[speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #2 (afgelopen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik geef de mensen die nog niet gestemd hebben nog 5 minuten, daarna begin ik aan t verhaaltje.
 

DeletedUser

Guest
Mijn wolfjes ...

bappos
Gertjan
Denis6

Zien of ik het juist heb <3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het uur van de stemming was al lang voorbij, maar het was de laatste dag dus duurde het even. Het was carnaval dus iedereen stond met maskers op het plein, om hun (laatste?) feest te vieren. Als er een weerwolf uitging door de stemming dan zouden de burgers nog een kans hebben, mocht er een burger uitgaan dan was het verhaal afgelopen. De mensen gingen hun stemmen inleveren:
Bappos > Senne
Lieflap > curerofthought
Count tramia > curerofthought
killingsspreee > curerofthought
Senne > Curerofthought
curerofthought > Senne
Parracomando > Gertjan007
Gertjan007 > Gertjan007
Denis6 > Denis6 (fijne vervanger :confused:)

Curerofthought moest opgehangen worden, maar waar was hij gebleven? Iedereen had maskers op en waren lastig te herkennen, 3 burgers pakten iemand beet en schreeuwden dat het curer was, de man die beetgepakt was stribbelde ongelooflijk tegen en snel was er een schot geloost om hem te dimmen. Een schampschot maar wel dodelijk. Hij viel neer op de grond en zijn masker werd afgerukt, het bleek dat ze de verkeerde hadden, denis6 de nieuwkomer (die nog nooit zijn mond open had gedaan -.-') bleek op de grond dood te bloeden. Denis6 was een burger[/b]. De mannen keken elkaar vanachter hun maskers doordringend aan. 'Hey, wat is dit nu' zei er één, 'we zijn maar met zijn zessen'. Ze stonden weer op en sleepten Denis naar de kant van het plein. Ze pakten een paar stoelen en vormden een cirkel om discussie te voeren. De wolven maakten zichzelf nog niet bekend omdat ze wel nieuwsgierig waren naar wat er aan de hand was. Het was al laat, spoedig zou de maan volledig aan de hemel staan schijnen en de weerwolven zouden van gedaante verwisselen, ze konden het nog even volhouden. Ze zaten in de cirkel en Parra ging even wat drinken halen. Toen hij terug kwam begon hij met uitleggen:
'Ik ben cupido en heb nog 2 mensen uitverkoren om als vrijers door het leven te gaan, die zitten er nog steeds in...' 'Wie zijn het dan?' zei een ander.

...maar toen. 2 Mensen werden groter en steviger en parra kon zijn zin niet afmaken en stond te staren naar de gedaanteverwisselingen. De derde trok ook zijn masker af en had een behoorlijk behaard gezicht. Count tramia, Senne en killingsspreee zijn weerwolven! Parra pakte zijn pistool uit zijn broekzak die hij had gehaald toen hij drinken pakten en vuurde een paar schoten af. De weerwolven ontweken ze makkelijk en sloegen parra op de grond. Tramia werd neergehaald door denis die nog op de grond lag en parra vuurde een schot af, recht in het gezicht van tramia. Tramia lag op de grond en overleed ter plekke. Denis stierf kort daarna ook en was een burger, en had zijn laatste schot geschoten. Parra rende weg samen met Bappos, Bappos was als volgende aan de beurt.

Bappos en Parra liepen een steegje in waar ze de inmiddels volledig getransformeerde Senne en Killingsspreee ontmoetten. Parra vuurde een schot af op Killing die zich probeerde te verzetten tegen het feit dat hij weerwolf was. Daardoor ontweek hij echter niet het schot en werd hij volop getroffen in zijn schouder en viel op de grond. Er werden nog 3 schoten afgelost en killingsspreee lag hevig te bloeden. Senne sloeg parra volop zijn gezicht waardoor hij met een smak op de grond belandde. Bappos rende door en liet parra achter zich, die niet meer te redden viel. Parra werd door Senne met huid en haar verslonden hij was cupido, daarna richtte Senne zich tot de bijna dode killingspreee om te zien of hij nog iets kon doen. Killings' laatste woorden waren dat hij wraak wilde op de baas, die vuile bastaard is vannacht niet komen opdagen bij hun laatste feest, geen recht voor hem om verder te leven, ons commanderen maar er zelf tussenuit naaien. Senne pakte het naamplaatje van killings' borst af, die hij nog steeds droeg van de tijd dat hij in dienst had gezeten. Hij kneep er in maar zag opeens een schaduw boven hun ontfermen, nee wat, twee. Hij draaide zich om en zag twee mannen staan, hand in hand, één wolf en één normale man.

'Wat?!' zei Senne. 'Lieflap ben jij HOMO met Gertjan?!' Gertjan keek lieflap even aan waarna ze elkaar intiem zoenden. 'Ja' zei lieflap met een zware stem. Senne viel hem aan en ze stonden met hun uitgeworpen klauw tegen elkaar aan te slaan. 'Je verkiest een burger boven je medewolven?!' Senne raakte Lieflap hard en er waren drie harde sneeën in de arm van Lieflap gekerfd. Maar liefde overwint alles en Gertjan toverde een shotgun van zijn rug vandaan om Senne te begraven in een regen van kogels. Lieflap keek toe en vond het triest dat het zo moest lopen, maar hij had liever een fijn leven samen met gertjan dan dat hij met Senne de rest van zijn leven zou jagen op andere burgers. 'Bappos!' riep gertjan opeens, 'Bappos is ontsnapt!' en ze renden snel door.

Bappos liep uitgeput over een landweggetje tussen een heleboel open velden in, het domste wat je kan doen maar hij wilde zo snel mogelijk zo ver mogelijk van het afgelegen dorpje wegkomen. Hij zag snel 2 schaduwen hem naderen. 'Damn, Senne heeft killingsspreee nog kunnen redden' was het eerste wat in hem opkwam en hij begon, al was hij nog zo moe, te rennen. Toen het silhouet van de 2 mannen steeds dichterbij kwam zag hij dat Senne killingsspreee blijkbaar op zijn rug had meegenomen, wat, heeft killing nu een shotgun vast?

10 minuten later

Bappos gaf de hoop op, ze waren te snel en zijn energie was op. De 2 mannen kwamen naderen, maar toen ze binnen zichtsbereik waren zag Bappos dat het gertjan was die op de wolf (Lieflap?) zijn rug zat met een shotgun. Toen doorboorde een regen van kogels het lichaam van Bappos en het verhaal was ook voor hem afgelopen.

Lieflap en Gertjan bouwden voor zichzelf nog een klein hutje in de bossen vlakbij het spookdorp Wakkerdam en vrijden nog lang en gelukkig!






Nog niet sluiten, even napraten over dit potje en ik wil mijn hints nog posten :)
 

DeletedUser27336

Guest
nouja wij als weerwolven hebben het perfect gedaan al zeg ik t zelf ^^
 

DeletedUser

Guest
*Springt van blijdschap uit z'n graf*

Ik vind dat er toch heel wat goeie tips inzaten, hoor;)
Persoonlijk vind ik van mezelf dat ik het nog lang uitgehouden heb als weerwolf :)
 

DeletedUser22173

Guest
Whahahaha, super gewoonweg :D

Tja...Gertjan en Lieflap,wat een schattig koppel LOL...

Edit: Geheimelol, tssssssssss foei jij toch! Ik trek je wel op msn aan je oren hoor ;) :p Hahahaha, je weet wel waarover het gaat! (k)
 

DeletedUser27336

Guest
ik ook ^^ terwijl mijn tips bij de kastelen zaten (count =graaf)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Senne en killingspree waren dus inderdaad wolven, dat had ik wel verwacht. Count Tramia minder. Anyway, goed gespeeld, wolven (of: slecht gespeeld burgers :p)
 

DeletedUser

Guest
Klote Lieflap -.-

Whahahaha, super gewoonweg :D

Tja...Gertjan en Lieflap,wat een schattig koppel LOL...

Edit: Geheimelol, tssssssssss foei jij toch! Ik trek je wel op msn aan je oren hoor ;) :p Hahahaha, je weet wel waarover het gaat! (k)

Hehehehehehehe :D

Sorry :$
Parra jij ook :p
En ook sorry over de huisdieren :p

*Springt van blijdschap uit z'n graf*

Ik vind dat er toch heel wat goeie tips inzaten, hoor;)
Persoonlijk vind ik van mezelf dat ik het nog lang uitgehouden heb als weerwolf :)

Ach Pleutje, zie van de positieve kant :)
Wij zitten nu lekker samen in ons graf whisky te drinken :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1435

Guest
feitelijk was deze ronde nog niet afgelopen maar raizor heeft er dus maar gewoon een einde aan gebreid:eek:
 

DeletedUser

Guest
Damn ik moet nu weg, misschien kan ik morgenochtend de tips nog posten anders komen die later nog wel als daar interesse voor is. Er zitten er zat in :).
 

DeletedUser

Guest
Hoeraaaaa voor Gertjan en Lieflap :)

EN VOOR RAIZOR!
Have fun in Barca


Ps
Raizor gebruikte hints zo:
als er een hint was,stond dat in verband met een burger of een wolf.
Dus in dezelfde zin stond dan 'burger' of 'wolf' en dan de hint
Maar dat vertelde hij op de dag dat ik vermoord werd, dus hield ik dat lekker voor mezelf:p
 

DeletedUser

Guest
Ik wil Raizor ook bedanken voor het organiseren. Wij wolven hebben het niet slecht gespeeld. Ik had verwacht at ik er na die tip emt pepperspray er snel uit zal liggen. Bij deze gefeliciteer Lieflap en Gert-Jan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat je tips ook waren, hartstikke bedankt voor de tijd die je in het organiseren hebt gestoken Raizor :D
 

DeletedUser

Guest
Die hint met geniepig lachen ging natuurlijk over mij ^^
Die met dat iemand de slager hoorde ging over Oortjes ;)
Zo kon je ook weten dat die de ziener was.
Maar ik wist het door de witte tekst ^^
Oortjes had witte tekst in een post van hem geplaatst.
Met 4 ww's maar jullie lazen ze allemaal fout :p
Ik, killing, senne en Pleutenfeltz stonden erin :p
Niet legnd hood en die andere ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan