Speler van het Jaar | 2015

Single Malt

The Wall Breaker 2019
Waar ben ik in de uitslag. Purr had ook puntjes :p

Overigens. Stuurde ik dit ook naar Jer. Jammer dat je enkel context plaatst wat voordelig is voor jullie.

Bonaya | PurrPurrfect - 29-12-2015 22:13
> Hahaha maar neehoor heb gewoon gevraagd om lijstjes

In de daap chat was het duidelijk als grap bedoeld en heb dus gewoon gevraagd om lijstjes. Niemand aangespoord tot expres foutieve lijsten

Laatst bewerkt:

paranoid-nl-

Guest
" spelers van het jaar" toevallig dat al deze account's geband zijn en dan durven ze te beschuldigen van vuil spel:p

" spelers van het jaar" toevallig dat al deze account's geband zijn en dan durven ze te beschuldigen van vuil spel:p
Kan je even opsommen wie er banned is want ik weet niet alle namen, zouden er 8 moeten zijn.

NietNormaal

Guest
Sjeinen dw dtbd ithy sjon Lion defying en 8 is nog onbekend;S
Ten eerste is er nog 0 bewijs dat op er deze account daadwerkelijk gebot is oid, want als je een support opent sluiten ze die gewoon weer omdat zelfs iemand zonder benen meer poten heeft om op te staan. En daarnaast staan een groot deel van deze vermeldingen compleet los van bots/scripts of niet. Tis niet alsof je een betere aanvaller/deffer/stamspeler/leider/forumposter bent als je een farmbot hebt. Maar voor imbecielen die alleen op komen duiken om hier leuk te komen doen is dat natuurlijk niet zo simpel te begrijpen.

Ten eerste is er nog 0 bewijs dat op er deze account daadwerkelijk gebot is oid, want als je een support opent sluiten ze die gewoon weer omdat zelfs iemand zonder benen meer poten heeft om op te staan. En daarnaast staan een groot deel van deze vermeldingen compleet los van bots/scripts of niet. Tis niet alsof je een betere aanvaller/deffer/stamspeler/leider/forumposter bent als je een farmbot hebt. Maar voor imbecielen die alleen op komen duiken om hier leuk te komen doen is dat natuurlijk niet zo simpel te begrijpen.
Lmnt12 vraagt wie er banned zijn, paranoid reageert -> en dan deze reactie

NietNormaal

Guest
Lmnt12 vraagt wie er banned zijn, paranoid reageert -> en dan deze reactie
Had zn vorige post moeten quoten, foutje.

Als je iets minder selectief had gelezen of langer dan 0.3 sec had nagedacht had je ook wel gesnapt dat het om deze post moest gaan toch?:rolleyes:

Had zn vorige post moeten quoten, foutje.

Als je iets minder selectief had gelezen of langer dan 0.3 sec had nagedacht had je ook wel gesnapt dat het om deze post moest gaan toch?:rolleyes:
Sorry dat ik jouw fout niet doorhad en dat ik niet inging op wat jij bedoelde terwijl je wat anders typte.