Speler van het Jaar | 2015

DeletedUser63840

Guest
Nog steeds niet? :rolleyes2:



Zoals anderen al zeggen zou ik het ook wel vreemd vinden als dat lijstje niet meegerekend wordt. En vernoemingen van eigen account tellen toch niet (zoals eerder gezegd) dus kan prima :p Overigens was vF echt geen verkeerd account, ze konden wel degelijk spelen (jajaja, de stabs, de stabs...). Ze maakten het alleen nog wat makkelijker met een boel pp en bots :)

Je kan veel zeggen, maar ik had geen werkende bot :p
Had op w39 een kapotte van Bradley gekregen, maar die was niet echt te fixen dat hij het efficient ging doen. :p

@Benji, dacht ene Lex ofso. Maar ik was daar niet mee bezig.
 

DeletedUser76132

Guest
Geachte dames en heren, het is nu mijn tijd om mensen keihard veren in hun reet te steken

SPELERS
Wie was de beste speler van 2015?
Hier nomineer ik Inge, Inge is iemand die haar afspraken nakomt, actief is en gewoon een van de betere spelers, ben blij dat zij aan de kant van Finity staat. Ook heeft ze een beetje overal gespeeld, en is door toedoen van andere enorm benadeeld, ik ben blij dat zij de motivatie nog heeft kunnen winnen om deze wereld te winnen!

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Ik zeg roboro, ondanks dat hij kapot gemaakt is, en door maick zijn P&P ten schande is gemaakt op het forum heeft deze Robin toch wel een erg goed spelinzicht, hij weet dat je met een goede communicatie ver komt, en gebruikt dit dus ook in diplomatieke zaken en dergelijke. Dit zou puur als leider zijn...

Tactische speler zou ik geen uitspraak over durven doen, 75% van de handelingen die op deze wereld gebeurd krijg ik niet mee..

Wie was de beste aanvaller van 2015?
Geen mening hierin, een beetje timen is niet moeilijk omdat je simpelweg tools hebt om alles voor je klaar te zetten, het is dus een kwestie van activiteit en oefening. Ook ODA vind ik hier niet belangrijk want dat draait voor mij om hoeveel% je offence speelt, en hoe slecht je tegenstander verdedigd.

Wie was de beste verdediger van 2015?
Hier nomineer ik Maick, ik heb hem wel eens aangevallen in het begin van de wereld, ik raad niemand aan dat te doen... Mocht het zijn gelukt dan bestond Finity waarschijnlijk niet meer.

Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Davey, wie kent hem nou niet? Onze snelle jelle, onze tour du jour, onze fietsventiel !, ik heb hem ruim onderschat maar wat een EINDBAAS is deze man.... maar daar komt iedereen nog wel achter.

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
dit is er niet 1, dit zijn er 2. stamspeler zijn is iet alleen een bijdrage leveren aan VV"en en dergelijke. Het is ook een goede sfeer, je inzet en ga zo maar door... Er zijn 2 uitblinkers binnen finity die van begin af aan alles op alles zetten om finity te helpen.

Jim & Yago, jullie zijn 2 bijzonder corpulente rare vogels.

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Perfect Hartred

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Perfect Hartred

Wie was de beste leider van 2015?
Oppergod, Manu, Jeremy, Jan

Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Davey, van AILD

Wie was dé flopspeler van 2015?
Calvin.B

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Thorsten / concedo nulli, deze jongen is zo goed, zijn vertrek van TW is gewoon hardpijn,.... en zonde voor deze hele community
Thorsten van Hef Bundy, Krepox , Concedo Nulli.

Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
ons zelf, Wij gaan in de top 3 eindigen deze wereld.


Stammen
Wat was dé topstam van 2015?
Daap is net nieuw, BABE is gevallen, Cruise is kapot... dan blijft er nog maar een over he? BBK natuurlijk!

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Finity

Welke stam was aanvallend het beste?
Finity

Welke stam was defensief het beste?
Finity

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
BBK

Welke stam is dé flopstam van 2015?
Vanity

Welke stam was dé vijand van 2015?
Klepto

Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
DAAP
 

DeletedUser75798

Guest
Zou er ook niet op ingaan, want hij zal toch blijven ontkennen dat het geen waar is.
 
Reactiescore
660
Is krepox gestopt?? Wow!!
 
Reactiescore
660
Robin klap jij eens een lijstje!!!

Ja , ik zou wel willen , maar ben ten eerste al wat later begonnen en ben ook totaal niet mee met wat er zich allemaal heeft afgespeeld.

Ik weet dat ithy in het begin echt niet normaal hard ging, toen ook die sjondeer. Maick en Manu deden veel voor finity, maar toen werd die hun activiteit wat minder vanwege wat te gemakkelijk (kan me vergissen).

En dan allerlei zaken tussen babe cruise en finity. Maar half gevolgd.

Ik heb natuurlijk BBK wel goed gevolgd en daar kan ik toch zeggen dat lineweaver het prima deed. Maar dat was rim. Dus ja, wie is nu de speler van het jaar.

Sjeinen was verloren, opgegeven bijna, ik heb zelfs een uurtje vv gedraaid en zag zelf hoe slecht het er voor stond. Komt Laurens er op en is dat account volledig hersteld. Kwa goed verdedigen vind ik dat toch getuigen van doorzetten.

Neen, ik kan geen serieus lijstje neerpennen.

Ik wil trouwens wel ook even een pluim geven aan de mensen van babe die mee de stab hebben toegegeven en mee hebben uitgeklaard. Iedereen kan fouten maken, maar zie je ze in en je herstelt ze voor een stuk ... Goed gedaan.
 

Deleted User - 487776907

Guest
SPELERS
Wie was de beste speler van 2015?

Sjondeer en Ithy. Blijf ik in al mijn lijstjes noemen als één van de beste spelers op deze wereld.

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?

Willem. Hij probeerde het althans. Tactisch is helaas niet altijd volgens de normen en waarden, en dit is precies wat hij heeft gedaan.

Wie was de beste aanvaller van 2015?

Heb niet echt veel tactische/strategische aanvallen voorbij zien komen om eerlijk te zijn.

Wie was de beste verdediger van 2015?
Laurens. Stipt op #1.

Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?

SjEiNeN. Door terug overeind te komen na het defwerk van Laurens. Top gedaan.

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?

Twan (Amber Heard). Deed veel voor BaBe en doet nu ook heel veel voor Daap.

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?

Perfect Hatred. Posts zitten gewoon goed in elkaar.

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?

Manu met zijn bekendmaking van de BaBe-stab.

Wie was de beste leider van 2015?

Is*. Twan. Terugkomen voor je stam als ze in problemen zijn, dat is iets waar ik echt respect voor heb.

Welke speler gaf je de meeste motivatie?

Aron. Deze spammert wist elke keer m'n telefoon te overbelasten met Skype berichtjes waardoor ik wél bezig moest blijven met TW.

Wie was dé flopspeler van 2015?

Calvin-B. Ga hier geen woorden meer aan vuil maken.

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?

Mijn oude teamgenootjes Kelvin, Victor en Jim

Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?

DragonForge en PurrPurrfect. Beiden een nieuw bazenteam erop. Dat wordt smullen :)


Stammen
Wat was dé topstam van 2015?

Finity. Simpel, is de enige die nog op beiden poten staat.

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?

.S heeft uiteindelijk goed samengewerkt na de actie op SjEiNeN

Welke stam was aanvallend het beste?

BaBe en Finity deden beiden goede aanvallen.

Welke stam was defensief het beste?

Finity. Gewoon nét iets beter gedefft.

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?

Blijf erbij dat we misschien beter BG met finity hadden kunnen blijven om vervolgens Cruise aan te pakken. Maar dit is ook wel leuk uitgepakt.

Welke stam is dé flopstam van 2015?

BaBe. Geen commentaar.

Welke stam was dé vijand van 2015?

Voor mij Finity. Heb geen andere gehad namelijk :p

Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?

Daap. We zullen ons gaan bewijzen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Wat streelt iedereen mijn ego hier weer heerlijk zeg. :D

Bedankt Bonaya.
 

DeletedUser54299

Guest
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast? Weer een lastige, ik zou willen zeggen NK maar in negatieve zin (geef maar minpunten oid). Positief heeft eigenlijk niemand me verrast.

Ik moet zeggen dat ik het nog met je eens ben ook, al vind ik het wel erg jammer dat het hele account erdoor is vergaan... :(

Welke gestopte spelers zou jij terug willen? Ruben, Gilles (NK), Daan (DBTD).

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
NK spelers. Was een leuk en goed team. Deze zouden wel voor verandering kunnen zorgen. Is toch een gemis nu.

Ik zit toch wel een beetje te overwegen om weer door te gaan. De stilte op skype is aan de ene kant wel prettig, maar aan de andere kant was al die spam ook wel gezellig. Nu heb ik alleen nog maar de w39 ghosts chat om te spammen (die is nog steeds actief (rofl)).

Overigens, gilles speelt volgens mij nog.
 

DeletedUser54299

Guest
SPELERS
Wie was de beste speler van 2015?
Sjondeer. Sterk team, heeft goed gespeeld. Verder vind ik dat dragonforge, ithy en San holo hier ook wel een vernoeming mogen krijgen.

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Zoals hieronder gezegd vind ik pepijn een erg tactische aanvaller. Verder weet ik het niet echt, een van de leiders van finity waarschijnlijk.

Wie was de beste aanvaller van 2015?
Eerlijk gezegd zou ik hier NK willen neerzetten. Gilles en Pepijn waren altijd verantwoordelijk voor het plannen en sturen van de aanvallen, en als toeschouwer van die gesprekken moet ik toch wel zeggen dat ik onder de indruk was.

Wie was de beste verdediger van 2015?
Sjeinen waarschijnlijk. Killb deed het ook wel aardig, maar die had ook gewoon veel deff beschikbaar. DBTD heeft lekker lopen deffen tot Martijn er gekicked werd, daarna ging het steeds slechter,

Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Dragonforge, die keer dat je naar de kaart kijkt en je afvraagt hoe de fuck ze opeens zo ver zijn opgeschoten met een jumpcluster.

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Twan (blueknife)

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Twan (blueknife)

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Manu, heeft een stam neergehaald met P&P, mijn complimenten met die prestatie!

Wie was de beste leider van 2015?
Finity leiding, Willem zou hier ook wel een vernoeming kunnen krijgen, al heeft ie wel een aantal fouten gemaakt (iets met rekruteren) en heeft ie een aantal morele lijnen overtreden/zijn stam voorgelogen.

Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Gilles

Wie was dé flopspeler van 2015?
Zie flopstam

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Pepijn, omdat hij een goede vriend van me is. Vond zijn stabactie erg jammer en teleurstellend, maar hij heeft er zijn lesje ook wel mee geleerd.

Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Twan (blueknife), ben vooral benieuwd om te zien in welke richting hij DAAP gaat leiden.

Stammen
Wat was dé topstam van 2015?
Finity

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Oud babe (voor cruise fusie) had een geweldige samenwerking

Welke stam was aanvallend het beste?
Finity, account na account weggebashed

Welke stam was defensief het beste?
Op stamniveau is er niet echt een stam geweest die er bovenuit steekt. Misschien oud babe, maar we zijn nooit echt goed aangevallen.

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
Babe richting cruise, veel vv's gedraaid en deff gestuurd, helaas meestal tevergeefs.

Welke stam is dé flopstam van 2015?
Cruise

Welke stam was dé vijand van 2015?
Finity, account na account weggebashed

Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
Ben benieuwd hoe daap verder zal gaan... weinig verwachtingen verder.

(Eigen toevoeging) Grootste blunder van 2015?
Fusie van babe met cruise, en daarmee samengaand waarschijnlijk ook het behouden van de bg met cruise. Hoewel een bg met finity ook niet het beste was geweest.
 

DeletedUser69389

Guest
Bedankt Ruben.;) Over Pepijn mee eens ja. Was op andere werelden wel een chill figuur en ook als persoon. Laten we het erop houden dat Willem en co een slechte invloed op hem hadden. Niet dat ik het aandeel van hem in de actie daarmee wil goed praten of iets dergelijks.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487958296

Guest
Je kan veel zeggen, maar ik had geen werkende bot :p
Had op w39 een kapotte van Bradley gekregen, maar die was niet echt te fixen dat hij het efficient ging doen. :p

@Benji, dacht ene Lex ofso. Maar ik was daar niet mee bezig.

Bij mij was het een goeie
 
Bovenaan