[speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #2 (afgelopen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3860

Guest
Lieflap gaf gertjan van blijschap een kus en lytho die inmiddels zijn bed uit was door het lawaai ging als een gek uit zijn dak omdat er een weerwolf vermoord was, een geweldig einde voor een mooie dag!

Het geheime koppel ?

Ik stem alleszings op Gertjan007 , de kans is wel erg klein dat het beide burgers zijn.

Stel, wij zijn het koppel.. Dat maakt ons bloeddorstige weerwolven, ik snap je logica volkomen..
 

DeletedUser

Guest
Stel, wij zijn het koppel.. Dat maakt ons bloeddorstige weerwolven, ik snap je logica volkomen..

Heb ik niet ... Daarom vraag ik niet stem masaal op hen maar gewoon als mededeling ... Ik zou niet weten op wie anders te stemmen ? XD
 

DeletedUser3860

Guest
Naja, ik ben al blij dat ik zo lang heb kunnen meespelen.. Winnen lukt bijna niet meer denk ik, of de burgemeester moet burger zijn.

@ Raizor: wie is nou eigenlijk de burgemeester? :mad:
 

DeletedUser

Guest
*Toen kwam er een geest aanvliegen*
"Een beetje respect he, als je begrijpt wat ik bedoel, weetjewel."
*Toen ging ie weer terug naar z'n graf*
 

DeletedUser

Guest
*een brief van iemand die niet meedoen maar wel iets wilt weten*

Wanneer komt de uitslag? Ik volg het spel een beetje en ben benieuwd hoe het afloopt.
 

DeletedUser

Guest
Dag #11 story #1
Bappos > killingsspreee
curerofthought > blond
Killingsspreee > bappos
Lieflap > Blond
parracommando > gertjan007
king david de 20ste > gertjan007
count tramia > blond
blond > Senne
gertjan007 > Bappos
Senne > Blond
denis6 > denis6

De weerwolven waren in discussie: 'We moeten zorgen dat de mensen de gevonden tips snel wegwuiven en andere mensen als verdachte omhoog brengen, daarna daar massaal op stemmen zodat die dood gaat bij de stemming'. 'Dat is veel te verdacht!' zei er één. 'Dan werk jij toch niet mee' zei de leiderweerwolf weer. 'Dat zal ik ook zeker niet doen, kijken jullie maar met zijn 3en op wie je massaal gaat stemmen, ik zorg dat ik zo anoniem mogelijk blijf'. De andere 2 wisten ook niet zeker of het wel zo slim was om op 1 iemand te stemmen en zaten te twijfelen. 'Ik denk dat ik ook niet op hem ga stemmen' zei er één tenslotte. De leiderweerwolf zei met zware stem: 'Nog een paar dagen jongens, gewoon op één iemand stemmen want dan weten we zeker dat er overdag steeds een burger sterft'. 'Ik weet het niet' zei de andere man toen ook, 'ik kijk nog wat ik doe' en het gesprek was beëindigd.

Iedereen ging 's avonds in de rij staan om zijn stem in te leveren, het was nog maar een korte reeks van mensen omdat er al veel vermoord waren, het werd genoteerd en de uitslag was gelijk duidelijk. Spannend deze keer. Uiteindelijk kwam Blond er met 4 stemmen er slecht van af. Hij werd opgehangen en later bleek dat hij een burger was, Wakkerdam gaat de verkeerde richting in. De nieuwe burgemeester werd gekozen, hopelijk dat deze nog nut zal hebben in de toekomst van Wakkerdam, voor hoelang deze nog moge duren. Het werd Gertjan007, feliciteer deze man met zijn nieuwe burgemeesterschap!

Lytho had toen hij de weerwolven zag nog snel op een briefje iets gekladderd, deze werd de volgende ochtend gevonden en bij de stemming getoond:
4ig20p.jpg

Blijkbaar wilde hij dus zijn theorie arceren.

's Nachts viel er weer een slachtoffer, het was een jongeman die geestelijk niet helemaal goed was en altijd bij de ruïnes van het kasteel op de heuvel rondhing, daarom noemden ze hem ook 'king david de 20ste'. Het was maar een rare man, dacht iedereen, maar in feite was hij héél slim maar wist hij niet goed hoe hij dit moest uiten. Toen hij dus weer bij de ruïnes bij het kasteel rondhing werd er toegeslagen, hij werd door een behaarde man met zijn hoofd tegen de muur gesmeten. Er kwam nog een man aan met opvallend veel haar, zijn wenkbrauwen werden rossiger bij elke stap die hij zette tot hij uiteindelijk tot een volledige wolf verandert was. David schreeuwde het uit van de angst en hij werd tegen de grond gegooid, opengereten, maar niet verder opgegeten, de wolven hadden blijkbaar niet zo'n honger vanavond. De volgende ochtend werd hij teruggevonden op de binnenplaats van de ruïnes van het oude kasteel:
30k5dgz.jpg


Er kwam een man uit de hemel neer om de burgers een tip te geven:
Zorg dat jullie allen op één verdachte stemmen, stuur de inactieven een brief dat ook zij niet mogen slapen wanneer de stemming plaatsvind zodat je zeker weet dat de persoon die er uit moet, er uit gestemd wordt. Ik wens jullie veel geluk, bewoners van Wakkerdam, 7-2=5. Nog 5 burgers en 4 wolven. Who'll win?


King david de 20ste en blond waren beiden burgers!
 

DeletedUser3860

Guest
Jongens we moeten het slim aanpakken, morgenavond is onze laatste kans.. Als we er dan geen wolf uit halen zijn we gezien.
 

DeletedUser27336

Guest
Jongens we moeten het slim aanpakken, morgenavond is onze laatste kans.. Als we er dan geen wolf uit halen zijn we gezien.

ja das waa rmaarja dan kunnen sommige mensen in de pauze nadenken en de verhaaltjes uitvogelen :D (diegene die dat gaan doen hebben geen leven)
 

DeletedUser3860

Guest
Dang dang dang.. De burgemeester vertrekt morgen naar Londen.. Op zich wel leuk, maar dan kan ik morgen en overmorgen niet meespelen.. Ik had verwacht dat het spel tegen zondag allang gedaan ging zijn :p.

Anyway, misschien leven we nog maandag, en dan kunnen we lekker verder wolf-hunten ;). Ik stem alvast voor morgen en dat is op:
killingsspreee

Aangezien we naar vroege hints moesten kijken (pepperspray - killingspree... duidelijk.) lijkt dit me de beste keuze.

Veel succes, en hopelijk tot maandag!
 

DeletedUser

Guest
Jongens we moeten het slim aanpakken, morgenavond is onze laatste kans.. Als we er dan geen wolf uit halen zijn we gezien.

Ik stem op jou ... Hebben we er 2 mensen uit ... Jou en Lieflap ... Er is een kans dat jullie beiden wolf zijn ... Tevens wat hebben we te verliezen ?
 

DeletedUser16768

Guest
Ik ga voor Senne.

Misschien beetje raar, maar hier leid ik dat uit:

Er komt vaak naar voren een oude man.
Het plaatje van Senne is iemand met wit haar. Je kan het ook als grijs opvatten.

Verder Friese poffertjes? Als ik de namenlijst af ga, zie ik maar 1 naam die het meest fries lijkt. Oftewel Senne.
 

DeletedUser

Guest
Jullie redden het niet als iedereen op iemand anders gaat :D. Laat je neit misleiden en ga voor 1 iemand, anders stemmen de wolven gewoon met zijn allen op één sp-eler die sowieso burger is!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan