beste speler van 2015? Deathstroke
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015? Conceived By Communism, aangezien al de rest een leider nomineert die tactisch de makkelijkste keuzes maakt en tactisch alleen zo ver nadenkt wat hun in de nabije toekomst profijt oplevert.. Was lang niet de beste massa die ik gezien heb van CbC, weet dat er nog wel betere komen.
Wie was de beste aanvaller van 2015? Deathstroke.
Wie was de beste verdediger van 2015?Don't ask me. Afgaande op AF en IG conversaties lijkt het mij dat hij het beste heeft zitten deffen.
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?Niemand.
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?Mike en Roald.
Wie was je favoriete forumposter dit jaar?Deze is een moeilijke, dan ga ik maar voor TCOMC.
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?Zou hier aan de Vitae kant neigen naar Vetrix aangezien die tenminste reageert en niet 'altijd' de bewijslast bij iemand anders legt, terwijl aan de Seau. kant zou ik gaan voor Roald. Ja voor WAO moet ik hier niemand nomineren denk ik.
Wie was de beste leider van 2015?DOI
Welke speler gaf je de meeste motivatie? Il Burattinaio.
Wie was dé flopspeler van 2015? Amen, las hier dat sommige zeiden dat eentje ervan geen grote mond had maar die had zich voor de uiteindelijke faal ook een paar keer groot uitgesproken hier.
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? CbC, Vitalise zouden terug mogen komen.
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
My Name Is Murder

Stammen
Wat was dé topstam van 2015? Overduidelijk Seau., stabielste en minste verliezen. Ook minst controversiele acties in vergelijking met Vitae.
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? WAO, ook al zijn het clowns stuk voor stuk staan ze volgens mij wel altijd klaar voor elkaar.
Welke stam was aanvallend het beste?Seau., over het hele jaar gezien zijn in mijn ogen de mooiste aanvallen toch van Seau. gekomen. Die op Vitae was iets minder.
Welke stam was defensief het beste?Vitae, hebben het op veel vlakken laten afweten en op andere hebben ze het heel goed gedaan defensief.
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? Niemand.
Welke stam is dé flopstam van 2015?Stuff, zichzelf zo overroepen en zo verschrikkelijk snel neergaan.. Triestig.
Welke stam was dé vijand van 2015?Seau., al was het maar een paar weekjes was het wel leuk. (Als Fratre nog)
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? Vitae, niet omdat ze het beter doen of de eerste slag tegen Seau. moreel gewonnen hebben. Puur en alleen omdat ze elke kans die ze krijgen, hoe zielig of immoreel ook zoals KP nu kata'en, met twee handen pakken en Seau. zich meer op het spelletje zelf focust.



Beste meneer Krepox,

Dit is een persoonlijke mening van mij,wie ben jij om dat te bestempelen als lachwekkend? Ik heb niet van dichtbij meegemaakt hoe een leiding van Seau(voorbeeld) draait,kan ik zeker hier neer gaan zetten dat zij tot de beste van de wereld horen,maar lijkt mij nogal hypocriet om af te gaan wat mensen over de leiding van Seau zeggen,zou betekenen dat ik zou liegen,immers,ik weet helemaal niet of ze het goed doen?
Ig laten jullie je best goed zien,wil nog niet betekenen dat ik daarom Seau als beste leiding moet kiezen?
Ik heb gekozen voor de leiding van Vitae,draait als een tierelier,Sven is betrokkenen met de spelers,toont veel initiatief,waarom zou ik niet voor mijn eigen stam mogen kiezen?
Mag je antwoord op geven in een ander topic,beetje zonde als dit topic weer wordt vervuild door dit soort opmerkingen.
Jammer om te zien dat een speler,die hetzelfde voor ogen heeft als jou Krepox en iedereen,wordt afgerekend om een persoonlijke mening.Dit heeft niks met PP te maken,dit is een zielige,puberale manier om iemand belachelijk te maken om zijn mening,dus toon even wat ballen ,en accepteer iemand zijn mening ;-)

Tuurlijk mag je commentaar hebben op mijn post,maar vraag een uitleg ,waarom ik iets vind. Komt wat volwassener over dan alleen maar te zeggen dat je het zeer lachwekkend vind.
 

DeletedUser3435

Guest
Beste meneer Krepox,

Dit is een persoonlijke mening van mij,wie ben jij om dat te bestempelen als lachwekkend? Ik heb niet van dichtbij meegemaakt hoe een leiding van Seau(voorbeeld) draait,kan ik zeker hier neer gaan zetten dat zij tot de beste van de wereld horen,maar lijkt mij nogal hypocriet om af te gaan wat mensen over de leiding van Seau zeggen,zou betekenen dat ik zou liegen,immers,ik weet helemaal niet of ze het goed doen?
Ig laten jullie je best goed zien,wil nog niet betekenen dat ik daarom Seau als beste leiding moet kiezen?
Ik heb gekozen voor de leiding van Vitae,draait als een tierelier,Sven is betrokkenen met de spelers,toont veel initiatief,waarom zou ik niet voor mijn eigen stam mogen kiezen?
Mag je antwoord op geven in een ander topic,beetje zonde als dit topic weer wordt vervuild door dit soort opmerkingen.
Jammer om te zien dat een speler,die hetzelfde voor ogen heeft als jou Krepox en iedereen,wordt afgerekend om een persoonlijke mening.Dit heeft niks met PP te maken,dit is een zielige,puberale manier om iemand belachelijk te maken om zijn mening,dus toon even wat ballen ,en accepteer iemand zijn mening ;-)

Tuurlijk mag je commentaar hebben op mijn post,maar vraag een uitleg ,waarom ik iets vind. Komt wat volwassener over dan alleen maar te zeggen dat je het zeer lachwekkend vind.
Net als dat het mijn mening is dat lijstjes zoals die net helemaal geen toegevoegde waarde hebben. Zet anders in het begin van het lijstje dan iets van 'Hey Joepie ik zit in Vitae en ga heel dit lijstje met Vitae volzetten want verder dan dat kan ik niet nadenken.' :rolleyes: Moest je het AF volgen waar je nu op zit te posten zou je daar wel een goed oordeel over kunnen vellen. Weer iemand van Vitae die de betekenis van het woord hypocriet niet echt begrijpt..

Vitae draait als een 'tierelier'? Haha ja, dankzij TGL kunnen we jullie nog niet helemaal de grond in boren maar voor de rest draait Vitae niet beter dan een gemiddelde stam hoor. Ze gebruiken gewoon alle sluippadjes en alle middelen die ze kunnen krijgen, trots of zelfrespect staat niet echt in de woordenboek van Vitae. Die laatste zin van je tweede 'alinea' moet je eens even ontcijferen.

Hoef ik niet te vragen, zeker na deze post begrijp ik al hoe de vork in de steel zit. Gevalletje Biervertier.
 
Bovenaan