Speler van het Jaar | 2015

DeletedUser75798

Guest
Als je kijkt naar het verloop van Finity, denk ik dat we kunnen stellen dat jullie vanaf het begin al sterk stonden? In tijden van .uQ, toen wij een BG met jullie hadden verliep alles al op wieltjes (van buitenaf gezien) en heb ik geen weet van een periode waarin het zwaar was voor Finity intern. ;)
 

Deleted User - 487776907

Guest
Willem heb ik op W39 gezien, hij is echt enorm goed in het kapot maken van een stam. Dat heeft hij hier ook weer laten zien. Bravo voor Willem dan maar, ware het niet dat al zijn werk compleet in het niet is gevallen door die ene actie waardoor hij die award totaal niet verdient. Twan is heel tactisch bezig met Daap, een stam die nog geen maand bestaat. Met alle respect maar wat is er nou tactisch aan Daap? De wereld staat al, het is niet alsof hij zich diplomatisch door bochten heeft moeten wringen en enorm veel inzicht nodig heeft gehad om dit voor elkaar te krijgen. Begrijp me niet verkeerd, ik respecteer hem omdat hij uberhaupt probeert er iets van te maken en momenteel lukt dat nog aardig, maar hem daarvoor de award meest tactische speler/leider geven voor iets van de afgelopen weken? Nee, daar is geen sprake van. Ook Roboro hoort die award absoluut niet te krijgen, wat heeft hij nou helemaal gedaan behalve Klepto achterlaten om vervolgens een nieuwe stam op te richten die niet alleen op diplomatisch vlak buitenspel werd gezet door Finity en BaBe, maar ook op skillniveau volledig faalde tegen Finity? Ik vind het eerlijk gezegd belachelijk dat je dit zelfs nog durft te zeggen, waar haal je het in hemelsnaam vandaan? Op wat voor manier is hij tactisch geweest?

Als je denkt dat ik niet tactisch ben geweest moet je wellicht even terugkijken naar de manier waarop Finity zich vanaf het begin omhoog gewerkt heeft. Diplomatisch gezien waren Manu en ik enorm sterk en als je kijkt wat we neergezet hebben kun je niet anders dan toegeven dat het ongeevenaard is op deze wereld. De rest van de stammen is kapot gegaan, bij vrijwel iedere stam dankzij het falen van hun leiding, niet door de spelers. Ik snap dat je mij arrogant vind en het zal best enorm storend zijn voor jullie, indien dit het geval is dan mijn excuses. Maar feit is en blijft dat er hier niet echt een persoon rond loopt die op ons niveau is, onder andere omdat de wereld nu al in een fase zit waarbij je de daden van een enkeling niet echt op zullen vallen.

Daarnaast ben ik geen leider meer van Finity.

Ik denk dat wij een andere definitie van "tactiek" kennen en beiden even koppig zijn. Ik versta onder tactiek "doordachte manieren gebruiken om te trachten je einddoel te bereiken". Willem heeft dit getracht en Roboro heeft dit getracht. Doordacht vind ik dan op manieren die anderen niet vaak gebruiken of snel doorhebben. Beiden hebben in mijn ogen dus doordachten manieren gebruikt. Deze waren enkel tegen de normen en waarden in, waardoor ze zijn gefaald.

In mijn ogen is Finity niet geslaagd door gebruik van doordachte manieren (tactiek), maar doordat ze weinig tegenstand hebben gehad, goede propaganda hebben en gewoon sterk in hun schoenen staan.
Nee, propaganda zie ik niet als doordachte manier. Het is weliswaar "tactiek", maar ik vind het geen sterke en doordachte tactiek. Vandaar dat ik jou dat plaatsje als "meest tactische leider" niet geef. Hierin zullen waarschijnlijk onze meningen ook verschillen, dus misschien is het 't beste om het hierbij te laten en geen eindeloze discussie aan de gaan. Wil je dat wel, spreek me maar aan op Skype.

Nogmaals, dat is hoe ik het zie. Het is geen feit, maar ene mening.
 

DeletedUser54299

Guest
Het is geen zoektocht naar erkenning, al snap ik dat het zo over kan komen. Maar ik ben het type dat altijd en overal de waarheid zal uitspreken en ik hou me daar niet bij in. Als ik vind dat wij ongeevenaard zijn, dan zeg ik dat. Dat heeft niets met zoeken naar erkenning te maken. De mening van anderen interesseert me namelijk vrij weinig. Of iemand het nu met mij eens is of niet, daar lig ik absoluut niet wakker van. Waar ik mij wel aan stoor is dat men credits geeft aan personen die dat niet verdienen, of spelers die kleppen voor hun ogen hebben omdat hun emoties hen in de weg zitten, waardoor zij niet meer neutraal naar iets kunnen kijken.
Dat klopt niet. Je spreekt jouw mening of Point of View op een gebeurtenis uit. Of je daarbij subjectief of objectief bent maakt niet uit, en verder ben je sterk partijdig terwijl je het doet. Maar de echte waarheid? Nee, die spreek je niet uit. Enkel hoe jij die hebt ervaren.

Overigens, ik heb op mijn oude laptop nog een quote van roboro die precies hetzelfde zei. Ben de daadwerkelijke woorden vergeten, maar het was iets in de zin van dat zijn woorden de waarheid waren.
Indien iemand het nou echt oneens is met een award in mijn lijst laat dat dan op een normale manier blijken en ga op een normale manier met mij in discussie waarom je van mening bent dat ik het niet bij het rechte eind hebt. Kom met argumenten en feiten aan, misschien zelfs wat linkjes om je mening te staven. Dan ga ik met alle plezier met je in discussie, en als ik vind dat je gelijk hebt zal ik dat oprecht laten blijken en wellicht zelfs mijn post aanpassen. Maar dit kansloze gezeik over mij als persoon zal enkel en alleen bestreden worden met nog harder gezeik.

Mvg
Maick

Waarom is dit geen normale manier? Is het omdat je tegengesproken of bekritiseerd word door veel mensen? Is het omdat je geen 5 medeposters hebt die je woorden op hun eigen manier herhalen...

Ik lees veel frustratie in dit stukje text. Begin een beetje het idee te krijgen dat je niet tegen harde woorden over jezelf kan, terwijl je zelf maar al te graag die harde woorden over anderen uitspreekt.
 
Reactiescore
372
Ik denk dat wij een andere definitie van "tactiek" kennen en beiden even koppig zijn. Ik versta onder tactiek "doordachte manieren gebruiken om te trachten je einddoel te bereiken". Willem heeft dit getracht en Roboro heeft dit getracht. Doordacht vind ik dan op manieren die anderen niet vaak gebruiken of snel doorhebben. Beiden hebben in mijn ogen dus doordachten manieren gebruikt. Deze waren enkel tegen de normen en waarden in, waardoor ze zijn gefaald.

Ja, ze zijn beiden door de mand gevallen. Wat een tactische hoogstandjes zeg. Met alle respect maar je probeert nu je standpunten zodanig wanhopig te verdedigen dat je vrijwel alle argumenten aan aan het grijpen bent om je gelijk te krijgen. Ik hoop dat je beseft dat het echt belachelijk is om Willem of Roboro als meest tactische aan te wijzen, niet alleen omdat het dom is om oneervol te spelen aangezien je daar op de lange termijn vrijwel niets mee wint, maar ook omdat ze dus door de mand gevallen zijn.

Waarom is dit geen normale manier? Is het omdat je tegengesproken of bekritiseerd word door veel mensen? Is het omdat je geen 5 medeposters hebt die je woorden op hun eigen manier herhalen...

Ik lees veel frustratie in dit stukje text. Begin een beetje het idee te krijgen dat je niet tegen harde woorden over jezelf kan, terwijl je zelf maar al te graag die harde woorden over anderen uitspreekt.

Als ik hier niet tegen kan was ik al lang uit mijn slof geschoten he ;) Ik ben hier nog steeds en ik discussieer nog steeds. Die medeposters maken mij helemaal niets uit eigenlijk. Wil je dan ook verzoeken dit soort kinderachtige beweringen en insinuaties achterwege te laten, niemand wint er iets mee. Daarnaast is het leuker om normaal en inhoudelijk te discussieren, in plaats van over mij als persoon.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser63354

Guest
Om reactie te geven op Manu: Ik vond dat Maick zichzelf ophemelde en vandaar dat ik niet verder las. Als ik dan zelf de award weg moest geven, zou ik het niet weten. Tactiek ligt tegenwoordig zoveel achter de schermen (en al helemaal als je niet dezelfde stamnaam deelt) dat het lastig te beoordelen is. Althans, ingame. Op het AF is het ongetwijfeld Maick, maar meer omdat hij de enige is die tracht de tactiek van propaganda op een zo'n goede mogelijke wijze uit te voeren, en er ook niet echt anderen zijn (behalve jijzelf wellicht) die daarvoor moeite doen.

Het ligt er ook aan waar je de prioriteit legt, ik vind Ingame tactisch zijn toch wel 10x belangrijker namelijk :)
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ja, ze zijn beiden door de mand gevallen. Wat een tactische hoogstandjes zeg. Met alle respect maar je probeert nu je standpunten zodanig wanhopig te verdedigen dat je vrijwel alle argumenten aan aan het grijpen bent om je gelijk te krijgen.
Ik probeer totaal niet mijn gelijk te halen. Het interesseert me zelfs geen reet of je mij gelijk geeft of niet. Ik probeer je alleen een mening te geven. Jij ziet vervolgens niet in dat die mening ook een mening is en dat probeer ik je duidelijk te maken :)

Ik hoop dat je beseft dat het echt belachelijk is om Willem of Roboro als meest tactische aan te wijzen, niet alleen omdat het dom is om oneervol te spelen aangezien je daar op de lange termijn vrijwel niets mee wint, maar ook omdat ze dus door de mand gevallen zijn.

Dus als iets "oneervol" is en "mislukt" is dit nooit tactiek geweest? Enkel geslaagden zetten zijn tactische zetten? NEE, en dat weet je zelf best ook. Misschien een overdreven voorbeeld, maar de Duitsers zijn door goed toepassen van tactiek lang aan de macht gebleven. Deze tactiek was inderdaad vaak oneervol en is uiteindelijk mislukt. Maar dat er sprake was van tactiek lijkt mij wel duidelijk, toch? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
853
Deze discussie zal toch niet stoppen aangezien er vanaf de andere kant duidelijk anders naar gekeken wordt, laten we weer OT gaan? Lijstjesssssss iemand?
 

DeletedUser75798

Guest
Mijne komt pas na het weekend, examens & dan hoop feestjes :p
 

DeletedUser73082

Guest
Bonaya, hoe kunnen Roboro en Willem ooit meer tactische spelers zijn op deze wereld in 2015 dan de nog overgebleven leiders. Qua tactiek hadden ze inderdaad zo hun denkwijzen die ze wilden toepassen op de stam, echter faalden die blijkbaar om verschillende redenen (beide rondom een stab gerelateerde zaak) waardoor sowieso de overwinnaar (Maick in Roboro's geval, bij Willem het leidingsteam van Finity) een betere tactiek heeft dan de verliezer. Of je dan de keuze maakt op misschien Twan, Maick of het huidige Finity leidingsteam, dat zijn verder mits beargumenteerd prima vernoemingen.

En dan nu, meer lijstjes mensen.
 

DeletedUser73358

Guest
Alles hangen aan 1 gebeurtenis is idioot, Willem heeft BaBe voor weken lang lopen slepen. Ja, het was enigszins een persoon die het volgens "my way or the highway" deed. Niettemin heeft hij veel goede calls gemaakt, het over een kant scheren en hem direct de slechtste leider te noemen is absurd, al helemaal over heel 2015 en is hoe dan ook niet te rechtvaardigen wat mij betreft.

Het was altijd plezierig om te zien wie er 4-5 permanente vv's draaide destijds, dat was Willem namelijk. Zonder figuren zoals hem, was er waarschijnlijk geen basis meer geweest voor een nog redelijk eerlijke wereld, zoals nu reeds gaande is.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Jij mag al helemaal geen mening hebben meneer "ik haal mijn plezier uit stabs". Idioot.
 

DeletedUser73358

Guest
Drama is leuk, zo zijn er zat mensen die het spektakel van IS volgen en zelfs glimlachen bij aanslagen op Europese bodem. Hetgeen waar ik plezier uit kan halen is mijn zaak. Desalniettemin, alles aan een gebeurtenis vastplakken blijft kinderachtig.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Je blijft ook maar een zielig individu als je het zelfs vergelijkt met IS. Mensen die houden van leedvermaak, zeker mbt aanslagen van IS of van wie dan ook zijn allemaal psychopaten. ;)
 

DeletedUser73358

Guest
Ik vergelijk mezelf absoluut niet, is enkel een extreem voorbeeld om de gedachte te delen met dummies.
 

DeletedUser9529

Guest
Er is één verschil Twan. Je plezier halen uit vals spel en stabs op een online spelletje is zielig en vergalt spelplezier voor veel mensen, je plezier halen uit aanslagen is gewoon ronduit ziekelijk. Met het bijkomende verschil dat je stabs op een spel zeker kunt vermijden, en aanslagen kun je als individu jammergenoeg niet vermijden.

AKA: Jij hebt zielig gedrag gesteld, wat overbodig was en dat had je zelf perfect kunnen vermijden. Dat je daar je spelplezier uit haalt is zeer jammer en laag bij de grond.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Kansloos figuur ben je Judaism ga gewoon weg ofzo
 

DeletedUser72857

Guest
Drama is leuk, zo zijn er zat mensen die het spektakel van IS volgen en zelfs glimlachen bij aanslagen op Europese bodem. Hetgeen waar ik plezier uit kan halen is mijn zaak. Desalniettemin, alles aan een gebeurtenis vastplakken blijft kinderachtig.

Je komt in mijn lijstje met oa. Paul (bakken met geld), Mikeeeee en Melle :D
 
Bovenaan