Speedronde #101

DeletedUser

Guest
Waarom omdat je in zo een systeem gewoon niet kan winnen, als je niet kunt BS'n of cheaten dan is voor jullie kindjes geen fun meer blijkbaar. Dat is nu wel heel duidelijk.

Omfg, tribalwars is gemaakt om mensen te bashen. Je zal niet groot worden door mensen te ondersteunen:eek::eek::eek::eek:

En cheats bestaan bij mijn weten niet op tw.
Dus hou effe je bek en wees niet zo noob:eek:
 

DeletedUser

Guest
Beleefd leren omgaan met mensen heb jij ook niet (nog niet) geleerd waarschijnlijk. En cheats bestaan er niet, nee dan is Pure voor geen reden gebanned natuurlijk. En BS'n is ook de eerlijkste pratktijk die er is waarschijnlijk.

Het is makkelijk om mensen te kleineren anoniem van achter je pc natuurlijk, maar aan je praktijken in het spel te zien, ben je dan ook niet meer dan een kleine lafaard.
 

DeletedUser

Guest
Beleefd leren omgaan met mensen heb jij ook niet (nog niet) geleerd waarschijnlijk. En cheats bestaan er niet, nee dan is Pure voor geen reden gebanned natuurlijk. En BS'n is ook de eerlijkste pratktijk die er is waarschijnlijk.

Het is makkelijk om mensen te kleineren anoniem van achter je pc natuurlijk, maar aan je praktijken in het spel te zien, ben je dan ook niet meer dan een kleine lafaard.

Omfg, nu ben ik zeker dat jij een noob bent. Pure-ownage is gebanned omdat Noob jordy een 2de account heeft gemaakt. Niet omdat we cheats gebruiken, want cheats bestaan niet:eek::eek::eek:

En bashen is mischien niet eerlijk, maar je moet toch wel iemand aanvallen voordat je iemand kunt nobelen. omg noob:eek:
 

DeletedUser

Guest
Omfg, nu ben ik zeker dat jij een noob bent. Pure-ownage is gebanned omdat Noob jordy een 2de account heeft gemaakt. Niet omdat we cheats gebruiken, want cheats bestaan niet:eek::eek::eek:

En bashen is mischien niet eerlijk, maar je moet toch wel iemand aanvallen voordat je iemand kunt nobelen. omg noob:eek:

cheats bestaan wel ;-) Valse tools die automatisch voor je spelen en dergelijke ;-)
 

DeletedUser

Guest
Wie is er eigenlijk de noob ??? Dubbel accounting is niet cheaten mss ? Hoe noem jij dat dan ?

En bashing is niets mis mee, maar eerst NAP's afsluiten en daarna achter de rug om die speler beginnen bashen, nadat je een akkoord hebt is in mijn boek gewoon het toppunt van lafheid. Niet meer of niet minder, maar blijkbaar is dat de moraliteit waar de jeugd de dag van vandaag mee wordt grootgebracht.
 

DeletedUser

Guest
ik wil kort iedereen eraan herinneren, dat we hier op het TW forum beleefd met elkaar omgaan :) Als dat voor je niet mogelijk is, post je beter niet.
 

DeletedUser18987

Guest
23ste nie helemaal tevreden
de 5 treintjes die in laatste min aankwamen bleef de toestemming bij 4 daarvan haken :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wel zielig van The Ghost Police.

vragen ze mij hem te sparen doe ik dat, en dan verandert hij de stam naam paar seconde voor het einde.

En dan zegt hij ook nog oprichter van RES te zijn terwijl ik en pure dat waren ;) en daarbij komt ook nog eens dat het een eenamlig iets was :D

Nouja MyFrus Heeft deze maar weer eens gewonnen :p
 

DeletedUser

Guest
Ok,

We hebben onze 7 miljoen niet gehaald, door paar teamproblemen.
Ik wil Ruben feliciteren, je hebt op het einde nog goed geknalt ;)

Onze ruzie's over wie speelt helpt blijkbaar wel goed als motivatie
 

DeletedUser

Guest
:D

Het was meer de backstab van Pure en TGP die mij weer actief aan deze ronde deden meedoen.

Ik had deze speed nooit kunnen winnen zonder:

-Zenon
-Dylan
-Benoit

En natuurlijk dat Pure gebanned was xD
 

DeletedUser

Guest
Zielig dat je denkt dat jij en pure die stam hadden opgericht..
De stam was al 50 speeds geleden opgericht, en hij pwned
 

DeletedUser

Guest
Zielig dat je denkt dat jij en pure die stam hadden opgericht..
De stam was al 50 speeds geleden opgericht, en hij pwned

Lol zielig? Ik verander niet de stamnaam omdat ik aan mezelf denk in plaats van de groep ;)

Jullie moesten blij zijn dat ik jullie spaarde toen ik 60 dorpen nam in 1 uur
 

DeletedUser

Guest
Ik denk ook aan de groep!
Ik laat de halve top 10 niet met zo'n lelijke MyFru. rondlopen;)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk ook aan de groep!
Ik laat de halve top 10 niet met zo'n lelijke MyFru. rondlopen;)

Nouja op dit kinderachtige gedrag ga ik niet meer op in.

Je ander co's zijn tenminste nog fatsoenlijk om mee te praten.

Hoop dat je ooit eens wat van hun leert, leer dan ook maar even meteen hoe je moet speeden ;)


Hierbij zal ik het nu dan ook laten maar als Res jou stam is zorg dat ie dan eens wat vaker in de top staat behalve wanneer je een stam "Kaapt" laten we maar zeggen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan