- Reactiescore
- 1.015
Nee, komt toch niks zinnigs uit.
Nee, komt toch niks zinnigs uit.
Ik ben gestopt zonder front, wat is daar moeilijk aan? Deels door idioten als jij![]()
Pas maar op robbeke, straks moet je deze wereld nog serieus gaan spelen..![]()
Ik speel geen 45, geen idee wat er is gebeurd. Kreeg enkel mee dat je alweer weg was. En op 42 weg ging toen het wat heet werd onder je voeten en ook op 43 al snel weg was toen Ithy wat front dorpen had genomen in jullie backland.
Dat ging over 42, niet 45. Helaas ben je niet van de slimste. Gestopt nog voor hij die dorpen van Brave nam. Nu kan ik geen TW meer spelen, kapotte laptop. In ieder geval weet ik wat eervol spelen is![]()
Haal je overal waar ik VF of willem bij heb gezet dat weg?
Dat kunnen we wel doen ja![]()
Ik begon over 45 en haalde enkel de andere 2 erbij al extra voorbeeld. Dat jij zonder te zeggen spreekt over 42, kan ik moeilijk raden eh.. En wat heb je eigenlijk op SoB gedaan? (behalve het farmen) Want echt iets laten zien heb je ook niet. Dus blijven mijn benoemingen in mijn lijstje gewoon correct. Jij hebt mij verrast.
En ik weet prima wat eervol spelen is. En kan het ook prima, enkel het laatste stuk op 43 niet laten zien. En nog een laatste vraagje voor jou. Speel je ook eervol, als je telkens je stam verlaat wanneer het er minder rooskleurig uit begint te zien?
43, aangepast nog voor je quote. Ach, jij ook niet. Niets gedaan, buiten stabben op vF. Eervol spelen ken je niet, ook terug referend naar 39.
Je hebt met Willem wel gebruik gemaakt van spies in Tree. Dat vind ik nou ook niet bepaald eervol spel.
Dat klopt, deze spelers kwamen naar ons toe. Of ze bij ons konden spelen. Dat mocht enkel wou 1 iemand daar nog even blijven. En die gaf idd info door. Dat geef ik toe, maar wij hebben om niets gevraagd. Deze spelers kwamen naar ons toe.
Ik zit trouwens nog niet op Purr, Laurens![]()
Iemand die er problemen mee heeft dat ik de lijstjes van de stabbers niet mee reken in de puntentelling? Ik vind niet dat ze invloed mogen hebben aangezien zij deze wereld voor anderen wilden verneuken.