Speler van het Jaar | 2015

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik vind het best een goed lijstje. Buiten enkele vermeldingen van Willem.

Over jou heeft die het wel gewoon bij het juiste eind Gilles.
 

DeletedUser63840

Guest
Haal je overal waar ik VF of willem bij heb gezet dat weg?
 
Reactiescore
1.015
Ik ben gestopt zonder front, wat is daar moeilijk aan? Deels door idioten als jij :)
 
Reactiescore
853
Best een redelijk lijstje inderdaad, eigen vernoemingen tellen toch niet dus zie niet waarom hij niet zou tellen.
 

DeletedUser63840

Guest
Ik ben gestopt zonder front, wat is daar moeilijk aan? Deels door idioten als jij :)

Ik speel geen 45, geen idee wat er is gebeurd. Kreeg enkel mee dat je alweer weg was. En op 42 weg ging toen het wat heet werd onder je voeten en ook op 43 al snel weg was toen Ithy wat front dorpen had genomen in jullie backland.
 
Reactiescore
661
Pas maar op robbeke, straks moet je deze wereld nog serieus gaan spelen.. :p

Ze nemen ons nu al heel serieus. Allemaal op delete na een beetje stamaanvallen.
Maar beter kruipen we weer in onze "grot". Beter blijven we underdog.
 
Reactiescore
1.015
Ik speel geen 45, geen idee wat er is gebeurd. Kreeg enkel mee dat je alweer weg was. En op 42 weg ging toen het wat heet werd onder je voeten en ook op 43 al snel weg was toen Ithy wat front dorpen had genomen in jullie backland.

Dat ging over 43, niet 45. Helaas ben je niet van de slimste. Gestopt nog voor hij die dorpen van Brave nam. Nu kan ik geen TW meer spelen, kapotte laptop. In ieder geval weet ik wat eervol spelen is :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser63840

Guest
Dat ging over 42, niet 45. Helaas ben je niet van de slimste. Gestopt nog voor hij die dorpen van Brave nam. Nu kan ik geen TW meer spelen, kapotte laptop. In ieder geval weet ik wat eervol spelen is :rolleyes:

Ik begon over 45 en haalde enkel de andere 2 erbij al extra voorbeeld. Dat jij zonder te zeggen spreekt over 42, kan ik moeilijk raden eh.. En wat heb je eigenlijk op SoB gedaan? (behalve het farmen) Want echt iets laten zien heb je ook niet. Dus blijven mijn benoemingen in mijn lijstje gewoon correct. Jij hebt mij verrast.
En ik weet prima wat eervol spelen is. En kan het ook prima, enkel het laatste stuk op 43 niet laten zien. En nog een laatste vraagje voor jou. Speel je ook eervol, als je telkens je stam verlaat wanneer het er minder rooskleurig uit begint te zien?
 
Reactiescore
1.015
Ik begon over 45 en haalde enkel de andere 2 erbij al extra voorbeeld. Dat jij zonder te zeggen spreekt over 42, kan ik moeilijk raden eh.. En wat heb je eigenlijk op SoB gedaan? (behalve het farmen) Want echt iets laten zien heb je ook niet. Dus blijven mijn benoemingen in mijn lijstje gewoon correct. Jij hebt mij verrast.
En ik weet prima wat eervol spelen is. En kan het ook prima, enkel het laatste stuk op 43 niet laten zien. En nog een laatste vraagje voor jou. Speel je ook eervol, als je telkens je stam verlaat wanneer het er minder rooskleurig uit begint te zien?

43, aangepast nog voor je quote. Ach, jij ook niet. Niets gedaan, buiten stabben op vF ;). Eervol spelen ken je niet, ook terug referend naar 39.
 

DeletedUser63840

Guest
43, aangepast nog voor je quote. Ach, jij ook niet. Niets gedaan, buiten stabben op vF ;). Eervol spelen ken je niet, ook terug referend naar 39.

Moet je na gaan hoe weinig je weet van Babe (rofl) Lachwekkend ben je. W39 zeggen idd meerdere dat er is gestabt, ik heb nog steeds geen idee wanneer dit dan was. Dus als je dit echt wilt doen, kom maar met bewijzen :)
 

DeletedUser73082

Guest
Ik vind het lijstje van Alex best decent. Mag gewoon meegenomen worden.
 
Reactiescore
1.015
Klopt, je bent lachwekkend. Niets meer dan een stabber en daar besteed ik geen tijd aan. Tot nooit meer :)
 

DeletedUser63840

Guest
Je hebt met Willem wel gebruik gemaakt van spies in Tree. Dat vind ik nou ook niet bepaald eervol spel.

Dat klopt, deze spelers kwamen naar ons toe. Of ze bij ons konden spelen. Dat mocht enkel wou 1 iemand daar nog even blijven. En die gaf idd info door. Dat geef ik toe, maar wij hebben om niets gevraagd. Deze spelers kwamen naar ons toe.
 

DeletedUser73657

Guest
Dat klopt, deze spelers kwamen naar ons toe. Of ze bij ons konden spelen. Dat mocht enkel wou 1 iemand daar nog even blijven. En die gaf idd info door. Dat geef ik toe, maar wij hebben om niets gevraagd. Deze spelers kwamen naar ons toe.

Welke spelers waren dit rige eigenlijk? :p
 

DeletedUser72576

Guest
Ik zit trouwens nog niet op Purr, Laurens :)

Nog steeds niet? :rolleyes2:

Iemand die er problemen mee heeft dat ik de lijstjes van de stabbers niet mee reken in de puntentelling? Ik vind niet dat ze invloed mogen hebben aangezien zij deze wereld voor anderen wilden verneuken.

Zoals anderen al zeggen zou ik het ook wel vreemd vinden als dat lijstje niet meegerekend wordt. En vernoemingen van eigen account tellen toch niet (zoals eerder gezegd) dus kan prima :p Overigens was vF echt geen verkeerd account, ze konden wel degelijk spelen (jajaja, de stabs, de stabs...). Ze maakten het alleen nog wat makkelijker met een boel pp en bots :)
 
Bovenaan