Speedronde #101

DeletedUser

Guest
#101 NLS (Speed)
Snelheid: 120
Start: woensdag 08-07-09 13:00
Einde: woensdag 22-07-09 13:00
Vrije instellingen

Algemene informatie

* Start: woensdag 08-07-09 13:00
* Einde: woensdag 22-07-09 13:00
* Snelheid: 120
* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint.
* Prijs: /
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 1 premium punt voor de deelname nodig.
* De eerste 100 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Reken er niet op dat je hierbij hoort.


Wereldsysteem: vrije samenstelling

* Ridder: nee
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Smederij: eenvoudig systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, groeien mee tot 7500
* Bonusdorpen: ja, groeien mee tot 7500


Slaapmodus
uitgeschakeld

NACHTBONUS ACTIEF: 0:00 - 08:00, 4X verdedigersbonus!

Restricties

* Het is niet toegestaan met meer dan 1 speler op 1 computer te spelen.
* Meerdere spelers op 1 account = toegestaan.
* Beginnersbescherming: 1 uur
* Stamleden: 10 spelers, ondersteunen en handelen enkel binnen de stam.
* Boerderijlimietregel: niet-actief
* Moraal: actief
* vakantiemodus: actief
Speciaal:
- Lange speedronde, 2 weken.
- Geen slaapmodus, wel nachtbonus!
 

DeletedUser

Guest
Deze ronde is speciaal voor de mensen die al zo lang wachten op een langere ronde. Een ronde van deze duur is nog maar één keer gespeeld (ronde 3, 11 dagen?).

Milliseconden, matige snelheid, ... Deze ronde is ideaal om de ingame vechttechnieken nog een keer aan ietsje hogere snelheid uit te proberen of te onderhouden ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
0
Ronde 2 was geniaal, Sharanera, Maik en mezelf als pwnage team :D

Hoop dat ze weer gaan spelen, en Senna en de hele bende erbij... 1 van de, dan niet, de mooiste speed tot nu toe!
 

DeletedUser

Guest
Het was ronde 3 trouwens slager

Mja, vandaar het vraagteken hé, ik wist dat het een van de eerste speeds was... Ik was op zoek naar een ronde waarmee ik instellingen kon vergelijken, maar bij gebrek aan maar van 0 begonnen...
 

DeletedUser

Guest
Mja, vandaar het vraagteken hé, ik wist dat het een van de eerste speeds was... Ik was op zoek naar een ronde waarmee ik instellingen kon vergelijken, maar bij gebrek aan maar van 0 begonnen...

Die was w1 instellingen btw:p maar dit is ook goed;)
 
Reactiescore
0
Ik heb toch nog een vraagje slager, het is dus mogelijk om vanaf 2 computers met hetzelfde ip te speeden. Maar waarom mag je elkaar dan niet ondersteunen? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb toch nog een vraagje slager, het is dus mogelijk om vanaf 2 computers met hetzelfde ip te speeden. Maar waarom mag je elkaar dan niet ondersteunen? :confused:

Omdat de spelregels zeggen dat dat niet mag? Ik verzin de spelregels ook niet :eek:
 
Reactiescore
0
Tja, de spelregels zijn al is aangepast... Doe een goed woordje voor me ;)
Dat kan je toch wel doen (A)
 

DeletedUser

Guest
Kortom, 's nachts wordt het uitbouwen van de dorpen en de BB's overnemen? Aangezien de nachtbonus 4x is.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb toch nog een vraagje slager, het is dus mogelijk om vanaf 2 computers met hetzelfde ip te speeden. Maar waarom mag je elkaar dan niet ondersteunen? :confused:

Dat mag dan toch niet, dan heb je 2 accounts onder hetzelfde IP adres?
 
Bovenaan