[speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #2 (afgelopen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
3/5 keer zat ik er op.. Weerwolven mooi gespeeld, ik dacht al dat senne een weerwolf was, aangezien Friese naam, en ook dat hij mij er zo graag uit wou hebben. Beter luisteren naar de domme blondjes volgende keer, burgers! :D

Raizor, zeer mooi gedaan.. mooie teksten, bedankt voor het vele werk en amuseer je maar kostelijk in Barcelona.

Mvg Thomas

kan ook zat mensen opnoemen waar je op stemde of wie volgens jou verdacht waren wie burger waren

1keer juichde je zelf toen een burger dood was :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dit zijn alle stemmen die ik heb uitgebracht, ik heb ook een paar keer niet gestemd.

laat ik een voorbeeld pakken ''legend hood''
hij was 100% zeker volgens jou de wolf dit en dat en je heb indd niet op hem gestemt maar hij is er gestopt of wat dan ook helemaal happy was je

currioefoeh
weet zn naam niet percies was ook volgens jou de wolf
dit was ook een burger

# ga niet heel het topic doorlezen maar dit heringer ik me nog
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij was het in vierendelen ook een tip, want wie heeft nummer 4 op de lijst?

juist ik dus :p.
 

DeletedUser13565

Guest
Volgens mij was het in vierendelen ook een tip, want wie heeft nummer 4 op de lijst?

juist ik dus :p.

Ik had bij mn dood nog gezegd dat jij 99% zeker weerwolf was :rolleyes:
Geheimelol had ik ook nog beschuldigd en Tramia ook :p
Hebben ze misschien overheen gelezen dan ^^
 

DeletedUser1435

Guest
we hadden gewoon geen vertrouwen in je.

dat van killingspree is voor 100% zeker wel gelezen. count tramia verraste me wel, hoewel hij wel als enigste voorkwam in mijn lijstje van laatste 4 wolven die ik raizor toen toegestuurd had toen ik al dood was:eek:
 

DeletedUser

Guest
Hm ik kan het bewuste vierendeel verhaal niet terug vinden.
Ik geloof alleen dat dat een tip was als 'vierendelen en wolf' in 1 zin zou zijn maar dat denk ik niet.
Anders is er echt geen link met vierendelen en een wolf omdat de burgers met dat idee kwamen om iemand zo te vermoorden.
 

DeletedUser

Guest
Verhaaltje van het vierendelen :

Uiteindelijk is het toch alles is voor bassie geworden die gepakt werd. Als laatste in het spel, als eerste d'r weer uit. 'Pak hem' riep iemand in 't midden van de menigte met een verbazend lage stem, 'laat hem niet ontsnappen' riep een ander. Al schreeuwend werd alles is voor bassie meegenomen 'ik ben geen wolf, ik ben geen wolf' bleef hij maar schreeuwen. 'Omdat jij de eerste bent, laten we je niet lynchen maar vierendelen' zei de beul van het dorpje. Hij werd vastgebonden aan vier verschillende paarden, het startschot klonk en overal lagen stukjes bassie.
 

DeletedUser3860

Guest
Ben sinds gisternacht terug uit Londen, en ik lees dit allemaal nu pas..
Jammer dat de burgers verloren zijn, maar ik leef nog steeds gezellig met m'n Lieflapje in een hutje in het bos! wippie :).

Nogmaals een bedankje aan Raizor voor de organisatie en de tijd die hij erin heeft gestoken!

Spel 3 zal ik moeten passen, ben ik te laat voor, maar het spel daarna ben ik er weer bij !
 

DeletedUser

Guest
Ben sinds gisternacht terug uit Londen, en ik lees dit allemaal nu pas..
Jammer dat de burgers verloren zijn, maar ik leef nog steeds gezellig met m'n Lieflapje in een hutje in het bos! wippie :).

Nogmaals een bedankje aan Raizor voor de organisatie en de tijd die hij erin heeft gestoken!

Spel 3 zal ik moeten passen, ben ik te laat voor, maar het spel daarna ben ik er weer bij !

Geef je op als reserve, met 50 man vallen er heus wel wat spelers uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan