Speedronde #101

DeletedUser

Guest
Hier even een update on Pure-ownage, de zogezegde faire speler. Ik heb die jongen nooit iets in de weg gelegd, ik lig mijlen uit zijn buurt, hij of de spelers op die account hebben iets tegen Backstabbers, zoals blijkbaar er hier een paar zijn, die van alles hebben gecomplotteerd tegen hem (of hen), mij maakt het allemaal niet uit, ik probeer alles fair en eerlijk te doen en laat me niet in met zulke praktijken.

En zomaar uit het niets komen er aanvallen van hem bij mij binnen, ik verstuur een pb met de vraag waarom ? (zeker met het zicht op diegenen die hem hebben willen bannen er ook nog altijd zijn) Maar als je denkt dat ik enige vorm van reactie krijg ? NIETS absoluut niets. Integendeel nog meer aanvallen. Ja kan niet veel doen tegen 800 dorpen met amper 23 natuurlijk. Daarom dacht ik van, om het niet verloren te laten gaan, post ik het hier. Als ik dan lees dat hij bijna gebanned was, dan had het beter gebeurt geweest, want van zijn grootpraat over fairplay, heeft hij blijkbaar zelf geen kaas gegeten.




Dit komt van zijn stambord, wat een larie en apekool kan die verkondigen. Echt waar :

Dit van het profiel van de stam :



Mooi is dat, als je dan weet dat alle backstabbers nog steeds in de top 10 staan hier.

Oh, zieligaard. Kom aub niet janken op forum dat Pure je op dat moment hard ownde, Van backstabben is er geen sprake man. Volgens jij is iemand bashen nu ook al backstabben, wel dan backstabbed gans tw jongen:eek:

En waarom geen antwoord, bijna iedereen stuurt pm's met domme vragen en nog wat, antwoorden lijkt me dan overbodig:eek:

Ga ergens anders janken joh:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
thatz not true account is van 1 week gelede

Jordy je bent een echt noob:eek:

Ik zat in het team en zeg hier op het forum dat je noob was, meneer komt gefrustreerd en gooit mij zogezegt uit het team. Jordy denkt weeraleens dat hij de leider is:rolleyes:

Blijkbaar vonden ze mij beter dan jou en kom ik terug in team, dan word jij uit het team gegooid (reden weet ik niet) en dan maak je een accountje om ons terug te pakken.

Sorry jordy maar dat is echt noobgedrag, ga jij maar vlug terug naar .net om je daar altijd te laten Pwnen, want dat doe je toch graag?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Hee vriend,
nou moet je niet komen opscheppen hier op het forum dat jij zogenaamd alles hebt gedaan en Pim niks, Ten eerste wie basht mensen neer : Pim
Wie edelt ze : Wouter, kan wouter timen? Nee!
Heeft wouter wel eens iemand doodgebasht?? Nee..
En hier lekker gaan opscheppen dat je alles hebt gedaan, WTF boeit mij het nou, jullie hebben het samen gedaan en je moet gwn accepteren dat andere spelers beter zijn dan jou. en niet lopen lullen dat jij alles hebt gedaan op pure. en nu niet meer huilen ga maar een ander spel spelen dan.

lol nee jij bent geweldig?
 

DeletedUser

Guest
tadum.tadum,tadum,tadum,
Ik weet Wie Nazca Lines is ^^
Hij is Ontmaskerd Mwhahahahaahaha
 

DeletedUser

Guest
Miley heb je niet genoeg aan je eigen account?
Of kan je er niet tgn dat je gepwnd bent door Pure?
Aah wat zielig,
En dan maar pure laten bannen omdat hij anders eerste komt te staan..
Dat is echt het zieligste wat ik ooit op NLS heb gezien,
Jij hebt zowiezo de speed verpest,
Koop alsjeblieft die taart en vier dat facking feest
 

DeletedUser

Guest
Miley heb je niet genoeg aan je eigen account?
Of kan je er niet tgn dat je gepwnd bent door Pure?
Aah wat zielig,
En dan maar pure laten bannen omdat hij anders eerste komt te staan..
Dat is echt het zieligste wat ik ooit op NLS heb gezien,
Jij hebt zowiezo de speed verpest,
Koop alsjeblieft die taart en vier dat facking feest

2e keer: Stop met wenen.
Btw, jullie hebben zelf jullie NLS verpest. Jullie hadden maar niet moeten BSen :)
Eigen schuld, dikke buld?!:eek:
 

DeletedUser

Guest
Gelijk moet jij reageren bij vieze hacker hé :p <3

Buh. Noob! xD

Btw; ik wil nogmaals reageren op die backstab van LiveStrong:
Reden:
-Meerdere malen stam verlaten
-Bondgenoot van Arne.. (Op dat moment een vijand)
-Innemen van claims van stamgenoten

Dat waren genoeg redenen voor te bsen, zeker aangezien er op dat moment niet meer veel over te nemen was.;)

Dus niet gaan wenen.. Anyway.
MyFrus wint!:)
 

DeletedUser

Guest
Stop met janken,
Ik heb het tegen Miley 'n niet tegen jou speknek

Miley & Ik zijn 2 handen op 1 buik.
En je praat tegen de buik dus je praat tegen mij.
En ik zeg tegen jouw dat jij moet ophouden met wenen, dan moet jij dat niet tegen mij opnieuw zeggen?-.-

Duidelijk het verstand van een ezel? Net tot 7 tellen?
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. (Wups laatste alweer vergeten, shit -.-)
 

DeletedUser

Guest
Miley & Ik zijn 2 handen op 1 buik.
En je praat tegen de buik dus je praat tegen mij.
En ik zeg tegen jouw dat jij moet ophouden met wenen, dan moet jij dat niet tegen mij opnieuw zeggen?-.-

Duidelijk het verstand van een ezel? Net tot 7 tellen?
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. (Wups laatste alweer vergeten, shit -.-)

Grappig man,
Voel je je nu echt cool?
 

DeletedUser

Guest
Miley heb je niet genoeg aan je eigen account?
Of kan je er niet tgn dat je gepwnd bent door Pure?
Aah wat zielig,
En dan maar pure laten bannen omdat hij anders eerste komt te staan..
Dat is echt het zieligste wat ik ooit op NLS heb gezien,
Jij hebt zowiezo de speed verpest,
Koop alsjeblieft die taart en vier dat facking feest

Hoevaak moet ik het nog zeggen.. Ik heb alleen de 1e drie uur van de speed gespeeld. Verder niet.
En btw ik heb het niet gedaan lol.. Jordy had dual acc en door hem is pure banned dus zeg nooit iets voordat je iets weet.

Stop met janken,
Ik heb het tegen Miley 'n niet tegen jou speknek

Lol i dont care wat je zegt

Hou je bek jij Tering Nicht Ga bij je moeder huilen.

ty kan het wel alleen af

Maar wel lief :$
 

DeletedUser

Guest
Jordy je bent een echt noob:eek:

Ik zat in het team en zeg hier op het forum dat je noob was, meneer komt gefrustreerd en gooit mij zogezegt uit het team. Jordy denkt weeraleens dat hij de leider is:rolleyes:

Blijkbaar vonden ze mij beter dan jou en kom ik terug in team, dan word jij uit het team gegooid (reden weet ik niet) en dan maak je een accountje om ons terug te pakken.

hm, dat acc bestond al?
 
Bovenaan