Speedronde #101

DeletedUser28453

Guest
Yup maar als ik niet gebackstabbed was had ik jullie misschien ook nog ingehaald :D

Maar dat is als

Dus laten we reeël blijven, Ben wel 2de twtotal nu :p

ja dat was door al je vorige rondes, bah, zie het net pas :p
 

DeletedUser

Guest
Yup maar als ik niet gebackstabbed was had ik jullie misschien ook nog ingehaald :D

Maar dat is als

Dus laten we reeël blijven, Ben wel 2de twtotal nu :p

We zijn 1 mil kwijt geraakt door de backstab ..
Als er iemand goed kan tellen.
6.550.000 + 1mil +/- = 7.550.000 +/-
Hun record was wel degelijk verbroken. ;)
 

DeletedUser10982

Guest
We zijn 1 mil kwijt geraakt door de backstab ..
Als er iemand goed kan tellen.
6.550.000 + 1mil +/- = 7.550.000 +/-
Hun record was wel degelijk verbroken. ;)

Nou we hadden dan meer dan 1 mil kunnen groeien aangezien we dan niet een paar uur non-stop hoefden te deffen maar gewoon konden groeien eah ;)
 

DeletedUser

Guest
:D

Het was meer de backstab van Pure en TGP die mij weer actief aan deze ronde deden meedoen.

Ik had deze speed nooit kunnen winnen zonder:

-Zenon
-Dylan
-Benoit

En natuurlijk dat Pure gebanned was xD

*Kuch* en ik dan * kuch*
 

DeletedUser9647

Guest
We zijn 1 mil kwijt geraakt door de backstab ..
Als er iemand goed kan tellen.
6.550.000 + 1mil +/- = 7.550.000 +/-
Hun record was wel degelijk verbroken. ;)

Als Als, als ik niet gebanned zou zijn, en niemand zou vertrouwen, en alles zelf zou uitsmpelen zou ik easy de 14/15 mil halen.
 

DeletedUser30571

Guest
waarom ownt myfrus zo vaak , het is niet eerlijk meer :( Heerlijk ruben, trots opjullie . Goed gedaan jordy, multi acc XD Haha, wie speelt er dan ook met jordy samen xD Zenon, gefeliciteerd. benoit gefeliciteerd, ruben gefeliciteerd.


Nazca is drollenkoning hoor ik net ? Beste interner FTW ?
 

DeletedUser

Guest
Hee vriend,
nou moet je niet komen opscheppen hier op het forum dat jij zogenaamd alles hebt gedaan en Pim niks, Ten eerste wie basht mensen neer : Pim
Wie edelt ze : Wouter, kan wouter timen? Nee!
Heeft wouter wel eens iemand doodgebasht?? Nee..
En hier lekker gaan opscheppen dat je alles hebt gedaan, WTF boeit mij het nou, jullie hebben het samen gedaan en je moet gwn accepteren dat andere spelers beter zijn dan jou. en niet lopen lullen dat jij alles hebt gedaan op pure. en nu niet meer huilen ga maar een ander spel spelen dan.

heb wel redelijk wat getimed, alles 1 a 2 sec, maar iedereen dacht dan dat het mario was :p
 

DeletedUser30571

Guest
heb wel redelijk wat getimed, alles 1 a 2 sec, maar iedereen dacht dan dat het mario was :p

slechte smoes. Timen moet in minder dan 500 ms, en zelfs dan kan ik ze nog snipen, dusja. 1 a 2 secs is gewoon slecht, je had gewoon geluk dat je met zon groot account makkelijk 50 treintjes per x kan sturen.
 

DeletedUser35964

Guest
Als Als, als ik niet gebanned zou zijn, en niemand zou vertrouwen, en alles zelf zou uitsmpelen zou ik easy de 14/15 mil halen.

Altijd maar Als hé.

Als wij niet gebackstabbed zouden zijn. hadden wij de 25 mil makelijk gehaald hebben. en zouden er geen andere spelers meer over zijn.
 

DeletedUser

Guest
slechte smoes. Timen moet in minder dan 500 ms, en zelfs dan kan ik ze nog snipen, dusja. 1 a 2 secs is gewoon slecht, je had gewoon geluk dat je met zon groot account makkelijk 50 treintjes per x kan sturen.

ja idd, en dan moet het allemaal lekker snel, maar weet iemand een betere versie van opera, bij mij blijft laatste tijd steeds vaker vastlopen :mad:
 

DeletedUser

Guest
Als Als, als ik niet gebanned zou zijn, en niemand zou vertrouwen, en alles zelf zou uitsmpelen zou ik easy de 14/15 mil halen.

Mario.. Je moet je frustaties niet op mij afwerken,
Lees mijn post nog eens. Er stond duidelijk nergens 'als'
Maar zal wel aan mij liggen,
Het kon zijn dat je 14/15 mil kon gehaald hebben , en daarvoor proficiat maar nu praat jij met 'als , als' ..
 

DeletedUser10982

Guest
Ja maar als jullie allemaal niet meededen en er waren 100000 barbaren per speler, en ik had alles ge-edelt had ik makkelijk de 1 miljard gehaald!

Maar dat is niet zo :p het is gegaan zoals het is gegaan, moet je niet gaan zeggen, NOU als dat zo zou zijn dan was het zo gelopen, kan wel, maar zo is het niet gegaan!

Zeik ni
 

DeletedUser

Guest
Ja maar als jullie allemaal niet meededen en er waren 100000 barbaren per speler, en ik had alles ge-edelt had ik makkelijk de 1 miljard gehaald!

Maar dat is niet zo :p het is gegaan zoals het is gegaan, moet je niet gaan zeggen, NOU als dat zo zou zijn dan was het zo gelopen, kan wel, maar zo is het niet gegaan!

Zeik ni

ALS Ik niet was gestopt En het account niet had weggeven had ik 40miljoen gehad en was de wereld van mij :eek:
 
Bovenaan