Speler van het Jaar | 2015

DeletedUser76570

Guest
Wat een kindertuin is dat hier, blij dat ik bijna nooit op het AF kom aangezien hier de grootste bullshit allertijden wordt verkocht lol...
 
Reactiescore
38
Uitslag Speler van het Jaar | 2015

Voordat ik de uitslag bekend ga maken wil ik iets onder de aandacht brengen. Ik heb namelijk enkele lijstjes niet meegenomen in de puntentelling, omdat ze of te laat waren met posten (Purple Tail) of niet compleet genoeg waren (Edward van Woodstock) - sorry daarvoor, ik heb ergens een lijn moeten trekken, dit is uiteraard niets persoonlijks, maar het moet wel eerlijk blijven. Daarnaast heb ik enkele Daap lijstjes niet meegeteld. Ik voorzie enige ophef hierover omdat ik natuurlijk niet mag oordelen over wat een eerlijk ingevuld lijstje is en wat niet. Ik zou ze ook niet hebben uitgesloten van deelname als het volgende citaat niet bij mij terecht was gekomen:



Wat ik hier persoonlijk enorm triest aan vind is dat men dit volledig eerlijke en leuke intiatief op zo'n manier probeert te verneuken. Dit individueel is een leiding gevend figuur binnen Daap. Ik ben eerlijk gezegd enigszins teleur gesteld dat er mensen zijn die dit opgevolgd hebben en ook daadwerkelijk accounts als prinsesjoni als beste speler aangeven, en bijvoorbeeld killb of Debitum als beste verdediger of aanvaller. Dit is volledig onrealistisch en wordt zoals inmiddels duidelijk is, gedaan om te fucken, puur en alleen om het voor andere spelers te verneuken. Wat dat betreft lijkt deze leiding geen haar anders dan de leiding van BaBe, hoewel het op een andere schaal is proberen ze toch nog steeds het spelplezier van anderen volledig te verkloten met iets onnodigs. Mijn advies aan deze spelers: blijf de volgende keer dan gewoon weg als het je niet bevalt, want je op zo'n manier gedragen is totaal onnodig en bovendien kinderachtig.



Dit is het tweede citaat dat mij tot deze beslissing heeft gedreven. Hier is te zien dat Stoned Cow toe geeft iemand niet te vernoemen omdat hij diegene niet wil vernoemen, in deze post wordt ook duidelijk dat er betere verdedigers zijn dan door hem genoemd zijn. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, je mag best een andere mening hebben maar vul je lijstje op z'n minst naar jouw waarheid in, en ga niet iemand anders neerzetten puur en alleen omdat je van mening bent dat een bepaald persoon geen vernoeming van jou mag krijgen.

Dat gezegd hebbende, wil ik even mijn respect laten blijken aan Ruben640 en Jobkick, en een paar anderen die hun lijst wel normaal in hebben gevuld.

Uitslag
1. Sjeinen en Ithyphallophobia - 33

3. Globalized Pandopoly - 28
4. Sjondeertrekker - 23
5. Deceived by the Devil - 13
6. Amber Heard - 11
7. Squirtle the Turtle, Strange Subject, Prinsesjoni - 3
10. San Holo - 2
11. Dragonslasher - 1

Oneervolle vermeldingen:
NeverKroket - 3
vF69 - 2
Roboro - 1

Yes, ik ben laatste geëindigd! :cool:
Al vind ik het best leuk dat ik überhaupt geëindigd ben zonder te spelen op deze wereld.
Thx @jobkick daarvoor!
 

DeletedUser54299

Guest
Als er nou ook nog punten te krijgen waren voor gestopte spelers die men terugwil, dan had ik aardig hoog gestaan xD
 

DeletedUser

Guest
Ja, killb is ermee bezig. Alleen hebben die het begrip nachtblitz net wat anders geïnterpreteerd dan de meesten :D:D

i5ARReh.png
 

DeletedUser63354

Guest
Het andere probleem bij Deceived is dat er niet veel meer is om mee te blocken :p. Dan is het effect van de nachtbonus een beetje weg natuurlijk :p
 

DeletedUser

Guest
Tis niet dat elk dorp nog een volle boer heeft nee :p Maar dat neemt niet weg dat dit wel vrij lomp is :p
 

DeletedUser63354

Guest
In de dorpen waar de geblockte scoutaanvalletjes waren he :p
 
Bovenaan