[speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #2 (afgelopen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
DE VOLGENDE ORGANISATOR ZAL ZIJN: xWhiteFlashx

Wanneer het volgende inschrijftopic zal zijn, weet ik niet precies.
Meestal is het na 1 avond al vol. Dus miss dat er dit keer veel meer mensen mogen meedoen?
 

DeletedUser

Guest
Heheh, eindelijk kan ik mezelf bekend maken :D. Ik lag er al een paar keer bijna uit maar gelukkig werd er niet goed genoeg geluisterd naar de mensen die iets zinnigs zeiden en kon er zo weer een slechte theorie overheen komen ^^. Dat Friese sloeg inderdaad overduidelijk op mij, hoewel ik niet loog over het feit dat Senne bij mijn weten een Groningse naam was.
 

DeletedUser

Guest
Idd, we hebben geprobeert Senne er niet uit te laten gaan aan het eind en dat is gelukt. Ik ben ervoor gegaan om ervoor te zorgen dat e ovrige burgers gingen spreiden over onderandere mij en Senne dat is gelukt :).

Bij de afscheisbrief van die Quel nogwat stond mijn naam trouwens ook.
 

DeletedUser1435

Guest
Woodster las ze fout;)

pleutzenveld wisten we zelf.
peppersrpee leek ons te simpel
voor count was er niks
geheimelol hadden we wel
ik wist dat lieflap en gertjan verliefd waren en 1 van de 2 wolf was
voor senne ook geen idee

maar kheb een Wvw #3 gemaakt alvast. niet officieel maar met inschrijflijstje
 

DeletedUser

Guest
En de eerste keer is trouwens geprobeert antraxxis te vermoorden die zichzelf beschermde.
 

DeletedUser1435

Guest
ja omdat het een zooitje was de eerste stemdag en de helft van de stemmen was verdwenen heeft raizor hem niet al te serieus genomen zoals die tegen mij toen heeft gezegt. en mij mezelf laten beschermen

maar toen stemde ik wel op lieflap:)
de keer daarna op killingspree
dus toen ging het wel aardig:p
 

DeletedUser

Guest
ja omdat het een zooitje was de eerste stemdag en de helft van de stemmen was verdwenen heeft raizor hem niet al te serieus genomen zoals die tegen mij toen heeft gezegt. en mij mezelf laten beschermen

maar toen stemde ik wel op lieflap:)
de keer daarna op killingspree
dus toen ging het wel aardig:p

Je stemde volgens mij op mij, omdat ik die keer ervoor op jouw stemde.
@ coolk idd. ik hoop ook dat hij snel komt.
 

DeletedUser

Guest
Prachtig gespeeld Weerwolven. Las ik die namen nu fout? Stomme debiel dat ik ben. Achja.

Wel spijtig dat de weerwolven zich weer stil hielden. Achja ^^

Bedankt Raizor en fijne vakantie!
 

DeletedUser

Guest
Ik zou het bijna vergeten inderdaad. Raizor, heel er bedankt voor de tijd die je hier in hebt gestoken (ondanks dat je mij tot twee keer toe bijna eruit werkte, want ja, dat Terschellingse gerecht sloeg ook op mij :p) en een hele fijne vakantie :).

En tegen elke wolf was een hint hoor, de een makkelijker dan de ander. Raizor zal het morgen wel toelichten.
 

DeletedUser1435

Guest
Je stemde volgens mij op mij, omdat ik die keer ervoor op jouw stemde.
@ coolk idd. ik hoop ook dat hij snel komt.


klopt, moest toch ergens op stemmen.

maar al met al hebben de wolven (ja volgens raizor heeft het koppeltje gewonnen maar ik vind de wolven:p) het goed gespeeld, of vooral de burgers slecht. Wij hebben toch vaak de aanzet gegeven. ik voor bloodpriest, parra voor mij, woordster met zijn foute namen en ga zo maar door

En ook raizor nog ff bedanken, want het is een tijdrovend iets om de boel te organiseren. en Ikzelf heb er geen tijd voor.

Bedankt!!!:)
 

DeletedUser

Guest
klopt, moest toch ergens op stemmen.

maar al met al hebben de wolven (ja volgens raizor heeft het koppeltje gewonnen maar ik vind de wolven:p) het goed gespeeld, of vooral de burgers slecht. Wij hebben toch vaak de aanzet gegeven. ik voor bloodpriest, parra voor mij, woordster met zijn foute namen en ga zo maar door

En ook raizor nog ff bedanken, want het is een tijdrovend iets om de boel te organiseren. en Ikzelf heb er geen tijd voor.

Bedankt!!!:)

Inderdaad een beetje een loserronde hier. Achja. Volgende ronde subtieler, beter en nog eens beter!
 

DeletedUser

Guest
Echt frustrerend als dode burger alles mee te kunnen maken en al een tijdje, zeker op het laatst door te hebben wie de weerwolven zijn en dat ze er dan toch nog mee wegkomen door hun gelul.

Ps
Raizor gebruikte hints zo:
als er een hint was,stond dat in verband met een burger of een wolf.
Dus in dezelfde zin stond dan 'burger' of 'wolf' en dan de hint
Maar dat vertelde hij op de dag dat ik vermoord werd, dus hield ik dat lekker voor mezelf:p

Zei die tegen mij inderdaad ook alleen waren er soms ook zinnen waar en burger en wolf in 1 zin stonden, dan was t geloof ik zo dat je de hint moest koppelen aan de eerste rol die je las (dus burger of wolf) in de zin.

Raizor bedankt en op naar deel 3!
 

DeletedUser15806

Guest
Raizor bedankt! Was weer een leuke speelronde.

Ik zou het bijna vergeten inderdaad. Raizor, heel er bedankt voor de tijd die je hier in hebt gestoken (ondanks dat je mij tot twee keer toe bijna eruit werkte, want ja, dat Terschellingse gerecht sloeg ook op mij :p) en een hele fijne vakantie :).

En tegen elke wolf was een hint hoor, de een makkelijker dan de ander. Raizor zal het morgen wel toelichten.

Ag zoveel maakte het niet uit.. Als de burgers al mijn posts hadden teruggelezen hadden ze het ook geweten.. In 1/10de daarvan beschuldigde ik je:p

@ linkelouie,
Dat is nog veel erger als je in het spel zelf meespeelt en er al 4 weet. De dag dat ik eruit ging wist ik zelfs bijna zeker wie de 5de was.. En deze klopt ook.
Alleen van lieflap had ik geen idee.:(
 

DeletedUser22173

Guest
Raizor bedankt! Was weer een leuke speelronde.



Ag zoveel maakte het niet uit.. Als de burgers al mijn posts hadden teruggelezen hadden ze het ook geweten.. In 1/10de daarvan beschuldigde ik je:p

@ linkelouie,
Dat is nog veel erger als je in het spel zelf meespeelt en er al 4 weet. De dag dat ik eruit ging wist ik zelfs bijna zeker wie de 5de was.. En deze klopt ook.
Alleen van lieflap had ik geen idee.:(

Tja, ik had nog gezegd dat jij ook Senne had vernoemd...maarja, namens dat je ook onschuldige had beschuldigt, werd dat snel weer afgewimpeld.
Ik vermoedde anders al enige tijd dat Senne idd eenWW was.

Enkel count tramia, daarhad ik niet ver genoeg voor nagedacht en dehints richting lieflap kon ik ook niet vinden,maar Lieflap vermoedde ik wel, gewoon een hunch dan wel :s Mja, dat kan je niet hard maken als je geen hints in die richting vindnatuurlijk :(

Ik ben wel eens benieuwd naar alle hints.
Kijken waar we overgekeken hebben:p:p

Goed gespeeld weerwolven!

En thanks Raizor!
 

DeletedUser

Guest
volgens mij ben ik niet gestorven, of dat kan ik in ieder geval niet zo gauw zien:D maar bedankt burgers dat jullie mij op de laatste dag er nog uit wilde hebben:(
 

DeletedUser

Guest
We waren gewoon fantastische wolven :D En ik ben lekker met Gertje de enige die nog leeft :eek: :D
 

DeletedUser16768

Guest
Mag ik even een applausje^^

Ik heb helaas maar 2 rondes meegedaan, maar in die 2 rondes heb ik zo gestemd:

1. Bappos --> Killingspree
2. Bappos --> Senne

Dus de volgende keer, watch my words and votes;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan